Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, heel naar dit!

+11
Inge
Chocolate Cookie
Lynn_
Sweety
Pien
Tazz
Toet
Lotus
studiebol
Lejow
Guus
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bah, heel naar dit! Empty Bah, heel naar dit!

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:08

Ik was net op pad met mijn moeder, spullen droppen bij het kringloopcentrum, en wel reden terug naar huis, en we zagen een katje de straat overschieten, achter aan auto die ons tegemoetkwam.
Het katje schoot onder onze auto, tussen de voor- en achterwielen zegmaar, en daarna was het net of we een hobbeltje overgingen...
We hebben het katje dus overreden, en we vinden het allebei zooo erg!
Er reed nog een auto achter ons, geen idee of die doorhad wat er is gebeurd, maar wij zijn gestopt, durfden allebei niet goed uit te stappen om te gaan kijken.
Ik heb de dierenambulance gebeld, terwijl ik deed kwam er een automobilist an die het katje heeft opgepakt en op de stoep gelegd, het beestje was dus ook overleden.
Ik vind het zo sneu, maar we konden gewoon niet stoppen, het beest schoot er zo onder...
Heb er echt een naar gevoel aan over gehouden!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, heel naar dit! Empty Re: Bah, heel naar dit!

Bericht  Guus wo 23 feb 2011 - 5:10

Ohw bah wat naar!

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow wo 23 feb 2011 - 5:10

Ohh bah... de rillingen lopen over mijn rug als ik dit lees..
Een dier aanrijden is echt een van mijn grootste angsten Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  studiebol wo 23 feb 2011 - 5:11

Aah wat naar! Kan goed begrijpen dat je daar een naar gevoel bij hebt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:13

Ik krijg er helemaal kippenvel van, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Helaas gebeuren deze dingen Sad

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 23 feb 2011 - 5:15

Dat is inderdaad naar...
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet wo 23 feb 2011 - 5:16

Tsja vervelend, kan gebeuren.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:53

Vervelend is dat he?! Ookal kan je niks anders...

Heb het een keer gehad met een rij jonge eendjes. Staken met moeder over, ik reed 80 en op een drukke provinciale tweebaansweg. Uitwijken kon niet, stoppen ook niet... Dus je moet er overheen en dat voelt zo vreselijk!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:39

Dat lijkt me echt vreselijk om mee te maken Cry

Een vriend van mij vertelde vorige week ook zoiets. Reed om de snelweg en er schoot ineens een kat over de weg (geen idee wat hij daar deed, die kat..), maar hij kon dus ook niet meer stoppen of uitwijken. Gevolg was dat hij de kat dus aanreed. Echt erg.

Gast
Gast

Bericht  Tazz wo 23 feb 2011 - 6:44

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, wij waren een keer in België wezen stappen en degene die reed vond het grappig om een konijn/haas die net de weg overstak de berm in te volgen, dus in plaats van uitwijken er expres overheen reden, en hij had hem nog ook. Het voelde inderdaad als een hobbeltje. Ik heb hem voor van alles en nog wat lopen uitschelden en hij zat alleen maar dom te lachen. Hij wilde ook niet stoppen om te kijken of dat beestje nog leefde.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:45

Ik heb eens een moederkat doodgereden die een jonkie in de bek had van een paar weken oud.. Dat kleintje vloog zo de bek uit in het gras, maar was veel te jong om te overleven.. Zoooo zielig..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:47

Auxo schreef:Dat lijkt me echt vreselijk om mee te maken Cry

Een vriend van mij vertelde vorige week ook zoiets. Reed om de snelweg en er schoot ineens een kat over de weg (geen idee wat hij daar deed, die kat..), maar hij kon dus ook niet meer stoppen of uitwijken. Gevolg was dat hij de kat dus aanreed. Echt erg.

Weet je wat wij zagen van de week op de snelweg.. een hond die rende met de auto's mee!! Geen idee waar het dier vandaan kwam.

Tja, een dier overrijden is heel erg maar je doet het niet expres en helaas gebeuren die dingen. Iemand heeft nu veel verdriet om zijn of haar katje.. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:53

CKC schreef:

Weet je wat wij zagen van de week op de snelweg.. een hond die rende met de auto's mee!! Geen idee waar het dier vandaan kwam.

Tja, een dier overrijden is heel erg maar je doet het niet expres en helaas gebeuren die dingen. Iemand heeft nu veel verdriet om zijn of haar katje.. Sad

Uit een auto gesprongen of zo? Of gegooid.. Al moet ik aan dat laatste niet denken. Wel apart.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 23 feb 2011 - 6:54

het is natuurlijk heel erg dat jullie een katje aangereden hebben, maar wees trots op jezelf dat je dat beestje niet moederziel alleen langs de kant van de weg hebt laten liggen maar in ieder geval de dierenambulance hebt gebeld!

sept 2008 én vorige week zijn er beide katjes van ons aangereden die het niet overleefd hebben, beide keren heeft niemand de moeite genomen om de dierenambulance te bellen, wat ben ik toch boos op die mensen!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:57

CKC schreef:

Ja, dat laatste vind ik ook zo erg! En het gevoel van alsof we over een hobbeltje reden maar we wisten dat het die kat was.
Het gebeurt idd helaas vaker, we konden er niks aan doen, maar toch..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:59

Pien schreef:het is natuurlijk heel erg dat jullie een katje aangereden hebben, maar wees trots op jezelf dat je dat beestje niet moederziel alleen langs de kant van de weg hebt laten liggen maar in ieder geval de dierenambulance hebt gebeld!

sept 2008 én vorige week zijn er beide katjes van ons aangereden die het niet overleefd hebben, beide keren heeft niemand de moeite genomen om de dierenambulance te bellen, wat ben ik toch boos op die mensen!!!

We vonden allebei dat we het niet konden maken om door te rijden, dus we zijn gekeerd en hebben toen de dierenambulance gebeld. Ook al was er eigenlijk niks meer wat we voor het katje konden doen, het is een kleine moeite, wie weet kunnen zij er dan ook achter komen van wie het beestje was zodat die mensen niet meer in onzekerheid zitten.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 23 feb 2011 - 7:03

Princess schreef:
We vonden allebei dat we het niet konden maken om door te rijden, dus we zijn gekeerd en hebben toen de dierenambulance gebeld. Ook al was er eigenlijk niks meer wat we voor het katje konden doen, het is een kleine moeite, wie weet kunnen zij er dan ook achter komen van wie het beestje was zodat die mensen niet meer in onzekerheid zitten.

mijn gedachte.. dacht iedereen er maar zo over!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:20

Princess schreef:
Pien schreef:het is natuurlijk heel erg dat jullie een katje aangereden hebben, maar wees trots op jezelf dat je dat beestje niet moederziel alleen langs de kant van de weg hebt laten liggen maar in ieder geval de dierenambulance hebt gebeld!

Dat vind ik heel netjes dat je dat hebt gedaan. Ik weet zeker dat misschien wel 7 van de 10 mensen doorrijden, ook al is het beestje al overleden.

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 8:15

Heel naar voor je dat je het katje heb overreden, maar wel netjes dat je de dierenambulance nog heb gebeld. Veel mensen doen dat niet.

Mijn ex en ik reden eens op een onverlichte weg en er sprong opeens een konijn de weg op! Doordat het donker was bleef hij in het licht rennen van de auto. Ik zei toen tegen mijn ex dat hij de lampen even uit moest doen zodat het konijn geen tunnelvisie kreeg. Gelukkig werkte dat en rende het konijn weer de berm in.

Weet je wat ik ook altijd zo erg vind? Dat er nog zo vaak over een dier heen wordt gereden dat overleden is. brrr....
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489

Bericht  Lynn_ wo 23 feb 2011 - 8:18

Inderdaad héél naar. Voor het beestje maar ook zeker voor jou. Jij kunt er niks aan doen... hug
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Lejow wo 23 feb 2011 - 8:35

Man.. waarom heb ik dit topic weer geopend.. Vooral door de reactie van Donnaa zit ik hier met de rillingen op mijn rug Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pien wo 23 feb 2011 - 8:54

Lejow schreef:Man.. waarom heb ik dit topic weer geopend.. Vooral door de reactie van Donnaa zit ik hier met de rillingen op mijn rug Sad
Hier net zo.. helemaal omdat dit voor mij zo vers is zeg maar...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Chocolate Cookie wo 23 feb 2011 - 9:00

Lejow schreef:Ohh bah... de rillingen lopen over mijn rug als ik dit lees..
Een dier aanrijden is echt een van mijn grootste angsten Sad
+1
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Lejow wo 23 feb 2011 - 9:03

Pien schreef:
Lejow schreef:Man.. waarom heb ik dit topic weer geopend.. Vooral door de reactie van Donnaa zit ik hier met de rillingen op mijn rug Sad
Hier net zo.. helemaal omdat dit voor mij zo vers is zeg maar...

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:08

Princess, bah wat naar zeg, maar je kan er niks aan doen. Dat is nou eenmaal het nadeel van katten hebben, dat ze de hele dag maar loslopen buiten en dus dat het een keer mis gaat helaas.
Heel lullig, maar voel je niet schuldig meid.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: