Veiligheidsbril dragen tijdens zelf zeep maken?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Veiligheidsbril dragen tijdens zelf zeep maken?
Ik maak (als hobby) sinds enige weken zelf zeep, daarbij heb je o.a. loog nodig. Als ik zo eens op het internet rond snuffel naar recepten en tips zie ik best vaak foto’s erbij staan waarop de zeepmaker/zeepmaakster te zien is met een grote veiligheidsbril op.
Ik draag zelf alleen handschoenen, zodat ik geen spatjes van het bijtende loog op mijn handen krijg. Een veiligheidsbril is naar mijn idee een beetje overdreven, zolang je veilig en rustig te werk gaat, toch?
Wellicht dat er op dit forum wat zeepmakers te vinden zijn die al iets langer die hobby uitoefenen.
Ik draag zelf alleen handschoenen, zodat ik geen spatjes van het bijtende loog op mijn handen krijg. Een veiligheidsbril is naar mijn idee een beetje overdreven, zolang je veilig en rustig te werk gaat, toch?
Wellicht dat er op dit forum wat zeepmakers te vinden zijn die al iets langer die hobby uitoefenen.
laura_vz- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 19-06-12
Re: Veiligheidsbril dragen tijdens zelf zeep maken?
Het is ook voor de veiligheid. Dat wil niet zeggen dat je met zekerheid spatjes in je ogen krijgt maar ik zou hem wel dragen. Een ongeluk zit in een klein hoekje en het lijkt me een kleine moeite.
Gast- Gast
Ik zou wel een bril dragen iets kan net iets te hoog opspatten ook al doe je voorzichtig. Zou zelf het risico niet willen lopen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Als je handschoenen draagt om te voorkomen dat het op je huid komt en gaat bijten, dan zou ik zeker een bril dragen. Een ongeluk zit in een klein hoekje, mocht er iets gebeuren dan denk ik dat je wilde dat je die bril maar opgedaan had.
Gast- Gast
Zou het zker doen, zeker met zulk soort producten. Ongeluk zit in een klein hoekje en je ogen moet je zuinig op zijn
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: