Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kent dit boek?

Ga naar beneden

Wie kent dit boek? Empty Wie kent dit boek?

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 12:22

Ik heb ooit als kind eens een boek gelezen dat een enorme indruk op me heeft gemaakt, ik weet helaas de titel en auteur niet meer. De afgelopen jaren heb ik regelmatig gegoogeld of ik het kon achterhalen, maar helaas niet gelukt. Ik ga nu even hier proberen of iemand het misschien weet.

Het gaat over hoofdpersoon Elm, hij woont redelijk eenzaam in een heel groot kasteel waar allemaal geheime kamers zijn of kamers met bijzondere dingen erin. Op een dag is hij buiten en komt hij in gesprek met een jongetje door de heg en dan blijkt dat er kleur bestaat buiten het kasteel. Alles wat hij daarvoor had gezien in het kasteel was zwart-wit.

Klinkt zo een beetje bizar, maar ik houd wel van verhalen die een beetje sprookjesachtig zijn! Komt iemand dit bekend voor?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent dit boek? Empty Re: Wie kent dit boek?

Bericht  jena zo 2 jan 2011 - 0:49

Even googlen op 'jeugdboek elm' en ik kwam op "Het witte slot" van Tormod Haugen.
Is dat 'm ?
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent dit boek? Empty Re: Wie kent dit boek?

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 1:44

Dat is hem!!!!!!!!!!!! Op de een of ander manier ben ik al die tijd niet op de term 'jeugdboek' gekomen, maar alleen 'kinderboek'. Heeeeel erg bedankt, ik ga gelijk kijken of ik hem aan kan schaffen, ben helemaal blij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent dit boek? Empty Re: Wie kent dit boek?

Bericht  jena zo 2 jan 2011 - 7:14

Hoop dat het je lukt om 'm aan te schaffen! Succes.
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kent dit boek? Empty Re: Wie kent dit boek?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum