Hoe essentieel is goed kunnen zoenen?
+12
Niekske
Ringling
Makamba
Qiara
Caresses
Sweety
Polly
Atelier Madame
Tania
Minx
Roze Roos
Prosecco
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe essentieel is goed kunnen zoenen?
Ik vind zoenen eigenlijk best wel fijn dus voor mij is het wel belangrijk dat het kwa zoenen klikt. Als dat niet zo is, kan dat een dealbreaker zijn, maar ik wil de man in kwestie wel een kans geven en proberen naar elkaar toe te groeien.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Theedoosje schreef:Zoenen ging meteen al lekker hier En ik vind het ook wel belangrijk. Vind zoenen toch wel fijn als dat goed gaat in je relatie
Eens. Hier ging het overigens ook meteen al lekker.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Prosecco schreef:Konden jullie gelijk goed zoenen met je vriend of moest dat een soort van groeien? En hoe belangrijk is het dat dat gelijk "helemaal top" is?
Zou het voor jou een dealbreaker zijn?
Komt je inspiratie voor dit topic uit SATC?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Haha, ik had dit topic compleet gemist, terwijl ik er zelf over na aan het denken was mijn huidige vriend en ik zijn nog niet zo lang samen en ik was niet meteen 'wild' van zijn zoen kwaliteiten. Ik merk zeker verbetering naarmate we elkaar langer kennen, maar voor mij is het nog steeds geen vuurwerk. Hij is een beetje voorzichtig, het mag van mij wel iets wilder met mijn ex klikte het enorm goed op zoen-gebied, dus dat vind ik wel een beetje jammer... maar goed, ik ben blij dat jullie eigenlijk ook allemaal zeggen dat het zeker kan groeien! Daarbij heeft mijn vriend wel andere kwaliteiten haha!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het wel belangrijk, maar het is ook wel te leren inderdaad. Ik heb een keer met iemand gezoend die zooo vies zoende, gadverdamme, daar knapte ik ook meteen op af. Maar ik vond hem eigenlijk op de date ook al niet zo heel erg leuk qua karakter, dus misschien was het überhaupt al a lost cause haha. En ik heb wel duidelijk 1 jongen gezoend die het allerbest kon zoenen van iedereen die ik gezoend heb, daar kon echt níemand tegenop (dus ook mijn huidige vriend niet). Maar mijn vriend zoent ook lekker hoor Gelukkig haha.
Gast- Gast
Het zou voor mij geen dealbreaker zijn, maar ik hoop toch dat mijn toekomstige vriend wel een beetje kan zoenen. Ik heb ooit met een jongen gezoend die zo aan het hapzoenen was en hard aan het duwen dat ik de volgende dag gewoon spierpijn in mijn nek had. Ik vrees dat ik met hem nooit een zoenklik was gaan voelen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ringling schreef:Prosecco schreef:Konden jullie gelijk goed zoenen met je vriend of moest dat een soort van groeien? En hoe belangrijk is het dat dat gelijk "helemaal top" is?
Zou het voor jou een dealbreaker zijn?
Komt je inspiratie voor dit topic uit SATC?
Niet bewust in ieder geval want ik heb het al heel lang niet meer gekeken
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Het zoenen is steeds fijner geworden toen we meer op elkaar ingespeeld waren, maar de eerste zoen was sowieso al érg fijn haha
Gast- Gast
Het zou voor mij geen dealbreaker zijn. Maar ik heb ooit met een jongen gezoend die zowat mn kin opat als dat wat was geworden, had ik hem wel geïnstrueerd dat ik daar niet van gedient ben.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Als er geen zoenklik is dan wordt het niks.
Ooit een jaar een vriendje gehad waarmee niet te zoenen viel, vreselijk... wat een verademing toen ik mijn vriend leerde kennen... Mijn eerste kus blijft trouwens de lekkerste ooit, die vlinders en het gevoel van dat ik vloog, en een glimlach op met gezicht van hier tot daar... zwijmel zwijmel, ik dacht toen ''ik poets mn tanden nooit meer, zijn lippen, wow'' bij nader inzien leek met dat toch wat goor.
Maarja ik vind dus dat er wel een zoenklik bij mij en mijn partner noodzakelijk is... een potje lekker zoenen vind ik echt zo fijn.
Ooit een jaar een vriendje gehad waarmee niet te zoenen viel, vreselijk... wat een verademing toen ik mijn vriend leerde kennen... Mijn eerste kus blijft trouwens de lekkerste ooit, die vlinders en het gevoel van dat ik vloog, en een glimlach op met gezicht van hier tot daar... zwijmel zwijmel, ik dacht toen ''ik poets mn tanden nooit meer, zijn lippen, wow'' bij nader inzien leek met dat toch wat goor.
Maarja ik vind dus dat er wel een zoenklik bij mij en mijn partner noodzakelijk is... een potje lekker zoenen vind ik echt zo fijn.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
haha Mari! volgens mij heeft iedereen die gedachtegang over het niet meer tanden poetsen en dan toch maar wel
Ik ben het met de meesten eens dat je meestal wel naar elkaar toe groeit daarmee (enkele uitzonderingen die bv je halve gezicht aflikken daarbuiten gelaten). Ik heb van de 10 jongens waar ik mee heb gezoend maar 1x meteen zon "wow-jij-kan-goed-zoenen!" gevoel gehad. Bij de overigen was het vaak wel ok, maar altijd wel iets waar ik me dan aan ergerde wat dan dus aangepast zou moeten worden..
Ik ben het met de meesten eens dat je meestal wel naar elkaar toe groeit daarmee (enkele uitzonderingen die bv je halve gezicht aflikken daarbuiten gelaten). Ik heb van de 10 jongens waar ik mee heb gezoend maar 1x meteen zon "wow-jij-kan-goed-zoenen!" gevoel gehad. Bij de overigen was het vaak wel ok, maar altijd wel iets waar ik me dan aan ergerde wat dan dus aangepast zou moeten worden..
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Mari schreef:Als er geen zoenklik is dan wordt het niks.
Wat leuk van je eerste zoen! Ik vond het maar slijmerig Achteraf kon hij best wel lekker zoenen, maar ik was veel meer met mezelf bezig dan met het zoenen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kan behoorlijk afknappen op een slechte zoener.
Mijn vriend vond ik ook niet echt spectaculair zoenen, maar hij is door de eerste keuring gekomen. Inmiddels heeft ie flink bijgeleerd. Ik heb hem onderworpen aan een verplichte en noodzakelijke studie, zullen we maar zeggen.
Mijn vriend vond ik ook niet echt spectaculair zoenen, maar hij is door de eerste keuring gekomen. Inmiddels heeft ie flink bijgeleerd. Ik heb hem onderworpen aan een verplichte en noodzakelijke studie, zullen we maar zeggen.
Gast- Gast
Janelie schreef:Mari schreef:Als er geen zoenklik is dan wordt het niks.
Wat leuk van je eerste zoen! Ik vond het maar slijmerig Achteraf kon hij best wel lekker zoenen, maar ik was veel meer met mezelf bezig dan met het zoenen.
Tijdens mijn eerste keer had ik van verbazing mijn ogen open :face: En ik vond er eigenlijk niks aan. Erg stijfjes ging het. Hij deed zijn mond nauwelijks open. De tweede zoenpartner was veeeeeeeel beter, maar ik vond die jongen niet leuk... Maar door hem weet ik wel wat echt lekker zoenen is!! Wowwww!!
Gast- Gast
Haha ja de zoenkunsten zelf waren niet bar goed van mn eerste maar dat was normaal in de middelbare school periode Alleen ik weet nog goed dat ik er zo ondersteboven van was dat ik de 5 minuten na die zoen dus niet meer kon herinneren! Ik was aan het zoenen op het feest en ineens zat ik in de auto oja en ik had geen druppel gedronken dus daar kwam het niet van haha. Een vriendin van me heeft ook een keer zon 'blackout' gehad, maf
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zoenen/kussen
» Heb je dat gemist van je ouders(zoenen & en ik hou van jou)
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
» Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?
» Goed nooit goed genoeg
» Heb je dat gemist van je ouders(zoenen & en ik hou van jou)
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
» Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?
» Goed nooit goed genoeg
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: