Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Badkamer..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Badkamer.. Empty Badkamer..

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 11:13

.. waar hebben jullie de spullen uit de badkamer vandaan? Tegels, douchewand? Badkamermeubel?

Wij hebben problemen met onze WC & douchecabine, en gaan nu de hele badkamer aanpakken. Vloertegels hebben we bij de Hornbach gekocht, maar voor wandtegels en de rest komen we er niet helemaal uit. Hartstikke duur, slechte kwaliteit.... Dus, vertel!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Badkamer.. Empty Re: Badkamer..

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:06

Minella schreef:.. waar hebben jullie de spullen uit de badkamer vandaan? Tegels, douchewand? Badkamermeubel?

Wij hebben problemen met onze WC & douchecabine, en gaan nu de hele badkamer aanpakken. Vloertegels hebben we bij de Hornbach gekocht, maar voor wandtegels en de rest komen we er niet helemaal uit. Hartstikke duur, slechte kwaliteit.... Dus, vertel!

Tegelhuis in Voorburg!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:55

Badkuip, douchedeur, douchedrain en 2 toiletten (voor boven en beneden) bij sanitairwinkel.nl en de tegels heb ik bij een tegelzaak hier in het dorp gekocht (vrij duur, maar de zaak is van de vader van een vriendin van me, dus kreeg behoorlijk wat korting). Min badkamer is momenteel een puinhoop, dus ik weet nog niet hoe de kwaliteit is, maar hoop dat over een maand de badkamer klaar is. Het meubel moet ik nog gaan kopen, ik heb een mooi meubel bij Karwei gezien. Voor de spullen van sanitairwinkel was ik 2000 euro kwijt, voor de tegels 1000 en het meubel kost 995, dan komen daar nog de kranen bij en de materialen voor het leidingwerk en voor het waterdicht maken van de vloer enzo. Dus ik verwacht dat ik de badkamer klaar heb voor ca dan 5000 euro.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:07

Wij hebben alles overal bij elkaar gezocht maar de tegels op de muren en vloer komen uit Duitsland omdat dat echt heel veel geld scheelt met hier in Nederland.

Gast
Gast

Bericht  Mizzie do 30 dec 2010 - 7:42

gamma!
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:50

www.tegelidee.nl smile
Hebben wij mooie tegels voor in de keuken, maar hebben ze ook voor badkamers enzo!
Ennnn een hele mooie showroom!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:56

Mizzie schreef:gamma!

Idem

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink vr 31 dec 2010 - 4:53

Wij hebben zowel de vloer- als de wandtegels bij Praxis vandaan en ons badkamermeubel komt er ook vandaan.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Hutselfuts zo 2 jan 2011 - 6:17

Tegels aan de wand (gewone witte) komen van de Praxis, tegels op de vloer komen van een tegelhandel. Badkamermeubel komt ook van de Praxis.
Hutselfuts
Hutselfuts
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 86
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 7:05

Dit is voor jullie vast te ver. Maar mijn zus en zwager hebben alles bij Rundmund in Duitsland gekocht. Als wij een douch moeten gaan opknappen gaan wij daar ook naar toe.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: