Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij het vervelend vinden..

+18
Rouxxxe
Blond
Shisha
Rush
Printje
Susan
Japie
litllejoy
Twellie
Highway
Bliss
Kruidkoek
Pompoen
Bazinga
Sarah1985
Rumble
ellibre
Caresses
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Printje di 19 jun 2012 - 19:45

Ik zou dat echt niet willen, ik vind vreemden in mijn huis vreselijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 19:47

Nee dat wil ik echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Rush di 19 jun 2012 - 19:53

Ja daar heb ik moeite mee en dat gaat ook echt niet gebeuren. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Shisha di 19 jun 2012 - 20:35

Mijn broertje heeft de afgelopen 2 weken op ons huis gepast. Dat vonden wij prima. Hij woont nog thuis dus voor hem is het leuk en de katten hoefde niet naar het pension dus dat scheelde voor ons ook weer.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 20:58

Geen probleem, althans, familie of mensen die heel dicht biij me staan niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Blond di 19 jun 2012 - 21:09

Liever niet.

Een vriendin van me doet dat regelmatig, op huizen passen van familie/vrienden, samen met haar vriend. Ze wonen beide nog thuis en dan kunnen ze een paar weken per jaar samenwonen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 21:32

Ik zou het wel vervelend vinden, ook al is het familie.. Ik heb een keer mijn broer en schoonzus in ons huis laten logeren terwijl we zelf op vakantie waren, maar ik heb toen mijn dagboeken e.d. wel goed verstopt.. Misschien onterecht, maar ik ben bang dat ze overal in gaan neuzen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 22:34

Dat is ook niks voor mij. Niet dat ik echt veel te verbergen heb, maar het voelt niet fijn als er mensen tussen je spullen kunnen snuffelen (al doen ze dat waarschijnlijk helemaal niet). Als het echt zou moeten, zou ik prive spullen in een doos doen en in een kast zetten die op slot kan. Maar liever niet dus..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Rouxxxe di 19 jun 2012 - 22:35

Ik zou het niet willen. Wij hebben verder ook geen huisdier ofzo, dus het zou ook niet nodig zijn. Het lijkt me gewoon niet zon prettig idee.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Tinus di 19 jun 2012 - 22:38

Mijn ouders of mijn zus zou ik niet erg vinden, maar vreemde mensen niet.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Ooh La La! di 19 jun 2012 - 22:59

Liever niet.

Ik heb wel m'n moeder en een vriendin es in mijn huis laten logeren toen ik net bij mijn vriend in woonde, maar toen lagen alle persoonlijke dingen al bij mijn vriend in huis.
Nu zou ik het niet zo snel meer doen. Niet omdat ik m'n moeder niet vertrouw (of andere familie) maar gewoon het idee dat ze sommige persoonlijke dingen allemaal kunnen "ontdekken".

Mensen buiten de familie om zou ik zeker weten niet in m'n huis laten logeren. Voor de kat hebben we een oppas (beste vriend van m'n vriend). Die heeft een sleutel en komt alleen maar eten geven als het nodig is en gaat dan weer weg.


@ Caresses; kun je je zus niet zeggen dat jij gewoon anders bent met dit soort dingen dan zij en dat het niet aan haar ligt, maar jij er een geen goed gevoel bij hebt. Of trekt ze het heel persoonlijk aan? Lastige situatie.... Neutral Zou wel doen waar jij je goed bij voelt en je niet onder druk gezet voelen omdat ze familie is.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 23:03

Oh ik vind het prima hoor. Eigenlijk best een goed idee! Zal eens aan mijn vriend vragen of hij dat ook goed vindt. Dan kan een vriendin van mij 3 weken in ons huis als we weg zijn, ze wil ook graag in Amsterdam wonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 23:12

Caresses schreef:Zou jij het vervelend vinden dat er mensen in jou huis logeren wanneer je zelf op vakantie bent?

Wat maakt dat je dat eventueel niet zo prettig zou vinden. Hangt het er ook vanaf wie het is of vind je het sowieso niet prettig, ook al zou het een familielid zijn?

Ja. Het idee dat mensen eventueel toch door je spullen gaan zitten rommelen, zit me dan niet lekker. Misschien wantrouwig, maar ik vind dat niks. Misschien komt het hier door: Mijn schoonzusje pikte altijd spullen bij mijn stiefvader en zusje uit huis als ze kwam logeren met mijn broertje, en dan waren ze dus zelf nog niet eens op vakantie of wat. Zakken brood, pakken drinken, zelf een vest van mijn zusje en haar bodylotion.. Vraag dan gewoon of je iets mag eten of drinken ipv het weg te nemen.

Logees vind ik heel gezellig als ik er zelf ook ben trouwens, maar dat terzijde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Caresses wo 20 jun 2012 - 2:19

Het zat zo: op skype vroeg ze dit en toen zei ik moet ik even overleggen met vriend.
Vriend liep vlak daarna de kamer in (toen we nog aan het skypen waren) en toen zei ze vraag dan. Ik gevraagd en overleggen lukte niet echt omdat zij dus 'erbij' was.
In de eerste instantie zij hij tegen haar dat hij er eerst even over na wil denken omdat hij het geen prettig idee vind om mensen in huis te hebben als hij er zelf niet is. (Dit heb ik zelf ook). Ook proberen uit te leggen waar dit aan ligt en dat dit echt niet persoonlijk is. Dat ze van harte welkom is als wij er zelf ook zijn. Maar toen begon ze dat iedereen altijd bij haar welkom is en we haar er een groot plezier mee doen dus hebben we toegezegd.

Verder prima, we hebben toegezegd en dat blijft ook zo. Maar toch voelen we ons er niet prettig bij maar ik was verder niet van plan om haar hiermee lastig te vallen. Ik bedoel als ik naar mijn verstand luister dan vind ik het stom van mezelf dat ik het niet prettig vind maar desondanks zegt mijn gevoel dus wat anders.

Vervolgens kreeg ik gister nog een berichtje van haar waarin ze er weer op terug komt. Aangezien ze hier zelf heel makkelijk in is en zij het lastig vind om dingen vanuit een ander oogpunt te bekijken, is het heel lastig om dit aan haar uit te leggen. Ze vat het heel persoonlijk op en denkt dat ze helemaal niet welkom is hier. En dat terwijl ze sowieso van harte welkom is als wij zelf wel thuis zijn.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Esperanza wo 20 jun 2012 - 3:39

Toen ik nog op kamers woonde en op reis ging, heeft een vriendin van mij in m'n kamer gezeten. Ik had daar toch meer moeite mee dan ik dacht. Van tevoren had ik dat niet, maar toen het moment daar was, vond ik het toch wel moeilijk. Als ik er iemand heel erg mee kan helpen dan zouden ze wel in m'n huis kunnen, maar ik vind het niet echt vanzelfsprekend. Ook alleen familie of hele goede vrienden.

Ik vind het toch wel een beetje vreemd dat je zus er nog op deze manier op terug komt terwijl jullie al gezegd hebben dat het goed is. Ik kan me best voorstellen dat het soms lastig is om in een ander te verplaatsen, maar in dat geval moet dat toch kunnen lijkt me.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Melis_je wo 20 jun 2012 - 3:49

Caresses schreef:Het zat zo: op skype vroeg ze dit en toen zei ik moet ik even overleggen met vriend.
Vriend liep vlak daarna de kamer in (toen we nog aan het skypen waren) en toen zei ze vraag dan. Ik gevraagd en overleggen lukte niet echt omdat zij dus 'erbij' was.
In de eerste instantie zij hij tegen haar dat hij er eerst even over na wil denken

Dit zou bij mij einde onderwerp zijn. Ik zou het er niet onder toezicht over hebben gehad. Ik ben hier misschien wat harder in dan jij. De één vindt het prettig (zij) de ander niet, je hoeft dat van elkaar niet te begrijpen. Ik zou zeker geen poging doen om het uit te leggen, je bent geen uitleg verschuldigd.

Zelf zou ik er bij een aantal vriendinnen helemaal geen probleem mee hebben, maar bij de meeste mensen wel. Inderdaad de kans dat ze rommelen in spullen en ook in mijn bed slapen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. - Pagina 2 Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum