Waar geniet jij van?
+16
ijsjemeisje
Sterre
Mystic
CaptainSpectacular
Zonnetje
Flip Fluitketel
Wennebellah
Sayuri
Bruintje Beer
Lotus
Pannetoet
Mamsie
LoveMusic
Blond
Flinder
Shy
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar geniet jij van?
Van foto's terugkijken van leuke vakanties of andere leuke momenten, van wakker worden terwijl het zonnetje door mijn raam heen schijnt, van lekker een wijntje drinken met vriendinnen, een avondje dansen, een perfect en goed passend kledingstuk vinden als je er al lang naar zoekt, reizen plannen, uitslapen met mijn vriend, en gewoon van mijn vriend en andere mensen om me heen in het algemeen
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Veel dingen eigenlijk wel.
Na een week veel gewerkt te hebben lekker uit te slapen, tv kijken en doen waar ik zin in heb.
Op zomerse dag van het mooie weer, vakantie, leuke dingen doen met vriendinnen, lekker eten, knuffelen met mijn hond.
Wanneer ik een dag vrij ben wanneer ik me nog een keer omdraai om uit te slapen.
Wanneer je heel koud bent in een warm bad stappen.
Dit is wat mij zo te binnen schiet.
Na een week veel gewerkt te hebben lekker uit te slapen, tv kijken en doen waar ik zin in heb.
Op zomerse dag van het mooie weer, vakantie, leuke dingen doen met vriendinnen, lekker eten, knuffelen met mijn hond.
Wanneer ik een dag vrij ben wanneer ik me nog een keer omdraai om uit te slapen.
Wanneer je heel koud bent in een warm bad stappen.
Dit is wat mij zo te binnen schiet.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Maple schreef:Oh, en een fris verscoond bed, zo heerlijk.
Jaa ook inderdaad
En als ik voor het eerst iets kook en het is goed gelukt whaha En als vriend het dan ook lekker vind
Gast- Gast
Er zal vast toch wel meer zijn waar je van geniet?CaptainSpectacular schreef:Muziek. En dat is alles.
Gast- Gast
Ik kan intens genieten van de natuur, als de zomer eraan komt en je kan dat ruiken in de lucht, zo heerlijk. Sowieso geniet ik van de zomer.
En van knuffelen met mijn kleine man, muziek, een schoon huis en een fris opgemaakt bed, heerlijk.
En van knuffelen met mijn kleine man, muziek, een schoon huis en een fris opgemaakt bed, heerlijk.
Gast- Gast
ik geniet er echt van als mn vriend en ik eindelijk eens tijd hebben om samen in bed te liggen. en dan bedoel ik niet (perse) seks, maar gewoon lekker knuffelen, praten, samen filmpje kijken..gewoon aandacht voor elkaar.
we zien elkaar zo weinig, dat ik daar heel erg van kan genieten
we zien elkaar zo weinig, dat ik daar heel erg van kan genieten
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Zoals gisteren, een heerlijk relaxdagje gehad. Lekker wezen wandelen in het bos, even lekker gelezen op de bank (en in slaap gevallen), in bad geweest, lekker boer zoekt vrouw gekeken.. Heerlijk, zulke fijne momentjes. Daar geniet ik van.
Gast- Gast
Wandelen in mooie natuur, op de bank met een boek/tijdschrift en een kop thee, met de kat op schoot, aandacht en gezelligheid met familie en vrienden, dan voel je dat je 'geliefd' bent, (uit) eten met mijn vriend en dan uren kletsen samen...
Gast- Gast
Zeilen! niets werkt voor mij zo bevrijdend en 'geest-opruimend' ik kan intenst genieten om over een vrijwel leeg ijsselmeer te glijden met de laagstaande zon, en de zee te ruiken. Al mijn zorgen waaien letterlijk weg
hetzelfde heb ik met de zee en dan vooral nu, gelukkig hoef ik maar 3 minuten te lopen om uit te waaien ben er dan ook vaak te vinden om te lopen met de hond
met mijn vriendinnen lekker eten en wijntjes drinken, of samen met mijn vriend en onze heel vriendengroep in de kroeg zitten of beter nog... zometeen het eerste terrasje!
En naast mijn vriend zitten als hij aan het auto rijden is, weet niet waarom maar geniet daar altijd van (en ik vind het sexy haha)
hetzelfde heb ik met de zee en dan vooral nu, gelukkig hoef ik maar 3 minuten te lopen om uit te waaien ben er dan ook vaak te vinden om te lopen met de hond
met mijn vriendinnen lekker eten en wijntjes drinken, of samen met mijn vriend en onze heel vriendengroep in de kroeg zitten of beter nog... zometeen het eerste terrasje!
En naast mijn vriend zitten als hij aan het auto rijden is, weet niet waarom maar geniet daar altijd van (en ik vind het sexy haha)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Oja, van zeilen kan ik ook genieten. Heerlijk is dat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Joaahhhh, heel herkenbaar..Goochempie schreef:
Gast- Gast
Echt van ontzettend veel dingen.
Een warm bad, een lief romantisch vriendje, een avondje bankhangen met diezelfde lieve vriend, avondje uit, etentjes, lekkere wandeling, in de plassen stampen, met mijn nichtjes dollen, muziek maken, muziek luisteren, dansen, zingen. Ik geniet van heel veel dingen!
Een warm bad, een lief romantisch vriendje, een avondje bankhangen met diezelfde lieve vriend, avondje uit, etentjes, lekkere wandeling, in de plassen stampen, met mijn nichtjes dollen, muziek maken, muziek luisteren, dansen, zingen. Ik geniet van heel veel dingen!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Joaahhhh, heel herkenbaar..Goochempie schreef:
Haha hier oooook! Ik vond het nog sexier toen ik zelf mijn rijbewijs nog niet had, maar ik vind het nu nog steeds sexy hoor..
Gast- Gast
Van een mooie lentedag.
Van het naast me hebben van mijn 2 mannen.
Van een lekker glas wijn na een dag hard werken.
Een dagje weg!
Familie om me heen!
En nog veeeel meer
Van het naast me hebben van mijn 2 mannen.
Van een lekker glas wijn na een dag hard werken.
Een dagje weg!
Familie om me heen!
En nog veeeel meer
Gast- Gast
Ik kan echt genieten van:
- MUZIEK! (ik kan er geen dag zonder)
- de zon: lekker op de fiets of op een terrasje, heb er zó'n zin in!
- met een biertje in de hand in het gras liggen op een festival
- gezellig borrelen/uitgaan met vriendinnen
- lekker eten
- een dagje niks hoeven, lekker een beetje op de bank hangen en een filmpje/serie kijken
- uitslapen!
- zoenen met een leuke vent
- MUZIEK! (ik kan er geen dag zonder)
- de zon: lekker op de fiets of op een terrasje, heb er zó'n zin in!
- met een biertje in de hand in het gras liggen op een festival
- gezellig borrelen/uitgaan met vriendinnen
- lekker eten
- een dagje niks hoeven, lekker een beetje op de bank hangen en een filmpje/serie kijken
- uitslapen!
- zoenen met een leuke vent
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik geniet van (o.a.):
- Mijn ontzettend lieve vriendje, zijn liefde, knuffels, kussen, etc.
- Mijn lieve vrienden en vriendinnen
- Een avond de kroeg in
- Een feest geven waar al mijn dierbaren bij aanwezig zijn
- Op vakantie gaan
- Moe maar voldaan op de bank ploffen na een lange werkdag (en dan forummen )
- Nieuwe schoenen kopen
- De zon!
- In een park liggen met vriend(en)/vriendinnen
- Mijn schoonzusje waar ik steeds meer een echt zussengevoel bij krijg
- De zee
- Een goed boek lezen
- Kinderen
- Een opgeruimd schoon huis (hoewel het schoonmaken zelf niet echt mijn hobby is)
- Theater
- Muziek
- En ga zo maar door! Er is veel om van te genieten in mijn leven
- Mijn ontzettend lieve vriendje, zijn liefde, knuffels, kussen, etc.
- Mijn lieve vrienden en vriendinnen
- Een avond de kroeg in
- Een feest geven waar al mijn dierbaren bij aanwezig zijn
- Op vakantie gaan
- Moe maar voldaan op de bank ploffen na een lange werkdag (en dan forummen )
- Nieuwe schoenen kopen
- De zon!
- In een park liggen met vriend(en)/vriendinnen
- Mijn schoonzusje waar ik steeds meer een echt zussengevoel bij krijg
- De zee
- Een goed boek lezen
- Kinderen
- Een opgeruimd schoon huis (hoewel het schoonmaken zelf niet echt mijn hobby is)
- Theater
- Muziek
- En ga zo maar door! Er is veel om van te genieten in mijn leven
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar geniet jij van?
» Geniet momentjes.
» Geniet momentjes
» Hoe geniet jij optimaal van je vakantie?
» Geniet jij echt van het leven?
» Geniet momentjes.
» Geniet momentjes
» Hoe geniet jij optimaal van je vakantie?
» Geniet jij echt van het leven?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: