Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Beachgirl di 24 mei 2011 - 0:23

Ik heb gisteren ontdekt dat er een spijker of een schroef in mijn rechtervoorband van mijn auto zit.

Viel me de laatste 2 weken al op dat mijn band steeds zachter werd. Gisteren mijn vriend even laten kijken en die zag een spijker zitten. Ik pomp de band nu 1x per week op en dat gaat dan een week goed, en dan is hij weer een stuk zachter.

Nu heb ik toevallig over 2 weken mijn APK keuring gepland staan. Maar kan ik doorrijden met die spijker in mijn band tot de APK of is dit te riskant? De spijker zit iets van het midden, in een dik stuk van mijn band, dus niet in het profiel zegmaar.

Iemand die hier verstand van heeft??
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Jerry di 24 mei 2011 - 0:25

Donnaaaaa??
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:26

Waarom zet je je APK dan niet iets eerder? mij zou het geen fijn gevoel geven.. straks heb je een klapband ofzo op de snelweg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Beachgirl di 24 mei 2011 - 0:27

Razz88 schreef:Waarom zet je je APK dan niet iets eerder? mij zou het geen fijn gevoel geven.. straks heb je een klapband ofzo op de snelweg!

Kon helaas niet eerder. Had al gebeld.
Ik rij de komende tijd niet op de snelweg, ik rij max. 80 naar mijn werk.

Maar als iemand hier zegt dat het te riskant is om nog 2 weken te rijden, dan rij ik vanmiddag even langs de Kwik Fit. Moet dan alleen eerder weg van mn werk.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:29

waarom wil je per see wachten tot je apk. Gemaakt moet het toch dus of je dat nu doet of over 2 weken ! of zie ik het verkeerd ??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Fairlight di 24 mei 2011 - 0:29

Nou, ik zou écht niet blijven rijden! Wij hadden een tijdje geleden een heel klein stukje van de velg af. Mijn vader was heel boos dat we waren blijven rijden, omdat dat ook heel makkelijk een klapband kan veroorzaken.. Ik zou toch kiezen voor veiligheid en een nieuwe band er onder zetten..
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Beachgirl di 24 mei 2011 - 0:31

Stuiterbal schreef:waarom wil je per see wachten tot je apk. Gemaakt moet het toch dus of je dat nu doet of over 2 weken ! of zie ik het verkeerd ??

Omdat ik de komende tijd elke dag moet werken, en dus vrij moet vragen van mn werk om t te laten repareren.

Dus ik dacht, als t geen kwaad kan dan wacht ik op de APK, kunnen ze dat meteen meenemen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Moezie di 24 mei 2011 - 0:31

Stuiterbal schreef:waarom wil je per see wachten tot je apk. Gemaakt moet het toch dus of je dat nu doet of over 2 weken ! of zie ik het verkeerd ??

+1
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:32

Beachgirl_24 schreef:
Stuiterbal schreef:waarom wil je per see wachten tot je apk. Gemaakt moet het toch dus of je dat nu doet of over 2 weken ! of zie ik het verkeerd ??

Omdat ik de komende tijd elke dag moet werken, en dus vrij moet vragen van mn werk om t te laten repareren.

Dus ik dacht, als t geen kwaad kan dan wacht ik op de APK, kunnen ze dat meteen meenemen.

Oh op die manier. Mm ik zou het toch maar eerder doen. Mij zal het geen lekker gevoel geven in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:37

Ik zou het ook niet durvern hoor.
Dadelijk rijd je over een drempel o.i.d. en schiet dat ding er verder in of een andere kant op en heb je een klapband...
Nee, het ozu mij te riskant zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Beachgirl di 24 mei 2011 - 0:39

Hazeltje schreef:Ik zou het ook niet durvern hoor.
Dadelijk rijd je over een drempel o.i.d. en schiet dat ding er verder in of een andere kant op en heb je een klapband...
Nee, het ozu mij te riskant zijn.

Hij zit er al helemaal in Wink je ziet alleen het kopje nog...

Dank voor jullie meningen/tips. Denk toch dat ik dan maar even langs de kwik fit rij, zie dat ze hier op donderdagavond ook open zijn, dus dat komt goed uit.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:49

Beachgirl_24 schreef:
Dus ik dacht, als t geen kwaad kan dan wacht ik op de APK, kunnen ze dat meteen meenemen.
Als je 'm eruit haalt dan kan het meer kwaad, in ieder geval :P

Maar ik zou het van te voren even laten maken idd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Beachgirl di 24 mei 2011 - 0:52

_Donnaa schreef:
Beachgirl_24 schreef:
Dus ik dacht, als t geen kwaad kan dan wacht ik op de APK, kunnen ze dat meteen meenemen.
Als je 'm eruit haalt dan kan het meer kwaad, in ieder geval :P

Maar ik zou het van te voren even laten maken idd..

Eruit halen was ik niet van plan nee Very Happy Kan ik em nog vaker oppompen Rolling Eyes Thanks voor je reactie.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden? Empty Re: Spijker in autoband, hoe lang nog doorrijden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum