Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afzuiginstallatie badkamer

2 plaatsers

Ga naar beneden

Afzuiginstallatie badkamer Empty Afzuiginstallatie badkamer

Bericht  Shisha do 13 jan 2011 - 22:48

Wij gaan binnenkort beginnen met het opknappen van de badkamer.
Nu hebben mijn vriend en ik al aardig wat discussies over wat wel en niet en over de meeste dingen zijn we het nu wel eens.
Alleen de afzuiginstallatie. Mijn vriend wil dit graag maar ik vind het eigenlijk niet zo nodig. Het is een kleine badkamer en er zit gewoon een raam in die nu ook de hele dag open staat. Dat zou toch voldoende ventilatie moeten geven? Waarom dan een x bedrag uitgeven? Of zie ik het verkeerd?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afzuiginstallatie badkamer Empty Re: Afzuiginstallatie badkamer

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 23:09

Wij hebben er een.. maar bij ons is het zo dat we geen raam in de badkamer hebben.. dus als de afzuiger er niet was dan was onze badkamer binnen no-time beschimmeld. Maar als je een raam hebt, lijkt het me overbodig!

Gast
Gast

Bericht  Shisha do 13 jan 2011 - 23:17

Ja dat zeg ik dus ook elke keer. Die man die de offerte ging maken zei ook nog heel leuk: Dan hoeft het raam niet meer open!
Maar waarvoor heb je dan een raam? silent
Ik heb dan altijd het idee dat ze gewoon dingen verzinnen om geld te verdienen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 23:18

Niet doen hoor, maakt ook nog eens een POKKE herrie!! Echt 6x zo hard als de afzuigkap van een keuken en als mijn man moet douchen smorgens en ik ben vrij, dan ben ik dus ook gewoon wakker. Ondanks dat dat ding op zolder staat..

Gast
Gast

Bericht  Shisha do 13 jan 2011 - 23:23

Dan ga ik hem daar mee overtuigen! Wink Ik vind het ook gewoon veel frisser als het raam in de badkamer open staat.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 23:53

Je doucht er nu ook gewoon neem ik aan? Wordt het dan erg vochtig (zowel met raam dicht als open, neem aan dat als het buiten -10 is, je liever het raampje even dicht doet)? Zo niet, lijkt een afzuiginstallatie me niet echt nodig. Maar het is helaas niet zo dat een raam een garantie is voor een droge badkamer. Wij hebben ons raam ook constant open en toch is onze badkamer echt heel erg vochtig.

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 14 jan 2011 - 0:04

We kunnen op dit moment alleen in bad omdat de douche stuk was toen we het huis kochten maar in bad wordt het niet heel erg vochtig.
En toen het zo koud was afgelopen maand stond het raam ook gewoon open. Geen last van kou. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat vr 14 jan 2011 - 23:04

freakielief schreef:Je doucht er nu ook gewoon neem ik aan? Wordt het dan erg vochtig (zowel met raam dicht als open, neem aan dat als het buiten -10 is, je liever het raampje even dicht doet)? Zo niet, lijkt een afzuiginstallatie me niet echt nodig. Maar het is helaas niet zo dat een raam een garantie is voor een droge badkamer. Wij hebben ons raam ook constant open en toch is onze badkamer echt heel erg vochtig.

Dat komt denk ik ook doordat als het buiten vochtig is dat het binnen de vocht niet weg kan nemen...
In mijn vorig huis had ik namelijk wel een raam en geen ventilatie. Een klein badkamertje maar schimmel kreeg ik zo.
En nu is mijn badkamer iets groter met alleen een ventilatiesysteem en nergens last van.
Maar als ik mocht kiezen dan zou ik toch beide willen.
Dan heb je zeker geen vocht-schimmel. en kun je toch af en toe lekker een raampje open doen om te luchten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast za 15 jan 2011 - 0:54

Wij hebben een raam én een ventilatiesysteem. Het ventilatiesysteem heeft een tijd uitgestaan, maar sinds die weer aan staat merk ik duidelijk verschil. Het voelt veel minder vochtig aan.

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 15 jan 2011 - 1:01

Er zit nu wel een ventilatiesysteem maar volgens die man was deze niet voldoende en moest er een groter gat komen. Maar hij had best wel veel dingen die ik eigenlijk overbodig vind en waarvan ik het idee krijg dat hij van alles verzint om meer geld te verdienen.
Ik heb het er gister nog met mijn vriend over gehad en hij is het nu wel met mij eens. Die man vroeg er ook belachelijk veel geld voor. We hebben het bij de buren nagevraagd en bij hun gaat het ook prima zo.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 6:01

Shisha schreef:We kunnen op dit moment alleen in bad omdat de douche stuk was toen we het huis kochten maar in bad wordt het niet heel erg vochtig.En toen het zo koud was afgelopen maand stond het raam ook gewoon open. Geen last van kou. smile
Haha, ik moest hier even om lachen, in mijn bad wordt het wel eens vochtig smile
Ik heb een huis gekocht en ben nu bezig met de badkamer (hoewel, mijn vader is er mee bezig en ik kijk toe en zet koffie Wink). Maar daar zat ook een afzuiging in en ook een raam. De afzuiging zat aan de muur aan de kant van de hal, en die hele grote kast hing dus tegen de muur richting de zolder. Echt heel erg lelijk! Mijn vader heeft nu een gat door het plafond gemaakt en de afzuiging op zolder gezet. Maar ik denk eigenlijk ook dat het niet echt nodig is, ik gebruik hem hier in mijn oude huis ook niet, alleen als het heel erg beslagen is en ik me nog moet opmaken, zet ik hem even aan. Maar wat een herrie inderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: