Boek 'Nederland'
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boek 'Nederland'
Wie helpt, ik zoek me echt suf naar Zwarte Piet op de pagina 'Amsterdam'. Een vriendin van mij heeft ook al een hele tijd gezocht, maar we kunnen 'm niet vinden.
Iemand 'm al gevonden?
Iemand 'm al gevonden?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Boek 'Nederland'
We hebben het boek ook maar zo ver ben ik nog niet. Zal straks eens gaan zoeken!
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Ook ik heb me rot gezocht, maar het blijkt dat toch niet op elke tekening een zwarte piet staat.
Dit vond ik op internet:
Niet op elke pagina staat een zwarte Piet.
Hij mist de boot op de pagina vóór die van het vuurwerk, je ziet hem daar hard rennen.
Vanaf die bladzijde is hij er, en aan het begin ook weer, tot hij in Rotterdam de bus naar Spanje neemt. Dan, vanaf Amsterdam tot en met de vieze snelweg, is hij weer weg.
Dit vond ik op internet:
Niet op elke pagina staat een zwarte Piet.
Hij mist de boot op de pagina vóór die van het vuurwerk, je ziet hem daar hard rennen.
Vanaf die bladzijde is hij er, en aan het begin ook weer, tot hij in Rotterdam de bus naar Spanje neemt. Dan, vanaf Amsterdam tot en met de vieze snelweg, is hij weer weg.
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Echt waar? Wat stom zeg! Valt me ook op dat hij niet overal hetzelfde aan heeft. Maar voor niks dus heeeeeel lang gezocht .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Haha, ik zie hem ook niet. Maar er staat natuurlijk ook niet dat de piet op elke pagina voorkomt, maar misleidend is het wel
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Soortgelijke onderwerpen
» Nu op nederland 3...
» Rommelmarkten Nederland
» Goedemorgen Nederland!
» uitstapjes nederland
» Goedemorgen Nederland!
» Rommelmarkten Nederland
» Goedemorgen Nederland!