Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je kunt beter spijt hebben van...

+20
Blond
Kowalski
Lenthe
Discordia
Susan
Polly
LDJ
norah
Monte
Stuiterbal
Tinus
Oasis
Bazinga
_Lacey_
Poubelle
Antibes
_Nina
TukTuk
Guus
Caroow
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je kunt beter spijt hebben van... - Pagina 2 Empty Re: Je kunt beter spijt hebben van...

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 7:38

Susan schreef:
Chipp schreef:

Zijn er bij jullie in de buurt mogelijkheden om hem eventueel een dagdeel per week naar het regulier onderwijs ('basisschool om de hoek') te kunnen laten gaan? Zodat hij toch wat contacten in de buurt opdoet en dat doet veel kinderen goed.

Ik heb eigenlijk nog nooit van die mogelijkheid gehoord, ik weet ook niet of dat bestaat. Wel heeft hij op de reguliere peuterspeelzaal gezeten en daarvan had ik wel het idee dat het hem goed deed. Hij functioneerde niet zo goed in de groep als Yrsa dat nu doet, maar toch, hij vond het wel prettig, zeker nu hij daar niet meer heen gaat heb ik het gevoel dat het goed voor hem was.

Maar goed, ik denk ergens dat het nu niet kan omdat hij nog nagenoeg geen schoolse vaardigheden heeft ontwikkeld omdat hij nog niet zo goed taakgericht kan werken.

Het komt voor, nog niet op grote schaal maar wel steeds meer. Dit heeft te maken met de vernieuwingen richting Passend Onderwijs, een wetgeving die ervoor zorgt dat speciaal onderwijs kleiner wordt en meer leerlingen terecht kunnen op het regulier onderwijs. Misschien een leuk project om uit te zoeken Wink
Je basisschool van keuze moet je officieel trouwens begeleiden bij het zoeken naar een passende school, wanneer zij hem niet willen 'aannemen'. Als het goed is hebben ze een zorgprofiel en samenwerking met andere scholen, zodat ze alle leerlingen kunnen plaatsen en optimaal kunnen laten ontwikkelen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kunt beter spijt hebben van... - Pagina 2 Empty Re: Je kunt beter spijt hebben van...

Bericht  Susan ma 18 jun 2012 - 7:41

*

Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski ma 18 jun 2012 - 9:16

Dropdraakje schreef:Backpacken door Azie. Dat is altijd al een droom geweest van me en hoop dat ooit nog mee te mogen maken.

+1!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 9:18

Polly schreef:Ik probeer echt te leven naar dit motto. Ik denk altijd "Wat is het ergste dat er kan gebeuren?" - als het niet bevalt of toch niet is wat je had gehoopt, dan weet je dat ook weer. Zowel qua werk, studie en liefde denk ik altijd "niet zeuren en gewoon doen". Als je iets wil dan moet je ervoor gaan, het komt niemand aanwaaien. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen geluk, in ieder geval wat betreft de dingen die je zelf kunt beinvloeden.

Mooi gezegd Polly!

Ik had dat ook echt toen ik naar het buitenland ging voor stage. 'Wat is nu het ergste wat me kan overkomen?' ik wist dat ik juist spijt zou krijgen als ik het niet zou doen.

Verder staat op mijn verlanglijstje:
- Naar Suriname
- Moeder worden
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:16

- Boek uitbrengen

- Expositie houden

- Top fotograaf worden

Hm. Ja dat was hem eigenlijk even. Ik bedoel, naast het huisje boompje beestje, ik wil natuurlijk ook gelukkig worden met een man en leuke kinderen maar ja... dat vind ik zo standaard om op te schrijven. Ik heb er vertrouwen in dat me dat ooit wel lukt, maar bovenstaande wensen zijn wat... anders te realiseren.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:47

- Opnieuw een reis maken naar Japan.
- New York bezoeken.
- Bbqen met vrienden op ons nieuwe dakterras.
- Opleiding Communicatie afronden
- Boek schrijven
- Eigen bedrijf beginnen
- Paragliden
- Pizza eten in Rome.

Gast
Gast

Bericht  Caresses ma 18 jun 2012 - 22:01

- moeder worden
- trouwen
- rijbewijs halen

Nog wel meer maar deze staan toch echt bovenaan.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Kaboutertje ma 18 jun 2012 - 22:07

Ik wil graag nog :

- naar Amerika
- trouwen
- kind(eren) krijgen
- parachute springen
- piano leren spelen
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Burn di 19 jun 2012 - 6:35

* Opleiding doen die echt bij me past
* Op mezelf gaan!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:49

• Roadtrip door Amerika met een groepje meiden. Hopelijk volgend jaar I love you
  • De Trans-Siberie Express
  • Een mooi balans vinden tussen werk en eigen dingen
  • Een vakantiehuisje in Zweden

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover di 19 jun 2012 - 8:47

Ik heb geen grote levenswensen eigenlijk. Een fantastisch geweldige relatie (m/v), afstuderen, reizen, allemaal leuk, maar komt vast wel gewoon. Als ik nu bijvoorbeeld zou horen dat ik ongeneeslijk ziek was, zou ik niets anders doen dan anders. Ik ben blij met nu smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: