Dit is even heel kut!
+11
Pompoen
Bliss
nina
Susan
Ella
Bacio
Arwyn
ellibre
Rumble
Mermaid
Sugarfall
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dit is even heel kut!
Wat fijn dat je vriend er net zo over denkt
Dat wordt 3 maand reizen, 1 maand thuis, 3 maand reizen, jij daar een maand heen en dan nog 3 maand. Dat komt helemaal goed volgens mij!
Nog even over wat Studie zei: elke dag contact lijkt mij juist minder prettig. Regelmatig natuurlijk wel, maar elke dag.. Stel nou dat er op een gegeven moment wat tussenkomt, of hij heeft geen bereik. Als hij die dag dan niet belt, zit je gelijk in de stress of er wat aan de hand is. Om de 2 à 3 dagen lijkt mij persoonlijk voldoende, maar het is natuurlijk ook net wat je zelf fijn vindt.
Dat wordt 3 maand reizen, 1 maand thuis, 3 maand reizen, jij daar een maand heen en dan nog 3 maand. Dat komt helemaal goed volgens mij!
Nog even over wat Studie zei: elke dag contact lijkt mij juist minder prettig. Regelmatig natuurlijk wel, maar elke dag.. Stel nou dat er op een gegeven moment wat tussenkomt, of hij heeft geen bereik. Als hij die dag dan niet belt, zit je gelijk in de stress of er wat aan de hand is. Om de 2 à 3 dagen lijkt mij persoonlijk voldoende, maar het is natuurlijk ook net wat je zelf fijn vindt.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wat Arwyn zegt dat is natuurlijk waar, dat verschilt voor iedereen. Maar dat moeten jullie samen regelen natuurlijk.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat hij zelf met dit idee kwam, SF! Op deze manier vinden jullie er wel een weg in en is het vast wel te overbruggen (al zal het af en toe wel moeilijk zijn).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ja, dat vond ik inderdaad ook heel fijn! Ik zit er nog wel mee, het zit toch de hele tijd in mijn hoofd, maar dat zal over een paar dagen wel weer een beetje afzakken, ik heb er gewoon vertrouwen in dat het goed gaat. Jouw vriend komt alweer bijna terug he?
Ik hoef ook niet iedere dag iets van hem te horen, en het moet zeker geen verplichting worden, maar zo om de dag, iedere twee dagen zou ik toch wel iets willen laten horen. Ik ben ook gewoon benieuwd naar wat hij meemaakt, en of het wel goed met hem gaat Maar ik denk dat ik het gewoon aan hem overlaat, wanneer hij contact kan/wil opnemen moet hij dat gewoon doen, en ik stuur hem af en toe ook nog wel een berichtje, en ik hoop tussendoor regelmatig Skypen haha!
Ik hoef ook niet iedere dag iets van hem te horen, en het moet zeker geen verplichting worden, maar zo om de dag, iedere twee dagen zou ik toch wel iets willen laten horen. Ik ben ook gewoon benieuwd naar wat hij meemaakt, en of het wel goed met hem gaat Maar ik denk dat ik het gewoon aan hem overlaat, wanneer hij contact kan/wil opnemen moet hij dat gewoon doen, en ik stuur hem af en toe ook nog wel een berichtje, en ik hoop tussendoor regelmatig Skypen haha!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Volgens mij gaat dat helemaal goed komen met/tussen jullie
Alvast wel een kleine 'waarschuwing' voor als hij net weg is: uit ervaring (vriend die in het leger zat, vriendin die naar Australië was) weet ik dat je de eerste weken niet teveel moet verwachten dat hij dan heel veel contact opneemt.
Alle indrukken daar zijn dan zo nieuw en overweldigend, dat hij dat vast ook even moet verwerken. Bij deze twee voorbeelden heb ik ervaren dat de eerste weken rustig waren qua contact en toen ze in hun ritme zaten, er ook weer meer contact met de 'buitenwereld' was
Alvast wel een kleine 'waarschuwing' voor als hij net weg is: uit ervaring (vriend die in het leger zat, vriendin die naar Australië was) weet ik dat je de eerste weken niet teveel moet verwachten dat hij dan heel veel contact opneemt.
Alle indrukken daar zijn dan zo nieuw en overweldigend, dat hij dat vast ook even moet verwerken. Bij deze twee voorbeelden heb ik ervaren dat de eerste weken rustig waren qua contact en toen ze in hun ritme zaten, er ook weer meer contact met de 'buitenwereld' was
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Sugarfall schreef:Ja, dat vond ik inderdaad ook heel fijn! Ik zit er nog wel mee, het zit toch de hele tijd in mijn hoofd, maar dat zal over een paar dagen wel weer een beetje afzakken, ik heb er gewoon vertrouwen in dat het goed gaat. Jouw vriend komt alweer bijna terug he?
Ja, logisch dat je er nog wel mee zit hoor. Ik heb eigenlijk ook vanaf het begin van onze relatie toegeleefd naar het moment dat hij weg zou gaan, dat spookte ook vaak door mn hoofd. Weet je al wanneer hij wil vertrekken ongeveer?
Mijn vriend komt volgende week vrijdag weer terug, begint nu eindelijk op te schieten Heb hem vanmiddag weer gesproken en we hebben een nieuwe date voor zaterdag, haha. Heb nu al zin om hem fijn te knuffelen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Oeh ja dat begint op te schieten Bliss! Fijn Fijn dat jullie wel regelmatig contact hebben gehad, Skype is zo handig haha!
Hij wil in september vertrekken, dus dat is al best snel! Maar ach, het gaat wel goedkomen
Hij wil in september vertrekken, dus dat is al best snel! Maar ach, het gaat wel goedkomen
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heel verhaal
» Even heel erg klagen...l
» Bah, heel naar dit!
» Heel erg balen....
» Dat is wel heel aardig
» Even heel erg klagen...l