Dit is even heel kut!
+11
Pompoen
Bliss
nina
Susan
Ella
Bacio
Arwyn
ellibre
Rumble
Mermaid
Sugarfall
15 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dit is even heel kut!
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zo dan, SF, dat is niet niks inderdaad! Lijkt me erg moeilijk hoor en ik weet ook niet of ik dat zou kunnen. Mijn vriend is nu een maand op vakantie (tenminste, hij is nu 2,5 week weg, maar in totaal een maand) en daar zag ik al als een berg tegenop. Vind t nu ook wel weer mooi geweest eigenlijk. Je kunt wel contact houden via Skype etc. natuurlijk, maar dat is toch heel anders. Wat Yasmin zegt, klopt ook wel denk ik, dat je persoonlijkheid ook wel een beetje verandert tijdens zo'n reis.
Ik zou zeker aangeven dat je het fijner vindt dat hij wat korter gaat, idd bijv. zes maanden. Dat lijkt me nog enigszins te overbruggen, zeker als je hem nog een keer op kunt zoeken ofzo. Moeilijk hoor, ik ben benieuwd wat hij er verder van zal zeggen morgenavond. Veel succes in elk geval!
Ik zou zeker aangeven dat je het fijner vindt dat hij wat korter gaat, idd bijv. zes maanden. Dat lijkt me nog enigszins te overbruggen, zeker als je hem nog een keer op kunt zoeken ofzo. Moeilijk hoor, ik ben benieuwd wat hij er verder van zal zeggen morgenavond. Veel succes in elk geval!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben 1 jaar weggeweest en had dit niet. Toen ik thuis was, was t na 1 dag net alsof ik niet weggeweest was. Alles was gewoon weer zoals t was. Ik denk dat dat dus heel erg persoonlijk is.Yasmin schreef:Ja maar er zit nogal een verschil in tussen een halfjaar en 1.5 jaar..
Toen ik in het buitenland zat had ik geen vriend maar ik had echt een totaal ander leven, ik vond het al lastig om dat met vrienden te delen die in NL zaten, je dagen zijn dan zo enorm verschillend. Ik denk echt dat je dan van elkaar gaat vervreemden op een duur, op reis verander je toch ook wel een beetje qua persoonlijkheid ofzo. Ik denk zelf dat het dan heel erg apart is om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien. Dat had ik na een halfjaar al een beetje, op reis zoveel meegemaakt, is gewoon heel vreemd om dan weer terug te komen naar NL waar iedereen door is gegaan met zn eigen leven.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik ben ook wel eens een jaar weg geweest, en inderdaad, als je dan terug komt is er bijna niets veranderd. Maar dat geldt niet voor een relatie. Een relatie verandert onherroepelijk na zo'n break, denk ik. Want ik zie het als een break. Je kan niet echt een leven delen met zoveel afstand tussen elkaar, zeker niet als de een gewoon bezig is met life as usual, en de ander een beetje feestend de wereld rond aan het trekken is.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Ik woonde samen met mijn man (toen nog vriend) toen ik op reis ging, ik wilde dit ook al langer. Ik wilde eerst ook een jaar weg maar het zijn uiteindelijk 5 maanden geworden. Onze relatie is er véél sterker van geworden! We beseften des te beter hoe graag we bij elkaar waren en dat we elkaar niet wilden missen.
Maar eerlijk gezegd vind ik 1-1,5 jaar ook wel érg lang hoor, ik kan me voorstellen dat hij graag wil reizen, maar dat betekend niet dat je persé vast moet houden aan de oorspronkelijke plannen!
Maar eerlijk gezegd vind ik 1-1,5 jaar ook wel érg lang hoor, ik kan me voorstellen dat hij graag wil reizen, maar dat betekend niet dat je persé vast moet houden aan de oorspronkelijke plannen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zoals je eerder kon lezen had ik wel een relatie in die periode. We hebben enkele maanden samen in het buitenland gewoon, de overige 8 maanden heb ik alleen gereisd. Onze relatie is er niet door verandert. Het kan dus wel.Yasmin schreef:Bacio schreef:Ik ben 1 jaar weggeweest en had dit niet. Toen ik thuis was, was t na 1 dag net alsof ik niet weggeweest was. Alles was gewoon weer zoals t was. Ik denk dat dat dus heel erg persoonlijk is.Yasmin schreef:Ja maar er zit nogal een verschil in tussen een halfjaar en 1.5 jaar..
Toen ik in het buitenland zat had ik geen vriend maar ik had echt een totaal ander leven, ik vond het al lastig om dat met vrienden te delen die in NL zaten, je dagen zijn dan zo enorm verschillend. Ik denk echt dat je dan van elkaar gaat vervreemden op een duur, op reis verander je toch ook wel een beetje qua persoonlijkheid ofzo. Ik denk zelf dat het dan heel erg apart is om elkaar na zo'n lange tijd weer te zien. Dat had ik na een halfjaar al een beetje, op reis zoveel meegemaakt, is gewoon heel vreemd om dan weer terug te komen naar NL waar iedereen door is gegaan met zn eigen leven.
Ja als je geen relatie hebt, dan inderdaad, dan is er thuis gewoon niks veranderd. Maar je relatie verandert er gewoon door. Natuurlijk is er een kans dat het gewoon goed gaat, maar ik denk dat je jezelf voor de gek houdt als je gelooft dat na 1.5 jaar alles weer verder gaat zoals het eerst was.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik denk ook niet dat ALS hij 1-1,5 jaar weg zou gaan, het daarna nog gewoon hetzelfde is hoor. Dat kan ook bijna niet, dat zie ik zelf ook wel in. Maar als het voor een kortere periode zou zijn, dan denk ik wel dat je je relatie daarna gewoon weer kunt oppakken. Misschien even wennen maar volgens mij hoeft dat helemaal niet veel problemen op te leveren.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Het gaat idd om een lange periode en ik kan me goed voorstellen dat je het daar als 'achterblijver' moeilijk mee hebt; wellicht moeilijker dan jouw vriend, want hij zal in die tijd van alles zien en ondernemen. Ik weet niet of je per definitie van elkaar gaat 'vervreemden' als hij wel zou gaan, want er zijn ook genoeg mensen die een lange afstandsrelatie op die manier hebben, ook al vraag ik me af of die stelletjes elkaar écht leren kennen en die basis hebben jij en je vriend al wel deels natuurlijk.
Ik ben er zelf niet het type naar om iemand te vragen verlangens of dromen bij te stellen, die al in de maak waren toen ik nog niet op die manier in het leven was van diegene. Zelf denk ik dan dat diegene dat vanzelf bijstelt, omdat hij dat wil en als dit niet uit hem zelf zou komen, dat dit dus ook niet iets is wat hij zelf echt zou willen - wellicht wel overweegt of doet voor jou.
Als je het echt een te lange periode vindt, kun je het natuurlijk altijd bespreekbaar maken en vragen of hij de periode zou willen inkorten, maar ik zou het dan ook echt wel als vraag presenteren en daarin ligt impliciet besloten dat hij met 'ja' en 'nee' kan antwoorden. In dat laatste geval heb je zelf de keuze of je hier dan nog concreet toekomst in zou zien.
Ik ben er zelf niet het type naar om iemand te vragen verlangens of dromen bij te stellen, die al in de maak waren toen ik nog niet op die manier in het leven was van diegene. Zelf denk ik dan dat diegene dat vanzelf bijstelt, omdat hij dat wil en als dit niet uit hem zelf zou komen, dat dit dus ook niet iets is wat hij zelf echt zou willen - wellicht wel overweegt of doet voor jou.
Als je het echt een te lange periode vindt, kun je het natuurlijk altijd bespreekbaar maken en vragen of hij de periode zou willen inkorten, maar ik zou het dan ook echt wel als vraag presenteren en daarin ligt impliciet besloten dat hij met 'ja' en 'nee' kan antwoorden. In dat laatste geval heb je zelf de keuze of je hier dan nog concreet toekomst in zou zien.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Yasmin op di 7 aug 2012 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik zou er zeer zeker nit amused door zijn, een half jaar oké, een jaar is al heel erg lang maar 1,5 jaar come on, das langer da jullie samen zijn.
Ik zou er in jouw situatie niet mee kunnen leven zo lang.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja ik vind het erg raar dat je als partner totaal geen medewerking zou verlenen en alleen zegt dat het van jou niet 'mag'. Ik ben sowieso niet van het mogen en moeten in een relatie.Susan schreef:nina schreef:Ik heb verder niet iets inhoudelijks toe te voegen maar wil wel even zeggen dat ik het heel lief van je vind dat je hem niets wil ontnemen en hem die reis wel gunt.
Er zijn een hoop mannen/vrouwen die zouden weigeren ook maar iets van medewerking te verlenen.
Ik ging zelf voor 6 maanden weg en mijn ex heeft er alles aangedaan om me tegen te houden maar ben wel gewoon gegaan. Dat is stukgegaan toen ik weg was. (Ik had de moed niet om het van te voren uit te maken, was nog jong).
Met mijn huidige vriend ben ik ook 6 maanden weggeweest en dat ging juist erg goed. We hebben elkaar enorm gemist. Hij heeft me op de helft opgezocht en nu wonen we weer vrolijk samen.....
Vind je dat serieus zo raar?
Ik vind het namelijk nogal wat wat haar vriend van haar vraagt.
Natuurlijk vind ik dat hij erg veel van haar vraagt. Maar daarom vind ik het onwijs goed dat ze zich in hem probeert in te leven en te kijken naar wat ze zelf wel goed aan kan (bijv. 6 maanden weg) ipv meteen de hakken in het zand te zetten van 'dat wil ik niet, dus gebeurt het ook niet'
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Atelier Madame schreef:Ik zou er zeer zeker nit amused door zijn, een half jaar oké, een jaar is al heel erg lang maar 1,5 jaar come on, das langer da jullie samen zijn.
Helemaal mee eens! Als hij uiteindelijk voor een half jaar reizen zou kiezen, zou ik dat accepteren. Een jaar of anderhalf jaar zou voor mij exit zijn in zo'n korte relatie. Voor mijn gevoel zou ik dan niet belangrijk genoeg zijn, want anders zou hij wel rekening met mij houden.
Gast- Gast
Sugarfall, wat kut, ik kan me voorstellen dat je hier erg mee zit! Hebben jullie ondertussen al gepraat? Natuurlijk bestaat er een kans dat het goed gaat als hij 1,5 jaar alleen gaat reizen. Maar die kans lijkt me eerlijk gezegd minimaal. Ik snap ook niet zo goed waarom het meteen zo lang moet zijn? Als het om de ervaring gaat, kan hij toch ook beginnen met een half jaar weg, en als het goed bevalt in de toekomst nog een keer met jou samen gaan? Er is altijd een manier om te doen wat goed is voor jullie allebei. De consequentie van een relatie hebben is nu eenmaal dat je niet meer alleen aan jezelf moet denken, maar ook aan de ander. Na een relatief korte relatie zo lang weggaan, ook al heb je de plannen gemaakt voordat je elkaar tegenkwam, lijkt mij niet realistisch.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Misschien niet helemaal te vergelijken, maar wil het toch even met je delen.
Mijn vriend is voor zijn werk eigenlijk altijd aan het werk in het buitenland. Maximaal 6 weken achter elkaar,en het betekent niet dat hij daarna 6 weken thuis is. Vaak weekje maar het komt ook vaak voor dat het maar 2 dagen is en hij weer weg moet. Hij is natuurlijk wel aan het werk, en het is niet zo dat hij allemaal leuke dingen onderneemt, doet en ziet, maar toch wij zien elkaar niet.
Jouw vriend gaat natuurlijk allemaal dingen ondernemen doet leuke dingen en maakt veel mee. Dit kan betekenen dat jullie uit elkaar groeien maar dat hoeft helemaal niet. Het gaat er mijn inziens om hoe je die ervaringen, belevenissen deelt met elkaar. Jij maakt natuurlijk ook gewoon je eigen dingen mee hier. Jou leven stopt niet ineens.
Nu denk ik wel dat anderhalf jaar wel lang is, maar een half jaar is al veel beter te overzien, en mischien kan je tussendoor wel eens langs bij hem. Ik zou ook aan hem vragen hoe hij het dan tussen jullie ziet. En hoeveel moeite hij wil doen voor jullie relatie.
Mijn vriend belt elke dag, soms wel 2x per dag als het lukt of uitkomt. We vertellen elkaar wat we doen wat we mee maken, en als ik iets met hem wil bespreken dan zeg ik dat vaak van te voren even zodat hij rustig belt als hij op zijn hotelkamer zit.
Het verschil is natuurlijk wel dat jou vriend voor zijn plezier weg is en mijn vriend voor zijn werk. Maar ook mijn vriend onderneemt wel is wat om wat van het land te zien, drinkt wel eens een biertje met collega's of wordt door collega's uit genodigd om mee te gaan eten.
Mijn vriend is voor zijn werk eigenlijk altijd aan het werk in het buitenland. Maximaal 6 weken achter elkaar,en het betekent niet dat hij daarna 6 weken thuis is. Vaak weekje maar het komt ook vaak voor dat het maar 2 dagen is en hij weer weg moet. Hij is natuurlijk wel aan het werk, en het is niet zo dat hij allemaal leuke dingen onderneemt, doet en ziet, maar toch wij zien elkaar niet.
Jouw vriend gaat natuurlijk allemaal dingen ondernemen doet leuke dingen en maakt veel mee. Dit kan betekenen dat jullie uit elkaar groeien maar dat hoeft helemaal niet. Het gaat er mijn inziens om hoe je die ervaringen, belevenissen deelt met elkaar. Jij maakt natuurlijk ook gewoon je eigen dingen mee hier. Jou leven stopt niet ineens.
Nu denk ik wel dat anderhalf jaar wel lang is, maar een half jaar is al veel beter te overzien, en mischien kan je tussendoor wel eens langs bij hem. Ik zou ook aan hem vragen hoe hij het dan tussen jullie ziet. En hoeveel moeite hij wil doen voor jullie relatie.
Mijn vriend belt elke dag, soms wel 2x per dag als het lukt of uitkomt. We vertellen elkaar wat we doen wat we mee maken, en als ik iets met hem wil bespreken dan zeg ik dat vaak van te voren even zodat hij rustig belt als hij op zijn hotelkamer zit.
Het verschil is natuurlijk wel dat jou vriend voor zijn plezier weg is en mijn vriend voor zijn werk. Maar ook mijn vriend onderneemt wel is wat om wat van het land te zien, drinkt wel eens een biertje met collega's of wordt door collega's uit genodigd om mee te gaan eten.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
@studiebol, wil jouw vriend dit eigenlijk nog de komende jaren blijven doen? Heeft hij nooit zoiets van, nu ik kinderen heb zoek ik een baan dichter bij huis?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:@studiebol, wil jouw vriend dit eigenlijk nog de komende jaren blijven doen? Heeft hij nooit zoiets van, nu ik kinderen heb zoek ik een baan dichter bij huis?
Nee, eigenlijk wil hij (nog) geen nieuwe baan zoeken. Hij vind het moment dat hij weg gaat en de meiden zijn toevallig thuis wel ff pittig. En als hij echt lang weg is heet hij wel is een dipje, maar al met al vind hij zijn werk nog wel heel leuk. En het scheelt ook wel denk ik dat er tegenwoordig gewoon heel veel kan. Ik maak veel foto's en filmpjes die Whatsapp ik hem dan, we face timen veel. Door dat soort dingen "ziet" hij ze toch vaak.
Ik denk dat het ook wel komt doordat hij niet weet wat hij anders zou moeten doen, dus als hij ineens tegen iets aan loopt wat hem leuk lijkt en een mogelijkheid is dan kan het nog wel is snel gaan. Maar aan de andere kant hij is wel goed in zijn werk, hij krijgt veel aanbiedingen om in andere landen te werken(haha wat hij nooit accepteert) hij wordt terug gevraagd door opdrachtgevers en tja dat is natuurlijk ook leuk.
studiebol- Ratel
Bedankt voor jullie reacties nog!
Studiebol, bedankt voor je reactie Ik heb een tijdje meegelezen in het topic waarin je veel schrijft, en ik vind het echt heel knap zoals jij erin staat en het vaak ''alleen'' doet, ik weet niet of ik dat zou kunnen, maar misschien wen je er ook aan, en gaat het dan een beetje vanzelf? Doet je man dit werk al van voordat jullie elkaar kenden, of is hij het daarna gaan doen? Het is inderdaad fijn dat je tegenwoordig bijna overal kunt Skypen/Facetimen etc, maakt het toch weer een stukje makkelijker al zal het inderdaad wel moeilijk blijven!
Ik ben gisteren bij mijn vriend geweest en hij zegt eigenlijk hetzelfde als Polly. Hij wil sowieso niet zolang gaan, daar was hij al vanuit gegaan, hij denkt ook niet dat dat goed voor onze relatie zou zijn en hij vind dat ook niet meer dan normaal want de plannen die hij maakte met zijn beste vriend toen waren met de verwachting dat hij nog vrijgezel zou zijn, is dus niet zo, dus hij wil de plannen ook veranderen. Hij wil 6 tot 9 maanden gaan reizen, en tussendoor een maand terugkomen. Ik vind het al minder erg, het is nog steeds een lange tijd, maar zeker wel te overleven. Hij vind het een lastig idee dat we niet altijd contact zullen kunnen hebben, ik ook, maar ik denk dat we daar wel uit komen. Ik ben blij dat hij alsnog gaat maar nog blijer dat hij eigenlijk uit zichzelf besloot korter te willen gaan Ik maak me nog steeds wel een beetje zorgen over onze relatie hoor (zo ben ik gewoon), maar ik kan het wel veel beter overzien dan wanneer hij echt een jaar weg zou gaan.
Studiebol, bedankt voor je reactie Ik heb een tijdje meegelezen in het topic waarin je veel schrijft, en ik vind het echt heel knap zoals jij erin staat en het vaak ''alleen'' doet, ik weet niet of ik dat zou kunnen, maar misschien wen je er ook aan, en gaat het dan een beetje vanzelf? Doet je man dit werk al van voordat jullie elkaar kenden, of is hij het daarna gaan doen? Het is inderdaad fijn dat je tegenwoordig bijna overal kunt Skypen/Facetimen etc, maakt het toch weer een stukje makkelijker al zal het inderdaad wel moeilijk blijven!
Ik ben gisteren bij mijn vriend geweest en hij zegt eigenlijk hetzelfde als Polly. Hij wil sowieso niet zolang gaan, daar was hij al vanuit gegaan, hij denkt ook niet dat dat goed voor onze relatie zou zijn en hij vind dat ook niet meer dan normaal want de plannen die hij maakte met zijn beste vriend toen waren met de verwachting dat hij nog vrijgezel zou zijn, is dus niet zo, dus hij wil de plannen ook veranderen. Hij wil 6 tot 9 maanden gaan reizen, en tussendoor een maand terugkomen. Ik vind het al minder erg, het is nog steeds een lange tijd, maar zeker wel te overleven. Hij vind het een lastig idee dat we niet altijd contact zullen kunnen hebben, ik ook, maar ik denk dat we daar wel uit komen. Ik ben blij dat hij alsnog gaat maar nog blijer dat hij eigenlijk uit zichzelf besloot korter te willen gaan Ik maak me nog steeds wel een beetje zorgen over onze relatie hoor (zo ben ik gewoon), maar ik kan het wel veel beter overzien dan wanneer hij echt een jaar weg zou gaan.
Sugarfall- Kletskop
Fijn om te horen dat je vriend uit zichzelf al heeft besloten om het minder lang te maken. En helemaal als hij het opdeelt in bijvoorbeeld 2x 4 maanden is het helemaal goed te doen. Je zou er dan zelfs voor kunnen kiezen om in het laatste gedeelte ook nog een keer een paar weken naar hem toe te gaan.
Ik zou vooraf trouwens wel duidelijke afspraken maken over dingen als contact, natuurlijk weet je van te voren nooit hoe vaak iemand op internet kan om te skypen oid, maar ik zou bijvoorbeeld wel 2x per week ofzo een mailtje willen ontvangen hoe het is e.d.
Ik zou vooraf trouwens wel duidelijke afspraken maken over dingen als contact, natuurlijk weet je van te voren nooit hoe vaak iemand op internet kan om te skypen oid, maar ik zou bijvoorbeeld wel 2x per week ofzo een mailtje willen ontvangen hoe het is e.d.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik wil ook wel regelmatig iets horen, maar ik weet wel zeker dat hij dat ook wel echt doet wanneer het kan. Ik ga inderdaad proberen om sowieso 3 weken/een maand hem op te zoeken, maar ik moet even kijken hoe ik dat ga doen met werk en opleiding. Ik ben echt wel een beetje opgelucht nu
Sugarfall- Kletskop
SF, ik vind het heel fijn om dit te horen.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Wat fijn dat hij er ook anders over denkt nu hij jou heeft!! Leuk is het niet natuurlijk, maar jullie vinden vast wel een manier. En het zal je verbazen op wat voor plaatsen je allemaal internetcafé's vind, in veel landen hebben mensen thuis helemaal geen computer/internet en zijn er dus op elke straathoek internetmogelijkheden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat pompoen zegt er is tegenwoordig echt ongever overal internet, je moet misschien je best doen om het op te zoeken maar het is er wel. Dus mogelijkheden voor contact zijn er echt wel.
Verder, mijn vriend en ik hebben in januari wat gekregen in Juni is hij dit werk gaan doen. Maar daarvoor werkte ik onregelmatig en woonde we meer dan 200 km uit elkaar, we zagen elkaar dus vaak alleen maar in het weekend en nog niet elk weekend omdat ik dan ook in de weekenden moest werken. Dus tja toen hij dit werk ging doen, hadden we nog niet super lang wat. Ik heb altijd wel gezegd dat het goed is dat hij dit werk bijna meteen is gaan doen en niet na een jaar of 5 een relatie te hebben, dan lijkt het me veel moeilijker.
Het is hier heus niet allemaal rozegeur en manenschijn, soms vervloek ik zijn baan wel hoor. Als ik weer alleen naar een verjaardag moest, of alleen met de feestdagen. Of nu met de meiden, ik kan niet op een vaste avond sporten want dan zou ik voor een vaste avond in de week oppas moeten vragen, het zou dan natuurlijk makkelijker zijn als hij er dan gewoon is.Ergens heen gaan is hartstikke leuk maar ik moet wel alles in mijn eentje mee slepen en doen.. Maar dat is de praktische kant. Emotioneel vind ik het soms wel ff pittig, toen mijn oma overleed was hij er niet, hij had misschien bijna de bevalling gemist, echt een sociaal leven samen is moeilijk. Vaak worden er last minute afspraken gemaakt, tja dat vind niet iedereen prettig.
Wij hebben ons weg er goed in gevonden met af en toe een dip.
Verder, mijn vriend en ik hebben in januari wat gekregen in Juni is hij dit werk gaan doen. Maar daarvoor werkte ik onregelmatig en woonde we meer dan 200 km uit elkaar, we zagen elkaar dus vaak alleen maar in het weekend en nog niet elk weekend omdat ik dan ook in de weekenden moest werken. Dus tja toen hij dit werk ging doen, hadden we nog niet super lang wat. Ik heb altijd wel gezegd dat het goed is dat hij dit werk bijna meteen is gaan doen en niet na een jaar of 5 een relatie te hebben, dan lijkt het me veel moeilijker.
Het is hier heus niet allemaal rozegeur en manenschijn, soms vervloek ik zijn baan wel hoor. Als ik weer alleen naar een verjaardag moest, of alleen met de feestdagen. Of nu met de meiden, ik kan niet op een vaste avond sporten want dan zou ik voor een vaste avond in de week oppas moeten vragen, het zou dan natuurlijk makkelijker zijn als hij er dan gewoon is.Ergens heen gaan is hartstikke leuk maar ik moet wel alles in mijn eentje mee slepen en doen.. Maar dat is de praktische kant. Emotioneel vind ik het soms wel ff pittig, toen mijn oma overleed was hij er niet, hij had misschien bijna de bevalling gemist, echt een sociaal leven samen is moeilijk. Vaak worden er last minute afspraken gemaakt, tja dat vind niet iedereen prettig.
Wij hebben ons weg er goed in gevonden met af en toe een dip.
studiebol- Ratel
Ik zou hier ook duidelijke afspraken over maken.Atelier Madame schreef:
Niet in de zin van hoe vaak je een mail o.i.d.
Ik heb namelijk de laatste keer dat ik een half jaar weg was gezien dat er een meisje was die elke dag 2 uur met haar vriend
Moest staat als
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heel verhaal
» Even heel erg klagen...l
» Bah, heel naar dit!
» Heel erg balen....
» Dat is wel heel aardig