Hoe zou jij het vinden...
+4
Rush
studiebol
Caroow
Magenta
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe zou jij het vinden...
Hoe zou jij het vinden als je in het programma Wegmisbruikers terecht zou komen? En als je je vriend terugziet in dat programma?
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Re: Hoe zou jij het vinden...
Ik zou het niet prettig vinden, maar het is je eigen schuld natuurlijk. Ik zou er niet kwaad om worden op mijn vriend, maar hij krijgt er ook geen applaus voor.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ligt denk ik ook wel aan de overtreding. Maar volgens mij heb je wel het recht om te zeggen dat je in elk geval anoniem in beeld gebracht wordt.
Gast- Gast
Tja. wat maple zegt ligt ook wel aan de overtreding.
Ik ken mijn vriend wel goed ga ik vanuit, dus ik weet wel dat hij niet helemaal uit zijn plaat zal gaan. Hij is dan vrij rustig, hij heeft die fout gemaakt en accepteert dan de consequenties daar doet hij niet moeilijk over.
Ik zal er geen ruzie van maken maar trots zal ik ook niet op hem zijn.
Ik ken mijn vriend wel goed ga ik vanuit, dus ik weet wel dat hij niet helemaal uit zijn plaat zal gaan. Hij is dan vrij rustig, hij heeft die fout gemaakt en accepteert dan de consequenties daar doet hij niet moeilijk over.
Ik zal er geen ruzie van maken maar trots zal ik ook niet op hem zijn.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Het broertje en zusje van mijn schoonzusje waren op Wegmisbruikers een paar weken geleden, wegens asociaal rijgedrag. En nu zit mijn schoonzusje het aan iedereen te vertellen en ze vind het helemaal geweldig.
Toen bedacht ik dat ik me dood zou schamen als iemand me zo zou zien rijden, laat staan dat het op tv te zien is. Vandaar mijn vraagje hoe jullie dat zouden vinden.
Toen bedacht ik dat ik me dood zou schamen als iemand me zo zou zien rijden, laat staan dat het op tv te zien is. Vandaar mijn vraagje hoe jullie dat zouden vinden.
Magenta- Fluisteraar
Zware overtredingen of asociaal gedrag kan het niet zijn, dus voor iets kleins zou ik er nog wel om kunnen lachen. Mn vriend zou zich echt niet aanstellen of uit zn plaat gaan ofzo..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Er waren niet zo lang geleden kennissen van ons, ze hadden de kar iets te vol. Dat is iets, daar wil ik nog wel op mee tv.. Maar voor asociaal rijgedrag zou ik me wel schamen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een rare vraag. Kan aan mij liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier blij van wordt, tenzij je camera/aandachtsgeil bent.
Gast- Gast
Dat kon ik me ook niet, totdat ze vertelde dat ze doorhadden dat er videosurveillance achter ze reed en toen zijn ze zich zo gaan gedragen.Nour schreef:Wat een rare vraag. Kan aan mij liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand hier blij van wordt, tenzij je camera/aandachtsgeil bent.
Magenta- Fluisteraar
Wat verschrikkelijk dom en puberaal zeg.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou daar echt totaal niet blij mee zijn! Dat ze me aanhouden omdat ik een overtreding maak, hoe groot of klein ook, dat is dan volkomen terecht, maar ik wil níet op TV. En anoniem in beeld brengen, daar geloof ik ook niet zo in. Familie en vrienden herkennen je dan toch wel.
Sissi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12
In de tien jaar dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik de nodige fouten gemaakt. Onbewust welliswaar. Maar fouten, blijven fouten. Als ik in een opname betrapt wordt op de snelheid, het rijden door net oranjelicht of twijfelen bij een afslag, omdat de stad mij onbekend is, dan mogen ze me best in beeld brengen. Ik zie niet in waarom mijn gezicht niet aan een 'misdaad' mag worden gekoppeld.
Mijn moeder rijdt in een soortgelijke wagen als de politie gebruikt voor dergelijke opnamen. En telkens als ze ergens achterschiet, beginnen mensen netjes te rijden. Tja...
Mijn moeder rijdt in een soortgelijke wagen als de politie gebruikt voor dergelijke opnamen. En telkens als ze ergens achterschiet, beginnen mensen netjes te rijden. Tja...
Gast- Gast
Ik zou geen toestemming geven om het uit te zenden, duidelijk aangeven dit niet te wille. Zelfs niet voor iets lulligs, maar ik wil niet op tv. Als het mijn man zou zijn ben ik daar ook iet blij mee. Zou niemand ook vertellen dan dat hij op tv komt.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik rij niet asociaal, dus zou er niet heel veel moeite mee hebben, aangezien het hooguit voor te hard rijden is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zou je het erg vinden als...?
» Wat vinden jullie van..
» Help mij bij het vinden van DE vakantie!
» Wat zou jij hiervan vinden?
» Zou jij het vervelend vinden..
» Wat vinden jullie van..
» Help mij bij het vinden van DE vakantie!
» Wat zou jij hiervan vinden?
» Zou jij het vervelend vinden..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: