Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe en waar bergen jullie de stoelkussens op?

+2
Lotus_
Marie
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe en waar bergen jullie de stoelkussens op? Empty Hoe en waar bergen jullie de stoelkussens op?

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 21:13

Wij zijn klein behuisd en vraag mij af waar/hoe jullie je stoelkussens van de tuinset bewaren?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe en waar bergen jullie de stoelkussens op? Empty Re: Hoe en waar bergen jullie de stoelkussens op?

Bericht  Marie do 15 sep 2011 - 21:20

Wij hebben bij mijn ouders in de bijkeuken de wasmachine en droger staan. Op een plank hierboven (zo'n 40 cm onder het plafond) liggen onze tuinkussens..
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Hoe en waar bergen jullie de stoelkussens op? Empty Re: Hoe en waar bergen jullie de stoelkussens op?

Bericht  Lotus_ do 15 sep 2011 - 21:27

Daar moeten wij ook nog een juist plekje voor vinden. Op het moment liggen ze in de woonkamer achter de eetkamertafel. Wel uit het zich, maar als we daar een keer met meer mensen willen zitten liggen ze in de weg. Voorheen lagen ze in zo'n zak in de schuur, maar de schuur staat nu veel voller waardoor we er niet echt een goede plek meer voor hebben.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schaapke vr 16 sep 2011 - 0:37

Marie schreef:Wij hebben bij mijn ouders in de bijkeuken de wasmachine en droger staan. Op een plank hierboven (zo'n 40 cm onder het plafond) liggen onze tuinkussens..

+1, alleen dan niet bij mijn ouders, maar gewoon in mijn eigen huis.
We bewaren ze in zo'n plastic opbergzak van de Blokker, met een geurbuiltje erin.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Eris vr 16 sep 2011 - 2:02

Bij mij liggen ze in de berging in een weerbestendige zak.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Silver vr 16 sep 2011 - 2:39

Wij hebben toen zo'n grote bak bij een welkoop gekocht, daar passen ze allemaal mooi in. Die bak staat nu alleen nog steeds in het midden van de garage, op den duur verdwijnt die wel in het tuinhuisje, als die af is.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  rianne27 vr 16 sep 2011 - 7:32

Wij hebben een stoffen zak die op maat gemaakt is voor de lounge-kussens. Zo blijven ze schoon todat je ze weer nodig hebt, ideaal!Gekocht bij de Roobol.
rianne27
rianne27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 63
Registratiedatum : 14-07-11

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 7:33

Wij hebben een plastic kussenbox op het balkon staan. Erg handig !

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 8:10

Razz_ schreef:Wij hebben een plastic kussenbox op het balkon staan. Erg handig !

Daar zat ik ook aan te denken, maar heb helaas het budget niet voor. Maar is wel handig.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 23:54

In de zomer heb ik ze in de woonkamer in de bergkast onder de trap en in de winter op zolder. Als ik een tuinhuisje heb, wil ik ze daar in bewaren. Toen ik nog klein woonde, bewaarde ik ze in mijn rommelkamertje, rechtopstaand tegen de muur naast de kast. Ik vond ze daar wel altijd slordig staan overigens, maar ik had geen plaats voor zo'n opbergbox.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: