Hoe geniet jij optimaal van je vakantie?
+12
Aardbei
Stuiterbal
Ibbeltje
Error
Aziraphale
VanillaRose
Arwyn
Blond
Raindrop
Caribbeanlover
Tinus
SleepingBeauty
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe geniet jij optimaal van je vakantie?
Bij mij heb ik vaak het gevoel dat de dagen wegglippen.
Ik ben vaak aan het aftellen Nu nog 3 weken vrij volgende week nog 2..
Ook op vakantie..heel irritant..Ook heb ik wel tijd nodig om los te komen
Ervarenjullie dat ook zo? Hoe genieten jullie van je vakantie?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Hoe geniet jij optimaal van je vakantie?
Vakanties gaan bij mij ook altijd sneller voorbij. Nu nog 4 weken werken tot de vakantie, en op de een of andere manier gaan de 3 weken vakantie juist sneller. Ik plan niet de hele weken vol. Ik ben ook lekkere daagjes thuis, dan gaan de dagen toch langzamer en dan geniet ik ook. Op vakantie zelf, gaat het sowieso sneller.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ervaar het aftellen als ik thuis ben met vakantie en niks doe. Dan vliegen de dagen zo voorbij. Daarom zorg ik ervoor dat ik leuke uitjes ga doen of echt op vakantie ga. Dan verheug ik mij op alle leuke dingen die komen gaan en kijk ik met een goed gevoel terug naar mijn vakantietijd.
Gast- Gast
Door echt op vakantie te gaan, anders word ik onrustig.
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:Bij mij heb ik vaak het gevoel dat de dagen wegglippen.
Als je voordat je op vakantie gaat al 3 wkn vrij bent, dan heb je een lange vakantie of iig dan ben je lang vrij.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:SleepingBeauty schreef:Bij mij heb ik vaak het gevoel dat de dagen wegglippen.
Als je voordat je op vakantie gaat al 3 wkn vrij bent, dan heb je een lange vakantie of iig dan ben je lang vrij.
Dat staat er niet. Nog maar eens lezen
Gast- Gast
Door op vakantie te gaan. Dan gaat de tijd ook wel snel maar op vakantie probeer ik dingen ook echt los te laten en te genieten
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Door op vakantie te gaan. Ik neem niet drie weken vrij om maar een week weg te gaan. Dan neem ik een week vrij (eventueel anderhalve week). Thuis heb ik niet echt een vakantiegevoel op 1 of andere manier. Dan slaap ik uit maar meer doe ik niet.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Sowieso met een stapel leuke boeken, het liefst met de tent op een camping ergens in de zon!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik door te relaxen, niks doen, zwemmen, lekker eten, gewoon genieten hoe vakantie hoort te zijn, nergens aan denken en dat in een ander land.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik ervaar het ook zo dat de dagen snel gaan als je thuis blijft. Heb nu twee weken vakantie en één week is nu al om. We gaan niet op vakantie door omstandigheden dus proberen het thuis zo leuk mogelijk te maken maar toch heb ik niet echt het vakantie gevoel wat ik wel heb als ik weg zou gaan. Probeer komende week zoveel mogelijk uitjes te plannen dan heb ik het idee dat ik tenminste iets doe.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Door te doen wat ik leuk vind. En dat kan van alles zijn. Ik werk in het onderwijs, dus heb regelmatig vakantie.
Gast- Gast
Ik geniet optimaal wanneer ik positief denk en bedenk dat ik VRIJ ben van m'n werk Dat niks moet (nouja, bijna niks) en dat ik m'n eigen dagen kan indelen. Ik vermaak me ook prima thuis.
Door steeds af te gaan tellen, kan ik me voorstellen dat je soms baalt en dat de tijd zo snel gaat. Dus probeer er wat positiever in te staan, vakantie hebben is toch gewoon fijn?
Door steeds af te gaan tellen, kan ik me voorstellen dat je soms baalt en dat de tijd zo snel gaat. Dus probeer er wat positiever in te staan, vakantie hebben is toch gewoon fijn?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik probeer niet teveel dingen te moeten (in het huis, grote opruimklussen ed) vaak probeer ik voor mijn vakantie juist deze dingen gedaan te hebben zodat ik in de vakantie ook echt leuke ontspannende dingen kan doen.
Verder probeer ik alles ook een beetje in te plannen en te verdelen, zodat ik tussendoor ook genoeg rust heb en weer op adem kan komen voor alle te ondernemen activiteiten
Verder probeer ik alles ook een beetje in te plannen en te verdelen, zodat ik tussendoor ook genoeg rust heb en weer op adem kan komen voor alle te ondernemen activiteiten
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Fruity schreef:Door echt op vakantie te gaan, anders word ik onrustig.
Dat merk ik ook wel hoor, heb weleens jaren gehad dat ik niet op vakantie ging, voelt toch anders
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik geniet al van vrij zijn door te weten dat je s avonds niet bij na hoeft te denken de volgende ochtend vroeg op te moeten. Dus misschien nog een roseetje te nemen, of toch nog op terras hangen of gewoon film kijken of zo.
Door omstandigheden zjin we al even niet echt op vakantie geweest, en mijn 3 weken vrij gaan echt relaxt voorbij.
Door omstandigheden zjin we al even niet echt op vakantie geweest, en mijn 3 weken vrij gaan echt relaxt voorbij.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Vakantie staat bij mij in teken van " Niks Moet en alles mag"
En zeker heb ik dingen gepland maar dan vooral voor S.
Maar ik kijk dan niet op de klok gewoon lekker genieten !
En zeker heb ik dingen gepland maar dan vooral voor S.
Maar ik kijk dan niet op de klok gewoon lekker genieten !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Het aftellen herken ik echt wel hoor! Zelfs als ik op vakantie ben. Ik probeer er maar niet te vaak aan te denken en gewoon lekker van het moment te genieten.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ik heb nu vakantie en ik geniet door alles lekker rustig aan te doen, af te spreken met vriendinnen, lekker te gaan shoppen, tv series kijken, sneupen in leuke winkeltjes, vooral ook geld uitgeven dus haha. Ik vermaak me prima thuis!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
'Rush schreef:Ik heb nu vakantie en ik geniet door alles lekker rustig aan te doen, af te spreken met vriendinnen, lekker te gaan shoppen, tv series kijken, sneupen in leuke winkeltjes, vooral ook geld uitgeven dus haha. Ik vermaak me prima thuis!
Hahaha, herkenbaar. Ik vind het heerlijk om dingen te ondernemen, en daarna weer van een vrije dag te genieten met series, films etc.
Gast- Gast
Haha, ik heb had zes weken vakantie en denk nu al 'oh nee, nog maar 5 weken'. Slaat nergens op natuurlijk want 5 weken is heel erg veel, maar ik herken dat aftellen dus wel. En dat terwijl ik ook heel veel zin heb in mijn nieuwe baan na de vakantie.
Hoe ik verder geniet van de vakantie is door een goede balans te vinden tussen dingen afspreken en lekker thuis rommelen. Vorige keren heb ik wel gehad dat ik mijn vakanties te vol plande, waardoor ik alsnog niet echt uitrustte. Helaas is het deze vakantie tot nu toe andersom, maar dat heeft ook te maken met alle klussen waar we mee bezig zijn. Dat is nog zoiets van de vakantie; ik neem me altijd voor een flinke to-do-lijst af te werken en dat gebeurde nooit. Deze vakantie ben ik gelukkig al goed op weg met m'n lijstje.
Dit jaar gaan we verder niet naar een ander land óp vakantie. Vind het ook wel goed zo voor dit jaar. Maar wil wel graag nog een weekendje weg. Een heel jaar zonder er tussenuit te gaan vind ik niks.
Hoe ik verder geniet van de vakantie is door een goede balans te vinden tussen dingen afspreken en lekker thuis rommelen. Vorige keren heb ik wel gehad dat ik mijn vakanties te vol plande, waardoor ik alsnog niet echt uitrustte. Helaas is het deze vakantie tot nu toe andersom, maar dat heeft ook te maken met alle klussen waar we mee bezig zijn. Dat is nog zoiets van de vakantie; ik neem me altijd voor een flinke to-do-lijst af te werken en dat gebeurde nooit. Deze vakantie ben ik gelukkig al goed op weg met m'n lijstje.
Dit jaar gaan we verder niet naar een ander land óp vakantie. Vind het ook wel goed zo voor dit jaar. Maar wil wel graag nog een weekendje weg. Een heel jaar zonder er tussenuit te gaan vind ik niks.
Gast- Gast
Ik kan pas echt genieten van mijn vakantie als ik van thuis weg ben en dan het liefst uit Nederland. Op de een of andere manier kom ik op vakantie in het buitenland echt aan ontspannen toe. Daar laat ik alles los en kom ik in een vakantieritme van ''niks moet, alles mag''. Thuis krijg ik dat niet voor elkaar, dan blijven alle ''dagelijkse zorgen' meespelen. Voor mij is een vakantie dus pas echt vakantie als we weg gaan, anders kan ik net zo goed blijven werken.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Shoppen met Joan is ook onderdeel van mn vakantie haha!Joan schreef:'Rush schreef:Ik heb nu vakantie en ik geniet door alles lekker rustig aan te doen, af te spreken met vriendinnen, lekker te gaan shoppen, tv series kijken, sneupen in leuke winkeltjes, vooral ook geld uitgeven dus haha. Ik vermaak me prima thuis!
Hahaha, herkenbaar. Ik vind het heerlijk om dingen te ondernemen, en daarna weer van een vrije dag te genieten met series, films etc.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik plan heel veel dingen per dag in of slechts enkele dagen van te voren. Genieten doe ik pas echt na een paar weken, als ik 'los' ben van het werk, maar juist dan begint het ook al weer te kriebelen en wil ik weer aan het werk!
Gast- Gast
Ik kan altijd wel genieten van mijn vakantie eigenlijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Geniet momentjes.
» Waar geniet jij van?
» Op vakantie en kat
» Ik heb vakantie :D
» Geniet momentjes.