Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boekbespreking 'CompleX' van Marelle Boersma (boek mei)

+16
Winegum
TNMN
Krullebol
Mees
Pepper
Plien
Rebecca
Susan
Gympie
Blond
Jeanette
Oasis
Quet
Inge
Sugarfall
Arwyn
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Boekbespreking 'CompleX' van Marelle Boersma (boek mei) - Pagina 2 Empty Re: Boekbespreking 'CompleX' van Marelle Boersma (boek mei)

Bericht  Cheesegirl ma 18 jun 2012 - 8:42

Ik vond het geen leuk boek. Voornamelijk om redenen die ook al genoemd zijn. Ik vond het boek ook niet echt realistisch eigenlijk, het koste mij erg veel moeite om het boek te pakken en verder te lezen.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boekbespreking 'CompleX' van Marelle Boersma (boek mei) - Pagina 2 Empty Re: Boekbespreking 'CompleX' van Marelle Boersma (boek mei)

Bericht  patjuhhh ma 18 jun 2012 - 22:53

Het boek leesde wel heel goed weg, maar heb het al een tijdje geleden gelezen en wat er nog in mijn hoofd is blijven zitten is dat ik het nou niet echt een superspannend boek vond. Soms lees je in een keer een goed boek uit omdat je wilt weten hoe het afloopt, maar dat had ik met dit boek totaal niet. Kon het zo even wegleggen en wat anders gaan doen. Ben het wel eens met de eerste reacties hier. (verder heb ik de reacties nog niet gelezen).
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boekbespreking 'CompleX' van Marelle Boersma (boek mei) - Pagina 2 Empty Re: Boekbespreking 'CompleX' van Marelle Boersma (boek mei)

Bericht  _Cyn_ wo 20 jun 2012 - 23:41

Ik vond het een leuk boek, maar daar blijft het ook bij. Thriller was het niet...
Het stuk van de plastische chirurgie en tv vond ik toch de moeite waard, daar wilde ik blijven lezen. Nieuwsgierigheid nerd

Ik sluit me dus aan bij de rest. :cheering:
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Woonplaats : Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Boekbespreking 'CompleX' van Marelle Boersma (boek mei) - Pagina 2 Empty Re: Boekbespreking 'CompleX' van Marelle Boersma (boek mei)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum