Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rioollucht badkamer

+2
Lady Starstruck
Shisha
6 plaatsers

Ga naar beneden

Rioollucht badkamer Empty Rioollucht badkamer

Bericht  Shisha za 4 aug 2012 - 1:24

We hebben de laatste weken echt zo'n putlucht in de badkamer. We hebben al vanalles geprobeerd (soda, oplosmiddel en veel doorspoelen) maar die rioollucht blijjft. De afvoeren lopen wel gewoon goed door.

Iemand de ultieme tip?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rioollucht badkamer Empty Re: Rioollucht badkamer

Bericht  Lady Starstruck za 4 aug 2012 - 2:26

Daar heb ik hier ook last van helaas. We hebben zo'n soort plastic ding in de goot liggen om dat tegen te gaan maar als je gaat douchen loop het water daardoor niet goed weg, dus moet ie er alsnog uit. Ik heb helaas geen tips, ik spuit altijd even goed met de deodorant fles.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Pandora za 4 aug 2012 - 22:13

Heb je toevallig ook een soort van dopje in je afvoer zitten die normaal gesproken de rioollucht tegenhoudt? Bij ons is deze op miraculeuze wijze verdwenen, waarschijnlijk gewoon door het riool gespoeld waardoor er nu een "open verbinding" met het riool is en wanneer het een poos niet heeft geregend ruik je het bij ons dus ook.

De afgelopen tijd heeft het steeds flink geregend en dus staat er flink wat water in het riool/afvoer dus we hebben er momenteel geen last van, we moeten nog steeds opzoek naar een goed passend dopje... Embarassed
Als het wel flink stinkt dan gooi ik er een flinke scheut bleekwater doorheen, daardoor frist de boel wel iets op.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 22:19

Gewoon regelmatig gootsteenontstopper gebruiken of van die tabletten om de afvoer te reinigen.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 4 aug 2012 - 22:21

Staat je wasmachine in de badkamer? Dan kan het ook uit die afvoer komen waar de slang in gaat om het water in af te voeren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie za 4 aug 2012 - 22:42

Sunprincess schreef:Gewoon regelmatig gootsteenontstopper gebruiken of van die tabletten om de afvoer te reinigen.

Kan je dat gewoon in je doucheputje gooien dan? Hier begint de boel ook te stinken en ik doe D altijd op de grond in badje, waardoor ik nog meer geconfronteerd wordt met die vieze lucht.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  TukTuk za 4 aug 2012 - 22:44

Fearie schreef:
Sunprincess schreef:Gewoon regelmatig gootsteenontstopper gebruiken of van die tabletten om de afvoer te reinigen.

Kan je dat gewoon in je doucheputje gooien dan? Hier begint de boel ook te stinken en ik doe D altijd op de grond in badje, waardoor ik nog meer geconfronteerd wordt met die vieze lucht.

Ja hoor, ik gebruik op kot altijd de ontstopper van de kruidvat, die korrels waar je heet water overheen moet gooien. Wel zorgen dat het goed kan luchten in de badkamer, afhankelijk van hoeveel troep er in de afvoer zit, kan het echt een enorm vieze lucht geven.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 22:50

Fearie schreef:

Ja hoor, doe ik altijd. Ik heb altijd de vloeibare van het kruitvat

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 4 aug 2012 - 22:53

Die werkt ook prima inderdaad. Mijn probleem daarmee is altijd dat ik al snel een halve of hele fles er in gooi, beetje zonde Rioollucht badkamer 394967 Met die korrels doe ik wat langer Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie zo 5 aug 2012 - 0:17

Okee, bedankt voor de tip. Morgen dan maar meteen even langs de kruidvat.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Lady Starstruck zo 5 aug 2012 - 11:05

Pandora schreef:Heb je toevallig ook een soort van dopje in je afvoer zitten die normaal gesproken de rioollucht tegenhoudt? Bij ons is deze op miraculeuze wijze verdwenen, waarschijnlijk gewoon door het riool gespoeld waardoor er nu een "open verbinding" met het riool is en wanneer het een poos niet heeft geregend ruik je het bij ons dus ook.

De afgelopen tijd heeft het steeds flink geregend en dus staat er flink wat water in het riool/afvoer dus we hebben er momenteel geen last van, we moeten nog steeds opzoek naar een goed passend dopje... Embarassed
Als het wel flink stinkt dan gooi ik er een flinke scheut bleekwater doorheen, daardoor frist de boel wel iets op.

Haha ja dat dopje bedoelde ik dus met dat plastic ding. Maar is dat dopje bij jou door de afvoer gespoeld? Haha bij mij is dat ding super groot die past echt niet door de afvoer.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Shisha zo 5 aug 2012 - 23:38

Dan ga ik ook maar eens tabletten of vloerbaar spul proberen want de stank is nu zo erg dat je het op de gang al ruikt. Rioollucht badkamer 1270000679
We hebben wel vaker gehad dat het zo rook maar dan hielp soda altijd prima maar nu dus niet.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  SparklingEyes ma 6 aug 2012 - 0:53

Wij hebben dat juist als het hard regent! Ik leg dan altijd een natte vaatdoek op het putje, dan is het een stuk minder!

Al moet ik zeggen, sinds onze afvoer is gescheiden (hemelwaterafvoer en riool) is het een stukminder!!!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud