Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

+17
Beachgirl
CaptainSpectacular
Rovine
Monnie
Sneeuwwitje
Flippin' Bitch
girli
M-G
pinkflower
Penny Blossom
Toet
Silver
BJA
Zwerver
smooch
lente
Try
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  CaptainSpectacular za 22 jan 2011 - 8:02

_Donnaa schreef:Ja tuurlijk, eitje.. Alleen de zo`n band is wat zwaar voor zo`n klein meisje..

Als je niet weet waar je de krik moet zetten, moet je even aan de zijkant onder de dorpel voelen.. Zo`n 20cm vanaf beide wielen zit er een Xje of een driehoekje in wat je kan voelen (en ook zien) en daar moet dus de krik komen..
Zijkant? Interessant. Ik had een ANWB-persoon een keer de krik onder de achteras zien zetten, terwijl hij vertelde dat veel mensen de fout maken om de zijkant van hun auto te slopen door daar een krik neer te zetten...
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  Beachgirl za 22 jan 2011 - 12:36

Nopes kan ik niet.

Mijn auto starten met startkabels als de accu leeg is lukt me nog wel, maar een band verwisselen... daar bel ik lekker de ANWB voor.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 12:47

Dat kan ik niet, maar ik heb ook geen auto.. Oké, als ik wel een auto had, dan had ik het denk ik ook niet gekund. Misschien ook wel. Nu niet in ieder geval :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 17:29

CaptainSpectacular schreef:Zijkant? Interessant. Ik had een ANWB-persoon een keer de krik onder de achteras zien zetten, terwijl hij vertelde dat veel mensen de fout maken om de zijkant van hun auto te slopen door daar een krik neer te zetten...
Ja dan klopt het toch? Natuurlijk moet je een krik niet zomaar ergens in het midden van de zijkant zetten.. Dat gaat bij veel mensen idd mis..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 20:50

_Donnaa schreef:
CaptainSpectacular schreef:Zijkant? Interessant. Ik had een ANWB-persoon een keer de krik onder de achteras zien zetten, terwijl hij vertelde dat veel mensen de fout maken om de zijkant van hun auto te slopen door daar een krik neer te zetten...
Ja dan klopt het toch? Natuurlijk moet je een krik niet zomaar ergens in het midden van de zijkant zetten.. Dat gaat bij veel mensen idd mis..

Denk dat ik het beter aan de ANWB over kan laten of iemand die er meer verstand van heeft als ik in ieder geval Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  Lotus za 22 jan 2011 - 20:56

girli schreef:
Darcy schreef:Nooit geprobeerd, maar ik heb ook geen auto en geen rijbewijs. Als ik een auto zou hebben, zou ik het wel leren.
+1
+1
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  Roxi3 za 22 jan 2011 - 23:41

Ik kan het niet en heb die vaardigheid gelukkig ook nog nooit nodig gehad.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  Lynn_ za 22 jan 2011 - 23:42

Ja ik kan het. Geleerd van mijn vader en een keer moeten doen. Het is al even geleden dus misschien heb ik wat hulp over de telefoon nodig maar ik kan het wel.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  silly-one zo 23 jan 2011 - 3:31

Een vriendin van mij kreeg na het behalen van haar rijbewijs van de rijschool een cursus klussen aan de auto.
Daar heb ik het geleerd, op zich niet zo heel moeilijk. Vind het alleen wel lek dat ze bij de garage ook wisten te vertellen dat je voor het verwisselen van een autolamp ( vooral bij de nieuwe auto's) je naar de garage moet omdat het zo ver weg gebouwd is tegenwoordig. 15 jaar geleden kon je het bij wijze van spreken nog met een dubbeltjes doe ( omdat je geen schroevendraaier in je auto had).
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen.. - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. fietsband plakken: Kan jij een autoband verwisselen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum