Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Papfles & schema baby 7 maanden

+4
studiebol
Star007
Happydobby
blondje1313
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Papfles & schema baby 7 maanden - Pagina 2 Empty Re: Papfles & schema baby 7 maanden

Bericht  MamaDaan do 21 jun 2012 - 8:38

Ja de pap is dan eigenlijk ook een fles qua vocht, maar ik gaf nog slappe thee/ water tussendoor maar volgens haar was dat echt niet nodig. Ik geef geen soepstengel of koek tussendoor, hij is pas sinds 2 weken wat vast voedsel aan het eten, dus dat komt nog wel. Ik blijf hem evengoed tussendoor ook nog drinken aanbieden, want vind het voor mijn gevoel ook nog wat weinig. Wat kun je eigenlijk geven als toetje bij 6 maanden?
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Papfles & schema baby 7 maanden - Pagina 2 Empty Re: Papfles & schema baby 7 maanden

Bericht  Ayla do 21 jun 2012 - 8:44

MamaDaan ik zou gewoon kijken naar je kindje, geeft hij zelf aan dat hij 1 fles niet meer hoeft kun je die dan nog altijd weg laten. Dochter zat met 6 maanden ook nog op 4 flessen geloof ik, pas sinds ze brood eet is het minder. Of toen ze goed groente en fruit at dat er 1 fles af ging, maar in ieder geval nog geen 2 flessen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Papfles & schema baby 7 maanden - Pagina 2 Empty Re: Papfles & schema baby 7 maanden

Bericht  blondje1313 do 21 jun 2012 - 8:47

Toetje bij 6 maanden gewoon yoghurt of kwark, eventueel met wat diksap of roosvicee voor de smaak. Nergens voor nodig om dure toetjes aan te schaffen.
En pap is qua voedingsstoffen vergelijkbaar met een fles bedoel ik, niet alleen qua vocht.
Extra vocht geven hoeft alleen als het warm is, niet bij dat weer wat we hier nu hebben...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Papfles & schema baby 7 maanden - Pagina 2 Empty Re: Papfles & schema baby 7 maanden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum