Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?
+10
Susan
Parisienne
Rouxxxe
ExpressoB
M@niek
Ella
Winegum
Lejow
Sarah1985
Ibbeltje
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe je spulletjes in badkamer opgeruimd?
In de douche staat een richel waar de shampoo etc opstaat. En een klein vensterbankje waar de parfum op staat.
Verder staat alles in kastjes. We hebben net een derde badkamerkastje er bij gekocht, zodat mijn spulletjes er in kunnen, en laat ik die nou net zo gaan inruimen.
Verder staat alles in kastjes. We hebben net een derde badkamerkastje er bij gekocht, zodat mijn spulletjes er in kunnen, en laat ik die nou net zo gaan inruimen.
Laatst aangepast door Marin op di 19 jun 2012 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben een plank waar de radio op staat, daar staat een mandje met mijn borstel, make up reiniger en pincet. En mijn vriend zijn scheerspullen staan daar.
Aan het hoofdeind van het bad zit nog een stuk van 50x50 en daar staat een mandje op met alle doucheproducten.
En er staat een kastje in de badkamer met alle zonnebrand creme, toilettassen, naggellak, make up etc. er in. En daar bovenop staan 3 mandjes, 1 voor mijn vriend, 1 voor mij en 1 met wc papier haha.
Oh! en onze tandenborstels hangen hier in:
Maar dan een varken en een olifant. Hahaha, hallo kleuters.
Aan het hoofdeind van het bad zit nog een stuk van 50x50 en daar staat een mandje op met alle doucheproducten.
En er staat een kastje in de badkamer met alle zonnebrand creme, toilettassen, naggellak, make up etc. er in. En daar bovenop staan 3 mandjes, 1 voor mijn vriend, 1 voor mij en 1 met wc papier haha.
Oh! en onze tandenborstels hangen hier in:
Maar dan een varken en een olifant. Hahaha, hallo kleuters.
Gast- Gast
Haha die zijn grappig! Onze tandenborstels hangen hierin:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb een tijdje terug een badkamerkastje besteld. Hij is van hout en is wit met 2 gewone plankjes en een deurtje waarachter je best wat kwijt kan. Ben er heel tevreden over. Kan er zelfs een paar handdoeken in kwijt en ook de lompe waspoeder gaat erin. Verder hebben we boven de wastafel een wit plankje, daar kunnen ook best veel spulletjes op.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Douchegel en gezichtscrub heb ik op de douchekraan staan, lactacyd/chilly op een rond plateautje wat aan de glijstang zit, shampoo en cremespoeling en masker op de grond in de douche. Op de rand van de wc (hangend toilet en dan dat stukje wat er boven zit) geurverfrisser en mijn zweetbandjes/hoofdbandjes voor het sporten, die kan ik anders nooit vinden. Op de rand van het bad leg ik altijd mijn kleren neer die nog niet in de was hoeven, in de badkuip gooi ik sportkleren die wel een beetje bezweet zijn maar die ik nog wel een keer aan kan (elke week of als ik ooit in bad wil, is dat dus eerst een hele opruimsessie). Op de verwarming heb ik altijd 2 handdoeken hangen. In het kastje onder de wastafel heb ik medicijnen, tampons, enz (in mandjes). In het spiegelkastje boven de wasbak heb ik tandenborstels, tandpasta, creme, deo, parfum, enz. De voorraad ligt in de kledingkamer.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Dank jullie wel voor de reacties.
Ik heb nu bij de Action een bakje/plateau met zuignappen gevonden om in de douche te hangen in de hoek. Ben benieuwd of dat goed blijft hangen. Heb hem vanmorgen opgehangen en hij hangt nu nog haha.
Verder moet ik nog op zoek naar mandjes of zo voor in de kast voor de losse spullen. Heb nog niet bij de action gekeken daarvoor eigenlijk, ik kwam toevallig bij het bakje uit want ging voor wat anders.
Ik heb nu bij de Action een bakje/plateau met zuignappen gevonden om in de douche te hangen in de hoek. Ben benieuwd of dat goed blijft hangen. Heb hem vanmorgen opgehangen en hij hangt nu nog haha.
Verder moet ik nog op zoek naar mandjes of zo voor in de kast voor de losse spullen. Heb nog niet bij de action gekeken daarvoor eigenlijk, ik kwam toevallig bij het bakje uit want ging voor wat anders.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
ja bij de action hebben ze die ook ik moet daar ook nog kijken voor bakjes voor in de lades in de commode
Gast- Gast
Lily schreef:ja bij de action hebben ze die ook ik moet daar ook nog kijken voor bakjes voor in de lades in de commode
Ja weet ik maar ben vergeten te kijken daar voor.
Bij de BigBazar hebben ze ook veel van dat soort dingen, evenals bij Xenos.
Gast- Gast
Oh ja de BigBazar, moet nog even kijken waar deze zit in de buurt. Kregen we laatst een folder van. Dank je voor de reminder
edit: mooi hij zit in de stad waar ik vanmiddag heen ga. Toch even binnen gaan daar
edit: mooi hij zit in de stad waar ik vanmiddag heen ga. Toch even binnen gaan daar
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Een opgeruimd huis (help-elkaar)
» Badkamer..
» Badkamer foto's
» Afzuiginstallatie badkamer
» Rioollucht badkamer
» Badkamer..