Update!
+36
smooch
Raindrop
Pompoen
Kat1980
Paper Crown
nillis
Joss1
LDJ
Sylvana
Muppetje
Zora
heartsdale
M@niek
Lejow
red rose
Viva
Jezzie
_Lana_
Flower_L
Mamsie
Suus
Printje
Happydobby
Annemoontje
Puggle
Jade
Schaapke
Linda
PapillonRose
Aimee
CCC
Susan
Monte
Fearie
Sanne
Darius
40 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Update!
Ja ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met je gaat, of alles nog goed gaat en alles nog rustig is!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Hello allemaal!
Ik kom toevallig net van het ziekehuis. Ik ben gisteren begonnen met het ijzerdrankje. Toen ik vanmorgen opstond had ik (naast de misselijkheid) het gevoel dat ik krachtiger was ietsje. In het ziekenhuis weer bloed geprikt en wat urine afgegeven en een echo. De twee lagen er lekker bij, nog een mooie foto van het kereltje die duim ligt te zuigen. Meisje was weer druk en dwars als altijd. Toen kwamen de resultaten en mijn bloedplaatjes bleken gestegen van 56 naar 70!!! En mijn ijzer was ook al íetsje gestegen. De arts zei, dat je stijging van bloedplaatjes meteen kan voelen dus daardoor voelde ik me ook al iets fitter. Heb wel echt enorme voeten en benen vandaag maar ga nu lekker even pitten met de benen in de lucht. Ben zo opgelucht dat mijn lichaam toch weer in staat blijkt bloedplaatjes aan te maken, geeft moed! De buik is wel nog erg onrustig, maar zodra ik rustig aan doe zakt dat wel weer een beetje.
Ik kom toevallig net van het ziekehuis. Ik ben gisteren begonnen met het ijzerdrankje. Toen ik vanmorgen opstond had ik (naast de misselijkheid) het gevoel dat ik krachtiger was ietsje. In het ziekenhuis weer bloed geprikt en wat urine afgegeven en een echo. De twee lagen er lekker bij, nog een mooie foto van het kereltje die duim ligt te zuigen. Meisje was weer druk en dwars als altijd. Toen kwamen de resultaten en mijn bloedplaatjes bleken gestegen van 56 naar 70!!! En mijn ijzer was ook al íetsje gestegen. De arts zei, dat je stijging van bloedplaatjes meteen kan voelen dus daardoor voelde ik me ook al iets fitter. Heb wel echt enorme voeten en benen vandaag maar ga nu lekker even pitten met de benen in de lucht. Ben zo opgelucht dat mijn lichaam toch weer in staat blijkt bloedplaatjes aan te maken, geeft moed! De buik is wel nog erg onrustig, maar zodra ik rustig aan doe zakt dat wel weer een beetje.
Gast- Gast
тыквашка schreef:Wat fijn dat je thuis bent en waar vreemd van je bloed!! Van een te hoge stolling naar een te lage stolling als ik het goed begrijp? Vreemd hoor, dat lijf van jou doet maar rare dingen, en dan heb ik het niet over tweelingen produceren ;-).
Dit begrijp je inderdaad goed...voor zover het te begrijpen is. Voor mij is dit ook echt even omschakelen. We hebben best lang met een zwangerschap gewacht omdat ik nog niet over mijn angst heen was voor herhaling van trombose vanwege te dik bloed, en nu heb ik ineens te dun bloed! Ik heb me wel laten vertellen dat de dikte van het bloed losstaat van het klonteren van het bloed. Dus helemaal begrijp ik het zelf niet, maar ik begin een beetje af te stompen en heb zoiets van: ik zie het wel.
Gast- Gast
Charlie schreef:тыквашка schreef:Wat fijn dat je thuis bent en waar vreemd van je bloed!! Van een te hoge stolling naar een te lage stolling als ik het goed begrijp? Vreemd hoor, dat lijf van jou doet maar rare dingen, en dan heb ik het niet over tweelingen produceren ;-).
Dit begrijp je inderdaad goed...voor zover het te begrijpen is. Voor mij is dit ook echt even omschakelen. We hebben best lang met een zwangerschap gewacht omdat ik nog niet over mijn angst heen was voor herhaling van trombose vanwege te dik bloed, en nu heb ik ineens te dun bloed! Ik heb me wel laten vertellen dat de dikte van het bloed losstaat van het klonteren van het bloed. Dus helemaal begrijp ik het zelf niet, maar ik begin een beetje af te stompen en heb zoiets van: ik zie het wel.
Wat apart, het is inderdaad allemaal heel vaag en ik kan me voorstellen dat je nu je je hersenen niet meer traint en vol zit met hormonen én al die gebeurtenissen niet meer helder na kan denken. Heb ik al last van omdat ik thuis alleen maar zit te haken enzo, haha en ik heb dus niet eens een tweeling in mijn buik ofzo.
Maar is het nu zo dat het extra gevaar voor trombose/longembolie geweken is voor jou of is dat niet het geval?
Slaap lekker met je beentjes in de lucht, kabouter spillebeen ben je niet meer als ik het zo lees, scheelt weer, hoef je ook niet op een grote paddestoel. Hopelijk hersteld je lichaam het bloedplaatjestekort nog verder en helpt het ijzerdrankje ook goed!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
fijn om te horen dat het de goede kant ingaat en dat je je weer iets fitter voelt. En qua dikke voeten/benen gewoon lekker liggen met de beentjes omhoog en gewoon rustig aan doen (hoewel je dat denk ik wel zal moeten).
Ook fijn dat met de ukkies alles goed is
Ook fijn dat met de ukkies alles goed is
Gast- Gast
Ik had dit nog niet mee gekregen.
Maar fijn dat het nu weer wat beter gaat en dat de echo ook goed was.
Goed je rust pakken.
Maar fijn dat het nu weer wat beter gaat en dat de echo ook goed was.
Goed je rust pakken.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Goed nieuws Charlie! Fijn ook dat je je nu al wat fitter voelt. Hopelijk mogen de kleintjes nog een maand of twee bij jou blijven groeien.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Wat fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat je de laatste weken toch nog een beetje onbezorgd kan genieten van je zwangerschap..
Gast- Gast
Wat een goed nieuws, ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wat fijn om te lezen dit, Charlie!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat een goed nieuws Charlie .
Fijn dat het de goede kant op gaat!!
Fijn dat het de goede kant op gaat!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik lees dit nu pas! Wat fijn dat het toch weer beter met je gaat, Charlie, en dat je kindjes nog even mogen blijven zitten!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» Update WKZ --> Rataplan
» I'm worried.. Update
» Even een update.
» update!!! (update 2 januari)
» Update WKZ --> Rataplan
» I'm worried.. Update
» Even een update.
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: