Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede zondagmorgen!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Goede zondagmorgen!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 19:49

Mogge! Een beetje uitgeslapen ondanks het uur minder? Ik heb wel lekker geslapen, A. was op haar normale tijd wakker (7 uur), op de klok dus 8 uur. Ik zit nu te ontbijten met haar, mijn man ligt met zware hoofdpijn nog in bed.

Vanmiddag komt wolletjes, we gaan naar het park, lekker wandelen en eventueel foto's maken. Heb er zin in!

Fijne (zonnige) dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 20:22

Goedemorgen!

Lekker geslapen hier, alleen paar keer wakker omdat vriend de wekker had gezet Evil or Very Mad wat helemaal niet nodig was en deze ging kei hard af. Gelukkig heb ik daarna wel nog even kunnen slapen.

Alex fijn dat je dochter niet eerder wakker was Wink Veel plezier vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 20:29

Goedemorgen. Heb op zich wel lekker geslapen maar werd brut wakker gemaakt door manlief omdat hij dacht dat hij zich verslapen had voor het voetballen. Zucht!! Horen we even later dat het ook nog eens niet doorgaat. Dus voor niets zo vroeg wakker. Gelukkig schijnt het zonnetje en dat maakt zeker een hoop goed!

Fijne zondag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  _Lacey_ za 26 maa 2011 - 20:30

Morning!

Niet echt heel lekker geslapen door het gedoe van gisterenavond, dus voel me niet echt uitgerust. Ga zo eerst even ontbijten en dan naar het bos voor een wandeling.

Fijne dag allemaal!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  Cheesegirl za 26 maa 2011 - 21:12

Goedemorgen

Ik heb echt heel slecht geslapen, sliep vanavond weer eens bij mijn vader en normaal bij mijn vriend. Ook ging ik veel te laat slapen en was ik te vroeg wakker. Vandaag ga ik even sollicitatiebrief schrijven, een discussie uitpraten met mijn vriend en verder rustig aan.

Fijne dag allemaal
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:14

Goedemorgen !

Ik heb echt bagger geslapen pff. Vanacht wel 2x eruit geweest omdat ik iets hoorde in de woonkamer. M'n katten vonden het nodig om een paar dingen op de grond te gooien. O.a m'n mooie dure kandelaar Sad

Vanmiddag gaan we lekker een stukje wandelen en waarschijnlijk even op visite bij m'n ouders. Verders niks bijzonders eigenlijk.

Veel plezier vanmiddag Alex !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:26

Goedemorgen!

Ik heb niet zo heel lekker geslapen. Ik werd steeds wakker, omdat ik hoofdpijn had. Nu ben ik al lekker gedoucht. Vanmiddag nog een beetje opruimen en lekker met de hond ergens wandelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:30

Goedemorgen! Ik heb wel okee geslapen, maar beetje vreemd omdat vriend niet thuis sliep, en ik ben het toch wel gewend om samen te slapen, dus het sliep wel wat minder. Nu snel wat eten en dan werken tot 18.00u, vanavond relaxen:D

Fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  Suus za 26 maa 2011 - 21:39

Goedemorgen!
Ik heb lekker geslapen en vanmorgen al hardgelopen. Net lekker op het balkon ontbeten en de was opgehangen en ik sleep mezelf zo maar weer eens naar de sportschool Very Happy (Haha, lijkt zo wel of ik heel sportief ben, maar heb maar 2 km gelopen :P )
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 21:40

Goedemorgen!

Ik heb wel ok geslapen, wel een beetje kort voor mijn doen op zondag.. Zo even wat in het huishouden doen en vanmiddag ga ik met mn vader fietsen, even kijken hoe lang het fietsen is naar mn werk. Ben blij dat het zonnetje weer schijnt! Very Happy

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen! Empty Re: Goede zondagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum