Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

+18
Mida4you
Flower_L
Darius
chipa
nillis
holaagirl
Susan
SarahKey
Tania
Bruintje Beer
Theezakje13
Ayla
Happydobby
moepie
Aagje!
Pussycat
Annemie
Teddyaapje
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  duckie ma 18 jun 2012 - 7:09

afgelopen week hadden we 1 weekje vrij en is A. gewoon naar het kdv geweest, zo hadden wij even een dagje dat we vanalles konden aanpakken zonder dat er van die grijpgrage handjes bij waren Laughing ze vind het erg leuk op het kdv en ja we betalen er ook voor... toen ik nog gedetacheerd werkte kwam het wel eens voor dat ik niet geplaatst was en dus een paar dagen niet hoefde te werken dan ging ze ook gewoon heen. de andere 2 dagen naar ouders en schoonouders doen we niet als we vakantie hebben
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind naar het KDV tijdens je vakantie? - Pagina 2 Empty Re: Je kind naar het KDV tijdens je vakantie?

Bericht  PapillonRose ma 18 jun 2012 - 7:22

Hier gaat ze straks in mijn vakantie ook gewoon, in de weken dat we niet op vakantie zijn. Ze gaat maar 1 dag in de week, en dat wil ik er voor haar wel in houden. Anders zou ze 6 weken niet gaan en het lijkt me dat ze dan weer flink zou moeten wennen. Omdat het maar 1 dag per week is en ze het er geweldig naar haar zin heeft, breng ik haar dus wel gewoon.

Kan ik in huis aan de slag en aan mijn scripties werken, en zij heeft een leuke dag met de kindjes op het kdv. Ik breng haar dan trouwens wel zo laat mogelijk weg en haal haar zo vroeg mogelijk weer op. Dat doe ik nu ook al wanneer ik toevallig later begin of eerder klaar ben, anders heb ik op die ene dag zo weinig tijd met haar.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum