Nav, partner dezelfde bedtijd?
+25
Lady4
Slakje
VeryCherry
Oasis
Shisha
Rush
xxDila
Bliss
Caresses
RioolSpook
Minx
kwak
Ellusss
ellibre
Kruidkoek
Mint
Snoes
RYW
GeKKiE
Liz
Muus
Arwyn
Zonnetje
Ibbeltje
sanne-84
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nav, partner dezelfde bedtijd?
Meestal gaan mijn vriend en ik om dezelfde tijd naar bed, als er al iemand eerder gaat, dan ben ik het.
Gast- Gast
Wij gaan altijd samen. Eerst douchen en dan naar bed.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Meestal lig ik er eerder in, mijn man is nogal een nachtbraker.
Daarnaast werken we ook allebei onregelmatig dus het komt regelmatig voor dat de een een avonddienst heeft en de ander vroeg op moet.
Daarnaast werken we ook allebei onregelmatig dus het komt regelmatig voor dat de een een avonddienst heeft en de ander vroeg op moet.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wisselend. Vriend gaat wel 9 van de 10 keer eerder naar bed en slaapt dan ook al als ik boven kom. Als ik vroeg op moet, gaan we meestal tegelijk (vroeg) naar bed.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan altijd tegelijk naar bed, behalve als een van ons ziek is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Meestal gaan we samen naar bed.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wij gaan eigen altijd tegelijk naar bed. Vind dat het heel gezellig, nog even lekker tegen hem aan liggen en kletsen (of andere dingen ). Ik ben meer een avondmens en mijn vriend meer een ochtendmens, dus we hebben ons allebei een beetje aangepast: hij iets later dan gewend naar bed en ik iets eerder. Werkt perfect.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
We wonen natuurlijk nog geen week samen, maar ook voor die tijd ging 't eigenlijk altijd zo: We gaan in principe tegelijkertijd naar bed, maar m'n vriend rookt dan nog een laatste sigaretje en moet nog douchen 's avonds, terwijl ik echt alleen even in de badkamer bezig ben. Ik lig er dus altijd al eerder in (of ga even bij 't douchen zitten kletsen). Ik vind 't ook wel lekker om nog even te lezen in bed, dus dat kan dan mooi. Maar slapen gaan we tegelijk, alleen slaapt hij tien keer sneller dan ik
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Meestal ga ik eerder slapen. We gaan wel tegelijk naar bed en kijken dan nog even tv, als ik ga slapen dan gaat hij meestal nog even lezen. Soms is het andersom.
Gast- Gast
Maar nu vraag ik me af, wanneer heb je dan seks als hij 9 van de 10 keer al op bed ligt en ook nog slaapt?Oasis schreef:Wisselend. Vriend gaat wel 9 van de 10 keer eerder naar bed en slaapt dan ook al als ik boven kom. Als ik vroeg op moet, gaan we meestal tegelijk (vroeg) naar bed.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Maar nu vraag ik me af, wanneer heb je dan seks als hij 9 van de 10 keer al op bed ligt en ook nog slaapt?Oasis schreef:Wisselend. Vriend gaat wel 9 van de 10 keer eerder naar bed en slaapt dan ook al als ik boven kom. Als ik vroeg op moet, gaan we meestal tegelijk (vroeg) naar bed.
Voor seks mag ik 'm altijd wel wakker maken .
Oasis- Ratel
Rush- Lady Post-a-lot
Oasis- Ratel
Wij gaan vrijwel nooit tegelijk op bed. Mijn vriend gaat meestal veel later dan ik. Maar ik hou van lezen in bed, dus meestal slaap ik nog niet echt of half als hij boven komt. En sinds hij een andere baan heeft moet hij soms hele vroege diensten draaien en dan gaat hij eerder op bed. Soms ga ik mee, maar soms vind ik half 10 wel heel vroeg. (en dan moet ik ook nog van alles, douchen, lezen)
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Dropdraakje schreef:Wij gaan altijd samen naar bed. We hebben een tv op de kamer en als ik moe ben ga ik gerust slapen terwijl hij nog wat tv kijkt.
+1
Gast- Gast
Mijn vriend werkt onregelmatig dus eigenlijk alleen als hij dagdienst heeft gaan we samen naar bed. Maar ook als we samen vrij zijn, lig ik er vaak eerder in. Ik ben gewoon sneller moe dan hem.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Wij gaan eigenlijk altijd tegelijk naar bed. Dan kijken we nog een serie terwijl ik lekker bij hem lig, en 9 van de 10 keer val ik dan al in slaap haha.
Gast- Gast
Wij gaan ook eigenlijk altijd samen naar bed.
Maar als er iemand eerder gaat ben ik dat altijd
Haha maar dat komt door mijn onregelmatige diensten en in combinatie met ons kind is dat soms wel pittig.
Dus als ik erg moe ben dan ga ik alvast naar bed, maar dat gebeurd niet eens wekelijks.Al zou ik het wel vaker willen.
Maar als er iemand eerder gaat ben ik dat altijd
Haha maar dat komt door mijn onregelmatige diensten en in combinatie met ons kind is dat soms wel pittig.
Dus als ik erg moe ben dan ga ik alvast naar bed, maar dat gebeurd niet eens wekelijks.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
We gaan tegelijk naar boven, maar dan moet ik X. nog voeden, dus vaak ligt mijn man al te slapen tegen de tijd dat ik ook in bed kruip.
Gast- Gast
Wij gingen vrijwel altijd tegelijk, de een soms wat eerder dan de ander.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: