Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geniet momentjes

+12
Annie24
PapillonRose
Vancity_girl
kwak
maiadebij
Ayla
Parisienne
holaagirl
Liadan
blondje1313
Ezzer
Pussycat
16 plaatsers

Ga naar beneden

Geniet momentjes Empty Geniet momentjes

Bericht  Pussycat wo 7 dec 2011 - 2:38

Vanmorgen werd mijn dochter pas om half 9 wakker terwijl dit de laatste tijd rond 7 uur was, dus ik was al bang dat ze vanmiddag niet op tijd wilde slapen. Maar wel dus om 12 uur werd ze moe en sinds die tijd is ze niet 1 keer wakker geworden en slaapt ze nog :shock: Nou dat is nog nooooooit gebeurt hahaha. Dus even een geniet momentje haha.

Ooh als ze wakker is geniet ik ook hoor smile zoals gisteravond ging ik haar achterna nou ze heeft nog nooit zo snel rondjes om de tafel gelopen Laughing ze rende gewoon echt voor me weg.

Jullie nog geniet momentjes beleeft?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geniet momentjes Empty Re: Geniet momentjes

Bericht  Ezzer wo 7 dec 2011 - 2:46

Mijn dag zit vol geniet momentjes!
Bijv als hij heel hard aan het lachen is. Wanneer hij heerlijk in de box speelt. Als ik s'ochtends op z'n kamer komt begint hij spontaan te lachen. Vandaag in de winkel gluurde een ouder echtpaar in de maxicosi. Ze zei 'Ohh wat een lieverd en wat ligt ie netjes!' en S. meteen lachen. hihi ik hartstikke trots natuurlijk;)
Eigenlijk geniet ik alleen maar (L)
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  blondje1313 wo 7 dec 2011 - 2:49

Lotte begint het steeds meer naar haar zin te hebben in de box, ze kan zich nu heel goed bezighouden met het kijken naar haar nijntjemobile.
Vanmorgen lag ze te kraaien van plezier, dat was wel echt genieten!

(En ook dat ze nu toch al weer 1,5 uur lekker ligt te slapen in haar wagen terwijl het er even naar uit zag dat ze daar echt geen zin in had!)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Liadan wo 7 dec 2011 - 2:52

Kian drinkt 's nachts vaak nog 3 keer en meestal blijft hij dan de derde keer heel dicht naast me in bed liggen. Hij schuift dan net zolang tot hij helemaal tegen me aan ligt en valt dan in slaap. Als we in de ochtend dan samen wakker worden, krijg ik meteen een hele grote glimlach I love you , heerlijk!
Yara wil vaak dat Kian nog even bij haar op schoot komt zitten, ik kan zo genieten als ik ze met z'n 2-en zie knuffelen smile .
En verder heb ik nog heel veel genietmomenten op een dag.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  holaagirl wo 7 dec 2011 - 3:56

HEerlijk he die momentjes; wat voel je je dan rijk en gelukkig:-)

Ik heb met Sinterklaas zo genoten! Hij was zo onder de indruk van alle cadeautjes en riep de hele tijd "wow" en "" ohh"!
Hij kreeg een treintje die (beetje zoals een knikkerbaan) naar beneden rijdt en steeds door een gat een verdieping lager valt.
Echt €7,- bij Kruidvat geloof ik...Hij was zoo blij er mee, hij heeft de hele avond op zijn knietjes daarmee gespeeld. Al het andere speelgoed wat hij kreeg was niet interessant. Zo dankbaar zat hij te spelen...
Ik geniet dan zo enorm! Maar goed, dit is er één van de vele...
Kan wel blijven schrijven Laughing
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Parisienne wo 7 dec 2011 - 6:26

Mijn genietmoment was vandaag toch wel overduidelijk! Vriend en ik hebben tijdens N.'s middagslaapje de kerstboom opgezet. Toen N. wakker werd en de woonkamer inliep opende ze vol verbazing haar mond, deed haar handjes voor haar mond en gilde: "Oooooooooooh! Die, die!" Met een big smile loopt ze erop af, voelt aan wat kerstballen en staat vol verbazing de kerstboom te bewonderen. Ze heeft de hele tijd een grote glimlach op haar gezichtje gehad, ze was zo onder de indruk en vond het prachtig! Ook zag ze zichzelf in een (plastic) kerstbal en zei ze: "Nena, Nena" (zo noemt ze zichzelf, ze heet N.oa).

Mijn dagen zitten vol genietmomentjes, maar dit was vandaag toch wel de leukste!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ayla wo 7 dec 2011 - 6:40

blondje1313 schreef:Lotte begint het steeds meer naar haar zin te hebben in de box, ze kan zich nu heel goed bezighouden met het kijken naar haar nijntjemobile.
Vanmorgen lag ze te kraaien van plezier, dat was wel echt genieten!

(En ook dat ze nu toch al weer 1,5 uur lekker ligt te slapen in haar wagen terwijl het er even naar uit zag dat ze daar echt geen zin in had!)

Leuk is dat he blondje, E. begint ook al te lachen als ik haar even in de box leg voor de fles klaarmaken en ze krijgt de mobile in het oog. Ik geniet ervan als ze zo ligt te lachen, als ik haar verschoon ligt ze standaard naar de muur te lachen, sinds vandaag als ik tegen haar praat kijkt ze me aan en lacht naar mij Very Happy en vandaag na de fles lachte ze ook terug, zo leuk.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  maiadebij wo 7 dec 2011 - 7:12

Als J en N samen spelen, net liepen ze samen ieder achter een stoeltje maar J komt niet over de drempel van de keuken naar de kamer, dan helpt N haar, zo lief! Of als 1 van de 2 er niet is dan vragen ze altijd naar de ander.

Als ik thuis kom van mijn werk, nesteld J zich in mn schoot, plukt aan mn trui en vraagt om 'tietie' Heerlijk thuis komen is dat! En Als J aan de borst in slaap valt dan geniet ik volop.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  kwak wo 7 dec 2011 - 8:10

D. heeft vanmiddag heel kort geslapen terwijl ik ook even wou slapen, toen heb ik haar bij mij in bed gelegd en toen heeft ze heerlijk boven op mijn buik/borst gelegen en hebben we samen even tv gekeken, middag op de dag in bed met haar kleine armpjes om mij heen, heerlijk!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Vancity_girl wo 7 dec 2011 - 8:17

Liadan schreef: Hij schuift dan net zolang tot hij helemaal tegen me aan ligt en valt dan in slaap.

Dat doet D ook vaak, zo lief.

Van het weekend vierde we Sinterklaas met mijn familie en D was zo enthousiast bij elk kado dat ze kreeg, echt heerlijk om te zien hoe ze ervan genoot. Helemaal lachen, enthousiaste geluiden maken en met haar armen zwaaien. I love you
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast wo 7 dec 2011 - 8:23

Och dat zijn er zooooveel!

Als ik hem ophaal op het kdv en hij me ziet komt hij "hard" naar me toe rennen en roept helemaal blij; mamaaaaaa!

Als ik naar hem roep; Ff lekker knuffeleeeen!, komt hij naar me toe en geeft me een kus, legt zijn gezichtje in m'n nek, en slaat z'n armpjes om me heen.

Als er muziek aan staat en hij staat helemaal uit z'n dak te gaan op de muziek (dansen) en het krijsende geluid erbij, heerlijk!

En zo kan ik nog wel even doorgaan Wink

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 7 dec 2011 - 8:24

Sinterklaas was hier ook een groot genietmoment. De berg met pakjes vond ze al interessant, en de uitgepakte cadeautjes al helemaal! Ze ging me op haar manier helpen met pakjes aangeven en ze uitpakken, om vervolgens met het ene na het andere cadeau te spelen. Ik heb de hele middag geen kind meer aan haar gehad, ze was zo druk met haar nieuwe speeltjes en ze was er zó blij mee. Ik heb er met een big smile naar zitten kijken smile

Verder heb ik de hele dag door genietmomentjes I love you Zoals wanneer ze aan de hand wil stappen en dan heel trots is (en ik ook!!), als we even lekker kroelen, en ga zo maar door smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annie24 wo 7 dec 2011 - 8:55

Y. zei net voor het eerst bewust mama tegen me I love you Althans, ik vond het bewust. Wink

Meestal is het mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaa. Als ik dan 'mama' zeg, zegt hij het wel na, maar dat is meer napraten. Net zat ik op het toilet (buikgriepje No ) en hij was me kwijt. Hij kroop naar de badkamer, waar het toilet ook is, ziet me zitten en zegt overduidelijk MAMA I love you
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Flower_L wo 7 dec 2011 - 9:07

Ik vind het altijd schattig wanneer l laatste tien min voor slapen gaan in pyama door kamer mag lopen. Dan ziet hij er uit om te knuffelen! smile
Daar genier ik iedere dag van.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje wo 7 dec 2011 - 9:14

Hier zit ook de dag altijd vol met genietmomentjes.

Waar ik altijd heel erg van geniet is wanneer ik hem uit bedje haal. Hij roept dan heel hard ja is mamaaaa en dat krijg ik meteen een hele dikke kus en een knuffel(L)

Ook wanneer ik hem ga ophalen op het dagverblijf en hij ziet me stormt hij op me af, roept mama is daar en geeft heel veel kusjes en knuffels.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  holaagirl wo 7 dec 2011 - 18:55

Annie24 schreef:Y. zei net voor het eerst bewust mama tegen me I love you Althans, ik vond het bewust. Wink

Meestal is het mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaa. Als ik dan 'mama' zeg, zegt hij het wel na, maar dat is meer napraten. Net zat ik op het toilet (buikgriepje No ) en hij was me kwijt. Hij kroop naar de badkamer, waar het toilet ook is, ziet me zitten en zegt overduidelijk MAMA I love you

Dat vind ik ook altijd weer een smelt-momentje...bewust of onbewust! Mijn mama-hart smelt dan meteen...zooooo heerlijk!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  nillis wo 7 dec 2011 - 23:26

Hier ook een groot geniet moment met Sinterklaas. Ik moest er gewoon van huilen en als ik er nu weer aan terug denk kan ik nog steeds genieten. T was ook zoooooooo blij met haar speelgoed, terwijl ze maar drie kleine dingetjes heeft gekregen. Ze had een glimlach van oor tot oor. Helemaal geweldig.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Smaragdje wo 7 dec 2011 - 23:34

Genoeg genietmomentjes hier.

Één van de grootste genietmomentjes is toch wel als J helemaal tegen mij aangekropen komt. Dat het echt lijkt alsof hij helemaal niets meer van ruimte tussen ons in wilt hebben om te knuffelen. I love you

Oh ja en als hij vaak veels te schattig naar mij aan het glimlachen is I love you

En als hij echt als een boefje aan het kijken is en je hem bijna ziet nadenken over wat hij dan weer wilt gaan doen Very Happy

Ik stop nu maar even denk ik Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Smaragdje wo 7 dec 2011 - 23:35

holaagirl schreef:
Annie24 schreef:Y. zei net voor het eerst bewust mama tegen me I love you Althans, ik vond het bewust. Wink

Dat vind ik ook altijd weer een smelt-momentje...bewust of onbewust! Mijn mama-hart smelt dan meteen...zooooo heerlijk!

+ 1

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud