Zoenen/kussen
+16
Tania
nisavi
Flip Fluitketel
Monnie
Sophiee
PapillonRose
Evalynn
Supertalentje
LMCurious
Rush
-Ieniemienie-
Liadan
Printje
mauwmauw
Annemie
Pussycat
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zoenen/kussen
Waar ik erg benieuwd naar ben is zoenen andere mensen jullie kindjes vaak op de mond en wat vind jij daarvan?
Ik kan mij namelijk niet herinneren dat ik mijn opa/oma ooit op de mond gekust heb. Dat gebeurde altijd op de wang en een knuffel erbij, maar op de mond nee....
Wel bij mijn vader en moeder, maar op een gegeven moment werd ook dat minder. Ooms en tantes heb ik ook nooit gekust op de mond.
En jullie?
Ik kan mij namelijk niet herinneren dat ik mijn opa/oma ooit op de mond gekust heb. Dat gebeurde altijd op de wang en een knuffel erbij, maar op de mond nee....
Wel bij mijn vader en moeder, maar op een gegeven moment werd ook dat minder. Ooms en tantes heb ik ook nooit gekust op de mond.
En jullie?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Zoenen/kussen
Nee, niet dat ik weet, maar nou geef ik zelf ook altijd mijn zoontje een kus op de wang en nooit op de mond.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
ik heb nooit iemand op de mond gekust(behalve me vriend dan)Ik vind het wel kunnen dat ouders hun kind op de mond kust,maar verder niemand.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wij geven hem geregeld een kusje op zijn mond. Meneer zelf kust op het dagverblijf de hele dag de meisjes uit zijn groep, meestal ook op de mond. Zie daar geen probleem in, naast het feit dat meneer altijd verkouden is en het misschien wel daar vandaan komt.
Ook opa/oma krijgen gewoon van hem een kusje op de mond.
Ook opa/oma krijgen gewoon van hem een kusje op de mond.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Yara geeft zelf iedereen een kus op de mond. wel alleen goede bekenden van haar zoals familie en de leidsters op het kdv. Ik geef mijn kinderen ook gewoon een kus op hun mond.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
M geeft nu zelf altijd kusjes op de mond. Maar ze geeft zelf heel goed aan mij wie wel en wie niet.
Papa, mama en haar broertje worden altijd op de mond gekust. Dat doet ze zelf.
Ook de opa's en oma's. En dr tante en oom. Leidsters op het kdv en een bepaald kindje daar. Maar verder geeft ze zelf eigenlijk altijd aan dat ze het niet wil.
En dan hoeft het voor mij ook niet. Ze mag dat zelf aan geven bij wie wel en wie niet.
Zelf geven wij de kinderen ook altijd een kus op de mond.
Papa, mama en haar broertje worden altijd op de mond gekust. Dat doet ze zelf.
Ook de opa's en oma's. En dr tante en oom. Leidsters op het kdv en een bepaald kindje daar. Maar verder geeft ze zelf eigenlijk altijd aan dat ze het niet wil.
En dan hoeft het voor mij ook niet. Ze mag dat zelf aan geven bij wie wel en wie niet.
Zelf geven wij de kinderen ook altijd een kus op de mond.
Laatst aangepast door -Ieniemienie- op ma 20 feb 2012 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
onze dochter geeft alleen goede bekenden een kus op de mond, mensen die verder van haar af staan durft ze sowieso geen kusje te geven.
Gast- Gast
Mijn neefjes gaven me als baby en peuter wel kusjes op de mond, maar nu is het gewoon een kus op de wang of een high five, das veel stoerder natuurlijk.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
De kids op mijn werk gaven altijd kusjes op de mond en eigenlijk deed ik daar volautomatisch in mee, maar toen ik erover na ging denken vond ik het eigenlijk wel raar, kan me voorstellen dat niet iedere ouder dat even prettig vindt. Nu komen de kusjes dus gewoon op de wang of op het hoofd.
Gast- Gast
Hier krijgen wij en alle opa's en oma's dikke kussen en dan gewoon op de mond. De juffen van het kdv van Jens krijgen ook geregeld kusjes van hem. Jens is gewoon een kuskontje, ik vind het niet erg. Het gaat vanzelf over zie ik wel aan Tygo.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Hier krijgen wij en alle opa's en oma's dikke kussen en dan gewoon op de mond. De juffen van het kdv van Jens krijgen ook geregeld kusjes van hem. Jens is gewoon een kuskontje, ik vind het niet erg. Het gaat vanzelf over zie ik wel aan Tygo.
hahhaa zoals ik al schreef, hier zeer herkenbaar. Regelmatig staat in zijn schriftje dat hij iedereen weer zo lief geknuffeld heeft en dat er flink wat kusjes uitgedeeld zijn. We kunnen ook niet naar huis voordat zijn vriendinnen een kusje gehad hebben hahaha ach ja over 10 jaar krijg ik vast niet zoveel kusjes meer als dat ik nu krijg dus ik geniet er volop van.
Printje- Lady Post-a-lot
Haha wel lekker somminge kindjes gewoon iedereen kussen
Die van mij komt soms spontaan een kusje brengen, maar eigenlijk vind ze het allemaal maar niks.
Als opa en oma komen dan krijgt ze standaard een pakkerd op d'r mond. En aan de ene kant denk ik ach ja het is allemaal niet zo erg, maar aan de andere kant vind ik het weer helemaal niks. Heb er een gemengd gevoel bij. Vooral omdat m'n dochter het ook allemaal niks vind denk ik.
Mijn vriend die maakt het allemaal niks uit haha hij zoende ook altijd zijn oma op de mond en vind dat normaal.
Die van mij komt soms spontaan een kusje brengen, maar eigenlijk vind ze het allemaal maar niks.
Als opa en oma komen dan krijgt ze standaard een pakkerd op d'r mond. En aan de ene kant denk ik ach ja het is allemaal niet zo erg, maar aan de andere kant vind ik het weer helemaal niks. Heb er een gemengd gevoel bij. Vooral omdat m'n dochter het ook allemaal niks vind denk ik.
Mijn vriend die maakt het allemaal niks uit haha hij zoende ook altijd zijn oma op de mond en vind dat normaal.
Pussycat- Ratel
Vreemden kust hij niet hoor, dat zou ik ook niet fijn vinden maar als hij eenmaal iemand lief vindt....dan blijft hij kussen hahahahaa
Printje- Lady Post-a-lot
Als een kind iets écht niet wil dan laten ze dat meestal wel heel duidelijk merken. Dus misschien valt het wel mee.
Gast- Gast
hier vond ik het eerst raar, maar nu eigenlijk niet meer, want hoe moet Joris dat nou weten dat ie niet iedereen hoeft te kussen op de mond. Dat komt vanzelf wel dat ie het niet meer wil.
Van Milou krijg ik zelfs tongzoenen op mn mond...
Van Milou krijg ik zelfs tongzoenen op mn mond...
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
haha het zou wat zijn als alle vreemden ook nog gekust werden
Lieskuh nee het is niet dat ze gaat spartelen om los te komen of gaat huilen o.i.d. maar ze zit wel met d'r hoofd te schudden zo van nu is het klaar laat me maar weer lopen.
Het idee vind ik gewoon viezig denk ik haha. Ik kus hen ook nooit op de mond
Lieskuh nee het is niet dat ze gaat spartelen om los te komen of gaat huilen o.i.d. maar ze zit wel met d'r hoofd te schudden zo van nu is het klaar laat me maar weer lopen.
Het idee vind ik gewoon viezig denk ik haha. Ik kus hen ook nooit op de mond
Pussycat- Ratel
Hier kust meneer iedereen als ik 'm z'n gang laat gaan
Hij mag alleen maar een kus op de mond geven bij mij, zijn papa en zijn opa en oma's
Hij mag alleen maar een kus op de mond geven bij mij, zijn papa en zijn opa en oma's
Gast- Gast
Mijn zoon wordt door niemand op zn mond gezoend, zelf doen we het ook niet. Mijn man vindt het vooral vies, ik vind het onnodig.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik zou er niet van gediend zijn als anderen buitenom mijn vriend en ik dat zouden doen.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Supertalentje schreef:Mijn zoon wordt door niemand op zn mond gezoend, zelf doen we het ook niet. Mijn man vindt het vooral vies, ik vind het onnodig.
Maar waarom onnodig? Het is toch gewoon een teken van liefde. Voor mij persoonlijk vind ik een kus op de wang zo koel.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind dat wat voor mij en mijn man, bij opa's en oma's zou ik er al niet blij mee zijn.
Gast- Gast
Printje schreef:Supertalentje schreef:Mijn zoon wordt door niemand op zn mond gezoend, zelf doen we het ook niet. Mijn man vindt het vooral vies, ik vind het onnodig.
Maar waarom onnodig? Het is toch gewoon een teken van liefde. Voor mij persoonlijk vind ik een kus op de wang zo koel.
Er zijn toch veel meer tekenen van liefde? Mijn zoon is nog klein, ik vind wel dat als hij het uit zichzelf doet het geen probleem is. Bij ons is het niet gebruikelijk iemand op zn mond te zoenen, geen familie, vrienden etc. Dus waarom zou hij dat wel moeten?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Vreemden zullen hier sowieso nog niet snel een kus van haar krijgen. Mij heeft ze kusjes waar ze er zin in heeft, zelfs op mijn voeten Ik vind op de mond een kusje geven trouwens niet zo'n probleem, maar dan moet het initiatief wel van haar uit komen. Als zij op die manier iemand een kusje zou willen geven, waarom ook niet? Ik zou er wel problemen hebben als mensen die niet dicht bij ons staan haar een kus op de mond zouden geven. En daarmee bedoel ik eigenlijk iedereen behalve de directe familie.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
De meisjes van mijn werk (Jeugdzorg) willen altijd een kusje voor het slapengaan. Ik geef ze altijd een kusje op de wang, tenzij ze er zelf 1 op de mond willen (er zijn er twee die dat graag willen). Lijkt me verder geen probleem, zolang ze het zelf willen.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Mijn zoontje geeft zelf altijd zijn kusjes bij iedereen op de mond. Ik vind dat geen punt.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer kussen in bed, en wat voor kussen?
» Heb je dat gemist van je ouders(zoenen & en ik hou van jou)
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
» Hoe essentieel is goed kunnen zoenen?
» Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?
» Heb je dat gemist van je ouders(zoenen & en ik hou van jou)
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
» Hoe essentieel is goed kunnen zoenen?
» Je ex-vriend of ex-scharrel op zijn mond zoenen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: