Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij het vervelend vinden..

+18
Rouxxxe
Blond
Shisha
Rush
Printje
Susan
Japie
litllejoy
Twellie
Highway
Bliss
Kruidkoek
Pompoen
Bazinga
Sarah1985
Rumble
ellibre
Caresses
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Caresses di 19 jun 2012 - 9:51

Zou jij het vervelend vinden dat er mensen in jou huis logeren wanneer je zelf op vakantie bent?

Wat maakt dat je dat eventueel niet zo prettig zou vinden. Hangt het er ook vanaf wie het is of vind je het sowieso niet prettig, ook al zou het een familielid zijn?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  ellibre di 19 jun 2012 - 9:55

Nee, ik heb daar niet zo veel moeite mee. Ik heb in het verleden mijn kamer een aantal keer onderverhuurd, met mijn meubels, servies, eigenlijk alles behalve kleding en foto's erin. Als ik terug kwam was het altijd netjes opgeruimd en schoon, en het scheelde mij een hoop geld en gedoe.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Rumble di 19 jun 2012 - 9:58

Mijn broertje met zijn vriendin of bepaalde vriendinnen zou ik niet erg vinden. Alle andere mensen kunnen beter een ander logeeradresje zoeken. Zou het niet prettig vinden als er vreemden in mijn bed slapen ookal wordt het verschoond en ik heb ook liever niet dat er mensen in mijn spullen snuffelen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Sarah1985 di 19 jun 2012 - 9:58

toen wij eens een weekend weg waren logeerde mijn broer in ons huis. Nou eens en nooit weer. Hij had overal rommel laten liggen. En had een paar vrienden uitgenodigd in ons huis. Enige fijne eraan was dat er iemand bij de kat was
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 9:59

Ik vind het geen prettig idee.

Ik ben vrij open over zaken tegenover vrienden en familie. Maar ook ik heb zo ook mijn geheimen, die alleen mij aangaan. En om mijn huis op te ruimen.... Nee, daar voel ik ook niets voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 9:59

Ik heb mijn zusje gevraagd of ze op ons huis wil passen mochten we op vakantie gaan, maar dat is eigenlijk om de poes niet te hoeven verslepen, maar gewoon in zijn eigen omgeving te houden. Anders zou ik er niet snel voor kiezen om iemand in huis te hebben als wij er niet zijn, liever niet zelfs. Sowieso geen vriendinnen, en familie eigenlijk ook liever niet. Bv. mijn zus is een rommelkont, die wil ik niet in mijn huis Laughing En verder, ik vind het gewoon privé.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Rumble di 19 jun 2012 - 10:03

Kan je zusje dan niet alleen komen om de kat eten te geven en daarna weer weggaan, Pippa?
Mijn ouders deden dat altijd als we op vakantie gingen maar er bleven nooit daarom alleen mensen logeren.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 10:06

Rumble schreef:Kan je zusje dan niet alleen komen om de kat eten te geven en daarna weer weggaan, Pippa?
Mijn ouders deden dat altijd als we op vakantie gingen maar er bleven nooit daarom alleen mensen logeren.

Ze woont hier 100 km vandaan Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Bazinga di 19 jun 2012 - 10:06

Nee, maar m'n slaapkamer is off limits.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 10:06

Ik heb dat liever niet, ik vind het gewoon geen prettige gedachte dat mensen dan in mijn spullen kunnen zitten(ook al doen ze dat ws niet eens)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Caresses di 19 jun 2012 - 10:07

Mijn zus komt voor een aantal weken hier in NL (ze woont in het buitenland) en 1 week daarvan zijn wij op vakantie. Nu vroeg ze dus of zij die week in ons huisje konden (zelf is ze daar extreem makkelijk in en haar deur staat altijd voor iedereen open). We gaven wel aan dat we het niet heel prettig vinden maar dat het wel oke is. Met name ook omdat ze familie is en zelf ook heel makkelijk hierin is.

Nu kreeg ik net een mail waarin naar voren komt dat ze het niet begrijpt dat wij er zo'n probleem van maken. Ik wil, zonder dat ze het gevoel krijgt dat het aan haar ligt, duidelijk maken dat het gewoon niet prettig voelt maar ik vind dit zo moeilijk om te verwoorden. Helemaal omdat het voor haar lastig is om te begrijpen omdat ze zelf super makkelijk hierin is.


Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Rumble di 19 jun 2012 - 10:07

Pippa schreef:
Rumble schreef:Kan je zusje dan niet alleen komen om de kat eten te geven en daarna weer weggaan, Pippa?
Mijn ouders deden dat altijd als we op vakantie gingen maar er bleven nooit daarom alleen mensen logeren.

Ze woont hier 100 km vandaan Laughing

Ja en, dan fietst ze maar wat langer Zou jij het vervelend vinden.. 394967
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 10:09

Rumble schreef:
Pippa schreef:
Rumble schreef:Kan je zusje dan niet alleen komen om de kat eten te geven en daarna weer weggaan, Pippa?
Mijn ouders deden dat altijd als we op vakantie gingen maar er bleven nooit daarom alleen mensen logeren.

Ze woont hier 100 km vandaan Laughing

Ja en, dan fietst ze maar wat langer Zou jij het vervelend vinden.. 394967

Haha, die optie valt af! Ook vind ik het zielig dat de kat 10/14 dagen alleen maar eten krijgt en geen aandacht, dus het is of mijn zusje, tegen mijn zin in, hier laten, waardoor ze lekker even op zichzelf kan wonen (woont nog thuis) of de kat daarheen verhuizen.. haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Pompoen di 19 jun 2012 - 10:14

Nou, het vervelende er aan is dat je het op moet ruimen en gastenproof moet maken zeg maar (privédingen niet laten slingeren bijvoorbeeld).

Maar verder heb ik er eigenlijk geen moeite mee. We hebben ook een keer aan huizenruil gedaan, dat was superleuk! Wij zaten in het huis van een Frans gezin en zij zaten in ons huis voor twee weken.

Op dit moment zit ik te bedenken wat nou handig is voor onze komende vakantie, eigenlijk zou ik best iemand in ons huis willen laten logeren die dan tegelijk op de kat past en de plantjes water geeft. Is allebei niet zo veel werk, maar het scheelt wel enorm in mijn gemoedsrust als ik weet dat de kat gezelschap heeft. En ik hoop dan iemand een plezier te kunnen doen met in mijn huis verblijven. Maar ja, ik weet ook zo gauw niet wie dat dan moet zijn. Mijn zusje had ik het gevraagd, maar die heeft in die weken de kat van mijn ouders te logeren.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Kruidkoek di 19 jun 2012 - 10:14

Mijn vriend en ik hebben vorig jaar/begin dit jaar een lange verre reis gemaakt. Wij wonen buiten/ in het bos waar geen toezicht is. Er werd de laatste tijd voor wij weggingen vaak meldingen van inbraak bij vakantiepakt 2 km verderop in huisjes die in de winter leeg staan.

Daarom en omdat wij 2 katten hebben, heb ik aan een goede vriendin van mij gevraagd of zij tijdens onze reis op ons huis en de katten wilde passen. Zij woonde op dat moment net weer even bij haar ouders na verbroken relatie. Ze nam ons aanbod met beide handen aan en heeft die maanden in ons huis gewoond. Ze heeft genoten van de tijd in ons huis en heel goed voor onze katten gezorgd. Ze is heel netjes en toen we weer thuis kwamen was het huis spik&span, stonden er bloemen en had ze zelfs wat boodschappen voor ons in huis gehaald.

Het is van beide kanten heel goed bevallen dus mocht het nog een keer voorkomen, dan zou ik haar zo weer vragen!

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 10:23

Neuh, geen problemen mee. Sowieso heb ik weinig problemen met logees. Van de week nog, een meisje uit India en iemand van het forum in mijn huis en ik moest werken (nachtdienst) laughcry. Als ik op vakantie ben en iemand wil in mijn huis is dat prima, ik ben er toch niet en dan heeft die persoon er toch alleen maar profijt van...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Rumble di 19 jun 2012 - 10:28

Pippa schreef:
Rumble schreef:
Pippa schreef:
Rumble schreef:Kan je zusje dan niet alleen komen om de kat eten te geven en daarna weer weggaan, Pippa?
Mijn ouders deden dat altijd als we op vakantie gingen maar er bleven nooit daarom alleen mensen logeren.

Ze woont hier 100 km vandaan Laughing

Ja en, dan fietst ze maar wat langer Zou jij het vervelend vinden.. 394967

Haha, die optie valt af! Ook vind ik het zielig dat de kat 10/14 dagen alleen maar eten krijgt en geen aandacht, dus het is of mijn zusje, tegen mijn zin in, hier laten, waardoor ze lekker even op zichzelf kan wonen (woont nog thuis) of de kat daarheen verhuizen.. haha!

Nou, wel lief dat ze op de kat wil passen! Zou jij het vervelend vinden.. 3079029344
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Bliss di 19 jun 2012 - 10:35

Mijn moeder en tante zijn al een paar keer 'op vakantie' in mijn huis geweest, terwijl ik zelf op vakantie was. Paar dagen meestal en ik vind dat niet erg. Ik hou op zich niet zo van andere mensen in mn huis, maar ik vertrouw mn moeder en tante er wel op dat ze niet overal in gaan neuzen etc. Andere mensen zou ik niet in mn huis willen denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 10:38

Ik zou het ook wel raar vinden als mijn zusje tegen me zou zeggen dat ze eigenlijk liever geen mensen in haar huis heeft als ze op vakantie is. Ik val toch niet onder 'mensen'? Ik ben haar zus... Sowieso snap ik niet dat je een dergelijke opmerking nog plaatst als je het toch wel ok vindt eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Highway di 19 jun 2012 - 10:47

ja, gaat dus ook niet gebeuren of er moet een hele goede reden voor zijn. Ben erg gesteld op mijn privacy.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Twellie di 19 jun 2012 - 10:57

Ik zou dat echt niet willen, alleen mijn broer zou in ons huis mogen. Ik ben ook erg op mijn privacy gesteld.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 10:58

Hm ja, ik heb ooit een vriendin gevraagd op mijn huis te passen vanwege mijn kat, maar het idee blijf ik nog steeds onprettig vinden. Niet perse vanwege haar, maar ze had haar vriendje mee genomen en het idee dat ze overal hebben lopen seksen in mijn huis... ik zou het graag negeren, maar helaas was het ook een vriendin die dat uitgebreid ging vertellen ook
laughcry

Ik was wel erg blij dat ze het wilde doen maar liever gewoon niet meer als het niet nodig is.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  litllejoy di 19 jun 2012 - 19:32

Ik ben net terug van 2 weken vakantie en m'n broertje heeft tijdens deze vakantie een aantal dagen (volgens mij vooral de weekenden) bij mij in huis geslapen. In het begin had ik er wel moeite mee, maar ik heb geen geheimen voor hem dus dat was makkelijker. Toen ik thuis kwam was wel alles netjes opgeruimd (net de kachel stond op 20 graden te loeien, dat was wel weer jammer), dus ik zou het zo nog een keer doen. Een aantal van mijn vriendinnen zou ik ook bij mij in huis laten slapen en natuurlijk m'n ouders.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Japie di 19 jun 2012 - 19:38

Als ik op vakantie ga of een weekend weg ben gaan mij broertje en zijn vriendin altijd in mijn huis. Ik vind het zelf een fijn gevoel om te weten dat er iemand in huis is. Hij mag van mij ook gewoon mensen uitnodigen, zolang ik maar geen klachten krijg van de buren, want dan is het afgelopen. Dat weten ze ook. Ze zorgen er ook altijd voor dat alles schoon en netjes is als ik terug kom.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Susan di 19 jun 2012 - 19:41

Maar je vindt het uiteindelijk dus wel goed dat ze in je huis logeert? Waarom vind je het dan zo belangrijk dat ze weet dat je het niet prettig vindt, wat schieten zij en jij daarmee op? Gun haar gewoon een onbezorgde week in jouw huis zonder dat ze in haar achterhoofd heeft dat je er eigenlijk niet zo blij mee beng.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het vervelend vinden.. Empty Re: Zou jij het vervelend vinden..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum