Badkamer foto's
+7
TukTuk
Marin
Inge
Jeanette
Plien84
Shisha
Davinia
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Badkamer foto's
Aangezien ik momenteel volop bezig ben met het bedenken van hoe ik de badkamer wil, dacht ik dat het misschien wel een leuk idee was om hier jullie badkamers te showen
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Re: Badkamer foto's
Dit is onze badkamer:
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
jaaa ik wil ook foto's zien! Wij gaan namelijk in oktober de badkamer opknappen!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Shisha, mooie wastafel!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Shisha, mooie wastafel!
Dank je!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Zo was onze badkamer
Zo is de badkamer nu
Zo is de badkamer nu
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Alleen die gele kleur op het hout vind ik zo lelijk, maar ja, dat had de huisbaas gedaan en ik ga 't niet over schilderen. De rest vind i wel echt heel erg moo!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oeh wordt altijd jaloers als ik die mooie badkamers zie! Wij wonen anti kraak, huizen worden over ene tijdje gesloopt, dus oude woning.. en hebben een hele lelijke oude badkamer...
Ooit! Ooit zal ik een mooie badkamer hebben
Ooit! Ooit zal ik een mooie badkamer hebben
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
@Inge, het rekje wat in jouw douchecabine hangt waar de shampoo in staat, waar heb je dat gekocht? en roest deze niet? Wij hadden er een keer 1 maar na een paar maanden al roeststrepen over de tegels dus nu ben ik op zoek naar een goed rekje.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:@Inge, het rekje wat in jouw douchecabine hangt waar de shampoo in staat, waar heb je dat gekocht? en roest deze niet? Wij hadden er een keer 1 maar na een paar maanden al roeststrepen over de tegels dus nu ben ik op zoek naar een goed rekje.
Ben ik ook benieuwd naar! Zie dat je die over de wand kunt hangen, in ons geval zou hij dan over de douchedeur komen, maar erg handig lijkt me. Wij hadden er 1 met zuignappen, maar op een gegeven moment kwam ie elke keer naar beneden. En boren in de tegels wil ik niet.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Floor schreef:@Inge, het rekje wat in jouw douchecabine hangt waar de shampoo in staat, waar heb je dat gekocht? en roest deze niet? Wij hadden er een keer 1 maar na een paar maanden al roeststrepen over de tegels dus nu ben ik op zoek naar een goed rekje.
Ben ik ook benieuwd naar! Zie dat je die over de wand kunt hangen, in ons geval zou hij dan over de douchedeur komen, maar erg handig lijkt me. Wij hadden er 1 met zuignappen, maar op een gegeven moment kwam ie elke keer naar beneden. En boren in de tegels wil ik niet.
Bij de Formido
Was wel duur hoor, maar daardoor roest die niet.
Alleen in het water bij ons zit veel kalk daardoor wel wat kalkaanslag
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik hou van turquoise in badkamers
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mooie badkamers.
Die van ons is absoluut niet foto-waardig. Ooit gaan wij hem ook opknappen.
Die van ons is absoluut niet foto-waardig. Ooit gaan wij hem ook opknappen.
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Ik doe hier maar niet aan mee
Heb een huurwoning en geen al te mooie badkamer. Het is een prima badkamer hoor, ik heb een douche, wastafel, toilet en wasmachine, maar het ziet er niet erg stijlvol uit. Heb het zelf opgeleukt met een leuk douchegordijn en knalroze handdoeken, maar dat is het dan ook.
Heb een huurwoning en geen al te mooie badkamer. Het is een prima badkamer hoor, ik heb een douche, wastafel, toilet en wasmachine, maar het ziet er niet erg stijlvol uit. Heb het zelf opgeleukt met een leuk douchegordijn en knalroze handdoeken, maar dat is het dan ook.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
@inge, bedankt. En wat is duur? (soms zit er bij de folder een 20% kortingsbon, misschien dat ik dan eens moet gaan kijken)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: