Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

+24
Ugly Betty
Happy
Kabouter
Lady4
Sterre
CareBear
Sarah1985
Lotus
VeryCherry
Lejow
ButterflyEffect
Sweety
Cherique
Roze Roos
*Lookie*
Mamsie
mzcharlotte
Zwerver
Zora
blauwwitrood
Zwoesj
Sugarfall
Inge
Try
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 9:27

Je kunt een willekeurige forummer alles geven wat je maar zou willen, wat is dan jouw kerstwens voor haar? 😄

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Santa-claus

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Try ma 13 dec 2010 - 9:32

Een leuke baan voor Minella smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Inge ma 13 dec 2010 - 9:35

Een zwangerschap voor Tea-Leaf en Liva en alle andere forummeiden die een kinderwens hebben

edit: een zwangerschap klinkt misschien een beetje raar... maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Sugarfall ma 13 dec 2010 - 9:36

Ik hoop dat Donderwolkje heel veel gelukkige momenten gaat beleven in 2011.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 9:36

Een kerstwens voor iedereen hier op het forum; Dat het twee mooie dagen mogen worden! En dat ik de grote wensen voor het nieuwe jaar bewaar, waarin ik voor iedereen wens dat hun dromen mogen uitkomen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Zwoesj ma 13 dec 2010 - 9:37

Een kerstwens voor Sweety, dat ze de keuze tussen "haar" 2 mannen kan maken
En voor Isa, dat ze nog maar veel Billy's in elkaar mag zetten Very Happy
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  blauwwitrood ma 13 dec 2010 - 9:37

Inge schreef:Een zwangerschap voor Tea-Leaf en Liva en alle andere forummeiden die een kinderwens hebben

edit: een zwangerschap klinkt misschien een beetje raar... maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel

Ik begrijp precies wat je bedoelt en wens ook alle lieve meiden die (lang of minder lang) wachten op een kleintje een zwangerschap toe!!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Zora ma 13 dec 2010 - 9:41

Een kindje voor Tea-Leaf
Een baan voor Darcy
Meer zin en energie voor de baan van Marin
'Het' huis voor Lady4

Uhm... is mijn wenspoeder al op?? 💥 💥 💥 💥
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 9:43

Zwoesj schreef:En voor Isa, dat ze nog maar veel Billy's in elkaar mag zetten Very Happy

Hahaha! Dan moet ik eerst voldoende boeken lezen, zodat ik een extra Billy kan aanschaffen. Tijd zal het leren of me dat gaat lukken! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 9:44

Inge schreef:Een zwangerschap voor Tea-Leaf en Liva en alle andere forummeiden die een kinderwens hebben

Dat is ook meteen het eerste waar ik aan dacht. Dat gun ik jullie nou zo.

En een leuke baan voor Darcy.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Try ma 13 dec 2010 - 9:45

Inge schreef:Een zwangerschap voor Tea-Leaf en Liva en alle andere forummeiden die een kinderwens hebben

edit: een zwangerschap klinkt misschien een beetje raar... maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel
Jaaaa, dit natuurlijk ook!!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Zwerver ma 13 dec 2010 - 9:58

mag ik ook wensen voor mezelf wensen? Embarassed
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Try ma 13 dec 2010 - 10:00

wc-eend schreef:mag ik ook wensen voor mezelf wensen? Embarassed
Wat zou je voor jezelf wensen dan? Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  mzcharlotte ma 13 dec 2010 - 10:01

Leaf, dat er wat meer rust in haar familie leven komt.

Wat kan je Bitterkoekje wensen, die net haar moeder is verloren. Ik wens haar veel sterkte toe en dat ze hier en daar een knuffel mag ontvangen wanneer ze daar behoefte aan heeft.

Ik wens sterremaan een goede gezondheid toe (en ik hoop dat ze binnenkort weer eens wat van haar creaties in Uitgaan & Vrije tijd laat zien).

Maple wens ik gewoon een mooi 2011 toe, omdat ik begrijp dat het niet echt haar jaar is geweest.

Lejow wens ik een beter begin van 2011 dan dat 2010 afgesloten wordt, met het verlies van haar kat en het ongeluk.

Tea, blauwwitrood en Liva wens ik hun liefste wens toe.

Mamsie en Doedell wens ik veel mooie momenten met hun vers aangevulde gezinsleven!

En zo kan ik nog wel wat wensen verzinnen. Ik gun het jullie allemaal van harte smile
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Mamsie ma 13 dec 2010 - 10:11

thxz zegmaar!

Ik wens alleen maar betere tijden voor mamavan2.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 10:19

Mamsie schreef:thxz zegmaar!

Ik wens alleen maar betere tijden voor mamavan2.

Wat lief van je hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 10:34

Ik hoop dat Donna in 2011 eindelijk een huisje krijgt en zich lekker kan gaan settelen! Verder wens ik haar veel geluk in de liefde Very Happy

Ik wens dat Darcy een leuke baan krijgt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  *Lookie* ma 13 dec 2010 - 10:36

Ik wens Twellie, Schism, Tea, Lutthien, Liva, Blauwwitrood en alle andere meiden waarmee ik in de topics over zwanger worden klets een heel vruchtbaar 2011 toe!
En voor de andere meiden natuurlijk ook dan jullie liefste wensen vervuld gaan worden in 2011.

Liefs!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:01

Ik wens voor alle meiden die het moeilijk hebben een beetje kracht toe op de momenten dat ze het nodig hebben.
Verder dat het voor iedereen een mooie kerst mag worden en een nog veel mooier 2011, vol met gelukkige en liefdevolle momenten en heel veel energie!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Cherique ma 13 dec 2010 - 11:04

Ik wens voor Roze Roos, dat ze nog lang mag genieten van alle leuke smsjes/dates en presentjes van die leuke buurman! en dat het uiteindelijk een relatie gaat worden en wie weet een mooie bruiloft Wink
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:07

Aaaah dat is lief! Mochten we gaan trouwen dan nodig ik bij deze jullie vast allemaal uit Very Happy

* nee ik ben helemaal niet hopeloos romantisch hoor(A)*
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Cherique ma 13 dec 2010 - 11:08

Roze Roos schreef:Aaaah dat is lief! Mochten we gaan trouwen dan nodig ik bij deze jullie vast allemaal uit Very Happy

* nee ik ben helemaal niet hopeloos romantisch hoor(A)*

Bij deze! en je komt er niet meer onderuit lol! Hahaha!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:22

Hahaha jullie zijn uiteraard allen van harte welkom, we boeken er gewoon een extra grote zaal bij!

Hahaha ahum.. Die jongen moest eens weten dat ik al dit soort dingen zeg! angel
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Sweety ma 13 dec 2010 - 12:15

Zwoesj schreef:Een kerstwens voor Sweety, dat ze de keuze tussen "haar" 2 mannen kan maken
En voor Isa, dat ze nog maar veel Billy's in elkaar mag zetten Very Happy
Dit vind ik zo lief! Ik wens voor jou veel plezier en geluk in je nieuwe woning. Het is een prachtig huis aan de buitenkant.

Verder wens ik de meiden uit het date-topic vele leuke date's toe en dat daar maar een leuke jongen uit mag komen die je gelukkig gaat maken.

Dan wens ik voor de rest voor iederen heel veel geluk en liefde en dat hun dromen en wensen maar mogen uitkomen.


Laatst aangepast door Sweety op ma 13 dec 2010 - 12:23; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  ButterflyEffect ma 13 dec 2010 - 12:18

Roze Roos schreef:
Hahaha ahum.. Die jongen moest eens weten dat ik al dit soort dingen zeg! angel
haha dat dacht ik nou meteen toen je dat zei van die bruiloft :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum