Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

+9
Bliss
Serena
JessmvEliah
Pompoen
Marin
TGR
Ugly Betty
Caro
Susan
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 3:55

Ik heb net een geweldiggggg verliefdheid jajajaja jurkje gezien die ik zo graag wil hebben..

Punt is.. ik kan dat ding nooit dragen want ik heb de aankomende tijd geen bruiloften waarbij waarbij deze dresscode gevraagd wordt.. sterker nog ik heb helemaal geen bruiloften in het verschiet liggen :P


Nu dacht ik.. Is er niet iemand die gaat trouwen van de zomer.. waarbij de dresscode lekker chique is.. A la saint tropez.. en waarbij ik mag langskomen zodat ik dat geweldige jurkje kan kopen en ook daadwerkelijk wel 1 dagje kan dragen angel (geweldig idee toch)...

Pff haha.. Nog meer mensen wel eens helemaal verliefd geworden op iets waar je helemaal niets aan hebt? (mag ook een man zijn Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Susan ma 7 nov 2011 - 3:59

Waarom kan het alleen naar een bruiloft dan?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 3:59

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:00

Ik wil best trouwen zodat jij dat jurkje aan kunt doen? Hahaha!

Ik heb net in de stad cadeautjes geshopt voor mijn vriendje en zag allemaal fantaaaastische dingen voor mij, maar het mocht echt niet van mezelf. Helaaaas, I want to be rich.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Caro ma 7 nov 2011 - 4:00

Ik wil dat jurkje zien!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Ugly Betty ma 7 nov 2011 - 4:02

Haha Punk'd, sorry ik ben al getrouwd. Maar show dat jurkje hier maar wel even want wij zijn nieuwsgierig smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:02

Zou ik heb gewoon vast kopen voor mijn eigen bruiloft.. al vind ik het meer een feestjurkje voor een bruiloft dan een echte bruidsjurk :P

Ik zou niet weten wanneer ik hem nog meer aan zou kunnen.. Hij is trouwens ook ver boven budget 250 pond.. maar voor een bruiloft in een warm land maak ik natuurlijk een uitzondering :P

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Image1xl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Susan ma 7 nov 2011 - 4:03

Ik vind dat juist helemaal geen jurkje voor naar een bruiloft, sowieso al omdat het een wit jurkje is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:04

Powerbabe schreef:Ik wil best trouwen zodat jij dat jurkje aan kunt doen? Hahaha!

Ik heb net in de stad cadeautjes geshopt voor mijn vriendje en zag allemaal fantaaaastische dingen voor mij, maar het mocht echt niet van mezelf. Helaaaas, I want to be rich.

Balen he Mad Ken het maar al te goed haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:04

Hij heeft wel een hoog ´Pippa-gehalte´

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:04

Susan schreef:Ik vind dat juist helemaal geen jurkje voor naar een bruiloft, sowieso al omdat het een wit jurkje is.

Hmmz black and white party dan laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:05

Smikkell schreef:Hij heeft wel een hoog ´Pippa-gehalte´

That's my middle name haha.. :P

Ik dacht eerder aan een 'hoog-weg-vlieg-gehalte'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  TGR ma 7 nov 2011 - 4:07

Mijn oma heeft daar een lamp van.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:08

TGR schreef:Mijn oma heeft daar een lamp van.

Stoer.. misschien kan ik die aantrekken.. scheelt weer in kosten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:09

Ik zou 'm kopen voor je eigen bruiloft om 's avonds lekker in te kunnen dansen.smile Naar de bruiloft van een ander vind ik 'm door de kleur inderdaad minder geschikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:10

freakielief schreef:Ik zou 'm kopen voor je eigen bruiloft om 's avonds lekker in te kunnen dansen.smile Naar de bruiloft van een ander vind ik 'm door de kleur inderdaad minder geschikt.

Dat is nog eens zo'n slecht idee niet. Hopen dat ik er over een jaar of 2/3 nog inpas haha.

Maar twee jurken zou ook echt wat voor mij zijn.. kleed me wel eens vaker dan 1x per dag om :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Marin ma 7 nov 2011 - 4:10

Naar een bruiloft vind ik echt een no-go omdat ie wit is. Maar verder is ie wel heeel gaaf en past bij jou! Ik zou 'm gewoon lekker kopen en dragen wanneer je wilt. Hoe stoer is het als je dat gewoon aan doet naar een avondje uit. In de zomer dan denk ik, nu is het er iets te koud voor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:13

Punk'd schreef:
Smikkell schreef:Hij heeft wel een hoog ´Pippa-gehalte´

That's my middle name haha.. :P

Ik dacht eerder aan een 'hoog-weg-vlieg-gehalte'
Nou, je trekt zeker de aandacht met zo'n jurk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Pompoen ma 7 nov 2011 - 4:17

Op mijn bruiloft had het wel gekund...mijn jurk was rood. Maar ik zou 'm helemaal niet kopen, vind dat je er dan net uitziet als een muppet of een figuur uit sesamstraat met iets te veel haar. En die prijs, voor een jurkje wat je nooit aan kunt. Na lamaar zou ik zeggen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  JessmvEliah ma 7 nov 2011 - 4:20

Ik trouw a.s. vrijdag, maar dat is misschien een beetje koud... 👅

JessmvEliah
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 7
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:23

Ik vind hem ook minder geschikt vanwege de kleur. En ook voor overdag een beetje bloot voor een bruiloft, maar voor het feest weer fantastisch maar ik wil als ik ga trouwen ook een korter wit jurkje aan tijdens het feest ipv mijn trouwjurk dus dan zou hij vanwege de kleur weer minder geschikt zijn hahaha. Dus koop hem voor je eigen bruiloft Very Happy.

Maar 230 pond, voor een bruiloft die nog niet bestaat.. Zulke jurkjes kun je altijd nog kopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Serena ma 7 nov 2011 - 4:25

Is hij niet in een andere kleur nog? Ik vind hem in een andere kleur wel geschikt voor een oud& nieuw feest of ander chic feestje.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 4:30

Susan schreef:Ik vind dat juist helemaal geen jurkje voor naar een bruiloft, sowieso al omdat het een wit jurkje is.

Op mijn bruiloft mag je dan niet komen, met je witte jurkje! :P Wel een mooi jurkje trouwens!

Edit: Deze kun je toch prima aan naar de Jimmy Woo in Amsterdam of een andere hippe club! Of ga lekker eten op de Supperclub cruise in je mooie jurkje! Kan makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Bliss ma 7 nov 2011 - 5:34

Punk'd schreef:
Susan schreef:Ik vind dat juist helemaal geen jurkje voor naar een bruiloft, sowieso al omdat het een wit jurkje is.

Hmmz black and white party dan laughcry

Sensation White Idea Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 6:32

TGR schreef:Mijn oma heeft daar een lamp van.

lol!

Nu heb ik cola op m'n beeldscherm laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;) Empty Re: Wie wilt mij uitnodigen voor haar bruiloft ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum