Papfles & schema baby 7 maanden
+4
studiebol
Star007
Happydobby
blondje1313
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Papfles & schema baby 7 maanden
Ja de pap is dan eigenlijk ook een fles qua vocht, maar ik gaf nog slappe thee/ water tussendoor maar volgens haar was dat echt niet nodig. Ik geef geen soepstengel of koek tussendoor, hij is pas sinds 2 weken wat vast voedsel aan het eten, dus dat komt nog wel. Ik blijf hem evengoed tussendoor ook nog drinken aanbieden, want vind het voor mijn gevoel ook nog wat weinig. Wat kun je eigenlijk geven als toetje bij 6 maanden?
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
MamaDaan ik zou gewoon kijken naar je kindje, geeft hij zelf aan dat hij 1 fles niet meer hoeft kun je die dan nog altijd weg laten. Dochter zat met 6 maanden ook nog op 4 flessen geloof ik, pas sinds ze brood eet is het minder. Of toen ze goed groente en fruit at dat er 1 fles af ging, maar in ieder geval nog geen 2 flessen.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Toetje bij 6 maanden gewoon yoghurt of kwark, eventueel met wat diksap of roosvicee voor de smaak. Nergens voor nodig om dure toetjes aan te schaffen.
En pap is qua voedingsstoffen vergelijkbaar met een fles bedoel ik, niet alleen qua vocht.
Extra vocht geven hoeft alleen als het warm is, niet bij dat weer wat we hier nu hebben...
En pap is qua voedingsstoffen vergelijkbaar met een fles bedoel ik, niet alleen qua vocht.
Extra vocht geven hoeft alleen als het warm is, niet bij dat weer wat we hier nu hebben...
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 'schema' baby 2,5 maanden
» schema baby 9 maanden
» schema baby 4 maanden
» Eet schema voor een baby van bijna 6 maanden??
» Schema 2 maanden
» schema baby 9 maanden
» schema baby 4 maanden
» Eet schema voor een baby van bijna 6 maanden??
» Schema 2 maanden
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: