inrichting: rekening houden met de kinderen?
+22
kwak
tweeling
Makamba
SarahKey
loesje
Puggle
meisjesmama
Linda
Liadan
nillis
*Lookie*
Tania
Wennes
studiebol
PapillonRose
Susan
rapa nui
Annemie
Slakje
PiP
Viva
Lejow
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: inrichting: rekening houden met de kinderen?
nillis schreef:Ik zou de keuken en trap doen. Een witte leren bank is niet mijn ding. Er hoeft maar iemand op te zitten met een nieuwe spijkerbroek die afgeeft en je hebt een blauw. Maar dat is een keus die ieder voor zich moet maken.
Wij hadden ook een witte leren bank, inderdaad heel vervelend met spijkerbroeken. Maar met groene zeep wil het er wel redelijk af, tipje
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
wij hebben zelf ook een hoogglaswitte keuken, zie jij wel eens vingerafdrukken op mijn keuken?
dan moet je er met je neus boven op staan voordat je vingertjes ziet, echt vieze handjes zie je wel maar die zie je overal op.
Jullie bank heb ik ook gezien, ik vind hem mooi en wit leer kun je wel poetsen.
jullie huis wordt vast heel mooi, ben heel benieuwd als hij af is!
dan moet je er met je neus boven op staan voordat je vingertjes ziet, echt vieze handjes zie je wel maar die zie je overal op.
Jullie bank heb ik ook gezien, ik vind hem mooi en wit leer kun je wel poetsen.
jullie huis wordt vast heel mooi, ben heel benieuwd als hij af is!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik zou een goede combinatie proberen te vinden tussen veilig en mooi. Als dat echt niet mogelijk zou zijn, ging ik voor veilig. Qua meubels zou ik wel voor praktisch gaan: die kun je na een paar jaar weg doen en weer nieuwe kopen. Een keuken vind ik daar een te grote investering voor, dus daar vind ik mooi dan belangrijker dan praktisch.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Is het anders niet een idee om voor die trap anders tijdelijk een paar jaar een plastic/glazen plaat te plaatsen?
Ik roep maar wat hoor!
Ik roep maar wat hoor!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik kreeg wel even een rilling toen ik 'witte leren bank' las. Zag al meteen penstrepen en stiftvlekken op de bank...
Maar voor de rest moeten jullie het zelf weten toch? Ik zou denk ik ook voor mooi gaan, jullie moeten inderdaad nog jaren in dat huis wonen en met kinderen blijft het toch niet zo steriel als je zou willen...
Maar voor de rest moeten jullie het zelf weten toch? Ik zou denk ik ook voor mooi gaan, jullie moeten inderdaad nog jaren in dat huis wonen en met kinderen blijft het toch niet zo steriel als je zou willen...
Gast- Gast
Wij hebben trouwens een hoogglans salontafel, inderdaad een doekje eroverheen en dan zie je niks meer van vingerafdrukken o.i.d.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:en dan zit ik me nu af te vragen of je niet beter een wit leren bank kunt hebben, dan een stoffen bank in wat voor kleur dan ook. Over een leren bank haal je even vlug een doekje als er drinken of een mondje spuug overheen gaat, maar bij een stoffen bank trekt dit erin. Nu kun je 'm wel laten impregneren, maar ik kan me niet voorstellen dat dit een langere termijn oplossing is.
en de hoogglanskeuken is nog even afwachten hoe het gaat en hoe poetserig ik er straks van word (nu ben ik to-taal niet gevoelig voor vingerafdrukjes). Hij is besteld, dus we kunnen sowieso niet meer terug.
Wij hebben een stoffen bank, die hadden we al voor er kinderen kwamen. Maar je ziet er niks op, als er op geknoeid is haal ik er een doekje over en het is schoon. Eventueel kan het in de wasmachine maar dat doe ik eigenlijk nooit.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou voor mooi maar praktisch gaan. Een hoogglans tafel, keuken, etc. zou ik wel doen, het is een kwestie van daaroverheen net iets vaker een doekje halen dan normaal. Geen probleem! Maar een mooi wit bankstel zou ik niet doen, hoe mooi ik dat ook vind. Ik moet er niet aan denken dat er een niet-uithaalbare vlek/kras op komt! Denk aan sap, tomatensaus, etc. Op leer zou ik weer bang zijn voor krassen van broeken of schoenen of iets dergelijks. Dus nee, dat zou ik echt niet aandurven. Ook zou ik niet snel gaan voor extra gevaar bij een trap. Als jullie ervan overtuigd zijn het veilig te kunnen houden, door middel van extra traphekjes zodat kinderen helemaal niet alleen bij de trap kunnen komen, dan zou ik het wel doen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Een wit glimmende keuken is juist ideaal in gebruik. Vochtige doek erover en even nadrogen en klaar! Valt me reuze me en ik ben toch echt geen poetsmiep hoor.
Ik erger me meer aan de openslaande deuren...
Ik erger me meer aan de openslaande deuren...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
ooh, ja, openslaande deuren, nog zoiets, wordt ons ook afgeraden
we gaan in ieder geval voor datgene wat we mooi vinden, we willen geen genoegen nemen met een tweede keus nu we de kans hebben om het in één keer goed te doen. We gaan wel oplossingen bedenken voor gevaarlijke dingen, zoals de trap. Plexieglas ervoor was echt een goed idee!
we gaan in ieder geval voor datgene wat we mooi vinden, we willen geen genoegen nemen met een tweede keus nu we de kans hebben om het in één keer goed te doen. We gaan wel oplossingen bedenken voor gevaarlijke dingen, zoals de trap. Plexieglas ervoor was echt een goed idee!
Gast- Gast
Ik zou maar gewoon doen wat jullie mooi vinden.
hoogglas witte keuken is wel schoon te maken, witte leren bank kun je ook schoonmaken (en zo niet, kun je er overnadenken om hem aan te schaffen als de kinderen wat ouder zijn)
open slaande deuren, waarom niet? het enige waar ik gek van word is die vette vingertjes op de ramen die ik dan maar gewoon laat zitten want anders blijf ik bezig.
voor de trap is inderdaad wel een oplossing te vinden.
hoogglas witte keuken is wel schoon te maken, witte leren bank kun je ook schoonmaken (en zo niet, kun je er overnadenken om hem aan te schaffen als de kinderen wat ouder zijn)
open slaande deuren, waarom niet? het enige waar ik gek van word is die vette vingertjes op de ramen die ik dan maar gewoon laat zitten want anders blijf ik bezig.
voor de trap is inderdaad wel een oplossing te vinden.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Plexieglas voor de trap is inderdaad een goed idee! Wij willen dat hier op het balkon voor de spijlen, zodat N. niks naar beneden kan gooien
En een probleem in openslaande deuren zie ik ook niet echt?!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zou voor mooi gaan maar ook zeker kijken naar wat praktisch is. Bij een witte bank moet je bv ook uitkijken dat je op den duur geen blauwe waas krijgt van spijkerbroeken bijvoorbeeld. Dat zou al niks voor ons zijn. Ik ben geen poetsmiep dus een keuken waar je direct alles op ziet zou ik niet kiezen.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Parisienne schreef:Plexieglas voor de trap is inderdaad een goed idee! Wij willen dat hier op het balkon voor de spijlen, zodat N. niks naar beneden kan gooien
+1
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Houden/hadden jullie er rekening...
» Rekening houden met slaaptijden
» Dagje weg , rekening houden met middagslaapje?
» Houden jullie rekening met de buren?
» Verhuizen met een kindje: waar rekening mee houden?
» Rekening houden met slaaptijden
» Dagje weg , rekening houden met middagslaapje?
» Houden jullie rekening met de buren?
» Verhuizen met een kindje: waar rekening mee houden?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: