Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

+9
May
Xanna
Roze Roos
TGR
Hoochie
Parisienne
Lotus
minoessepoes
Suus
13 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 20:15

Hebben jullie goed geslapen? Ik wel. Alleen weer te vroeg wakker, maar goed misschien dat ik straks wel lekker ga wandelen weer.

En ik ben weer afgevallen ! cheers Deze keer een halve kilo Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 20:42

Wat goed zeg!

Hier is het trouwens ook zonnig. Straks lunchen op een terras, heerlijk!

Fijne dag!


Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 21 maa 2011 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 20:53

Oh jammer ZvB dat hij gisteren niet naar huis mocht. Ik hoop dat vandaag wel door gaat.
Geniet lekker van je lunch straks Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:03

Wat goed, weer ene halve kilo eraf! Ik dnek dat ik ook maar eens de weegschaal op ga zoeken, misschien dat mijn motivatie dan wat meer terugkomt. Heb alleen geen idee in welke verhuisdoos dat kreng zit :-)

Hier is het ook mooi weer, ik wilde vandaag lekker naar Schiphol, en manlief wilde dat misschien ook wel, zei hij van de week, maar vandaag wil hij ineens niet meer, heeft andere plannen Cry Dus ik ben een beetje planloos. Ik moet nog wel heel veel brieven schrijven en dat wil ik denk ik vandaag wel doen, maar dat vind ik zonde van het mooie weer... En om nou op het balkon te gaan schrijven is nog iets te koud. Dus ik zie wel wat ik ga doen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Suus za 19 maa 2011 - 21:04

Goedemorgen!
In Groningen is het ook lekker zonnig, ga zo lekker ontbijten op ons balkon smile Verder de hele dag op pad, bezoekjes in de buurt van Utrecht, kunnen lekker gratis met de trein vandaag smile
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:06

k ga denk ik straks ook lekker even buiten zitten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:11

Vriendlief moet voetballen dus ik sta langs de kantlijn. Heerlijk je wordt echt vrolijk van het zonnetje. Kijken of ik nog een bruin kleurtje opdoen Wink

Fijne zondag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:14

Maple schreef:Wat goed, weer ene halve kilo eraf! Ik dnek dat ik ook maar eens de weegschaal op ga zoeken, misschien dat mijn motivatie dan wat meer terugkomt. Heb alleen geen idee in welke verhuisdoos dat kreng zit :-)

Hier is het ook mooi weer, ik wilde vandaag lekker naar Schiphol, en manlief wilde dat misschien ook wel, zei hij van de week, maar vandaag wil hij ineens niet meer, heeft andere plannen Cry Dus ik ben een beetje planloos. Ik moet nog wel heel veel brieven schrijven en dat wil ik denk ik vandaag wel doen, maar dat vind ik zonde van het mooie weer... En om nou op het balkon te gaan schrijven is nog iets te koud. Dus ik zie wel wat ik ga doen Wink

Ik vond het altijd heerlijk om naar het strand te gaan, daar lekker te zitten met een kopje thee. Wellicht kun je een terrasje pakken waar een scherm om heen staat zodat je windstil zit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  minoessepoes za 19 maa 2011 - 21:21

Goedemorgen,

Ik heb heerlijk geslapen, echt even wat slaap ingehaald en daar was ik aan toe! Vandaag hoeven we lekker niks. Straks tosti's eten en verse jus d'orange en vanmiddag gaan we misschien nog wel naar Gooische vrouwen, kijken of we zin hebben!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Lotus za 19 maa 2011 - 21:22

Goedemorgen,

Wat goed dat je weer bent afgevallen, Theedoosje!

Ik heb wel lekker geslapen. Ben nu een beetje aan het wakker worden. Straks ga ik maar eens proberen een les body combat mee te doen. Het is al veel te lang geleden dat ik dat heb gedaan. De rest van de dag ga ik lekker rustig aan doen en van het lekkere weer genieten.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:24

Dank je Lotus.

En deze instelling van je voelt positief smile Succes met Combatten! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Lotus za 19 maa 2011 - 21:26

Dankjewel!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Parisienne za 19 maa 2011 - 21:31

Goedemorgen!

Wij hebben ook een lekker rustig dagje. Vriend ligt nog op bed, die mag even wat langer uitslapen! Wink Vanmiddag gaan we denk ik even de stad in, moeten nog wat ophalen wat binnengekomen is en willen nog wat kleertjes voor N. halen. Gelijk even boodschappen doen en vanavond iets lekkers koken!

Zag net iets voorbij komen over naar het strand gaan.. dat is ook wel een goed idee! Nu wil ik ook! Wink Maargoed, wij gaan denk ik toch even de stad in. Fijne dag allemaal!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:40

-


Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 21 maa 2011 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:40

Veel plezier Parisienne!


ZvB> wat balen zeg Sad Waarom mag hij niet naar huis?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:46

-


Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 21 maa 2011 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:47

Natuurlijk is het goed dat ze hem dan idd nieit laten gaan, maar idd beloof dan niks nee. Je kijkt er toch naar uit.
Wel balen joh. Ik hoop dat hij gauw toch een keertje naar huis mag en het wat beter gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Hoochie za 19 maa 2011 - 21:48

Goeiemorgen,

Ik heb tot kwart over 6 heerlijk geslapen en daarna niet meer. Bijna altijd stuurt mijn vriend wel een sms als hij thuis is van stappen, maar vannacht niks gekregen Mad Nu denk ik echt niet meteen het ergste, hij ligt vast gewoon in zijn bed. maar merk toch dat ik het niet prettig vindt dus straks maar even met hem over hebben.
Ik ga zo maar even buiten de ramen zemen en lekker kippensoep maken. Vanavond pannekoeken eten met mijn ouders en zus.

Fijne dag allemaal
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  TGR za 19 maa 2011 - 21:48

Ik heb wat soul searching gedaan en eigenlijk ben ik nu zo blij met mijn leven Very Happy

Iedere dag is een zonnige zondag voor me!

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:50

Hoocie> ow dat zou ik ook niet fijn vinden als hij anders wel wat laat weten. Het zal idd vast goed zijn, maar toch Wink

TGR> wat en hoe heb je dat gedaan dan? Wel fijn dat je blij bent met je leven Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:50

Goeiemorgen allemaal ! Ik heb heerlijk geslapen vanacht !

En ik ben vandaag jarig Embarassed , ik heb gisteren m'n feestje al geviert omdat mijn vriend vandaag de hele dag moet werken
Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:54

Heej lieve Razz! Jammer dat je vriend moet werken vandaag Sad
Maar van harte gefeliciteeerd!! Very Happy Heb je leuke verjaardag gehad gisteren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  TGR za 19 maa 2011 - 21:54

Theedoosje schreef:Hoocie> ow dat zou ik ook niet fijn vinden als hij anders wel wat laat weten. Het zal idd vast goed zijn, maar toch Wink

TGR> wat en hoe heb je dat gedaan dan? Wel fijn dat je blij bent met je leven Very Happy

Er is (zoals men dat zo mooi zeg) echt een knop omgezet in mijn hoofd. Alle hoop en verwachtingen die ik had van mijn ex heb ik overboord gezet. Ik ga nu met hem om op zijn manier (vlak en zakelijk) en zo kunnen we eigenlijk best met elkaar door heen deur. Ik ben dolblij dat ik niet meer samenwoon met hem en eigenlijk weer mijn gang kan gaan zonder dat ik hem ermee kwets.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:55

Theedoosje schreef:Heej lieve Razz! Jammer dat je vriend moet werken vandaag Sad
Maar van harte gefeliciteeerd!! Very Happy Heb je leuke verjaardag gehad gisteren?

Jazeker was erg gezellig ! Ben alweer 27 --> BIJNA 30 ! pfew ik word oud ! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 21:56

TGR schreef:
Theedoosje schreef:Hoocie> ow dat zou ik ook niet fijn vinden als hij anders wel wat laat weten. Het zal idd vast goed zijn, maar toch Wink

TGR> wat en hoe heb je dat gedaan dan? Wel fijn dat je blij bent met je leven Very Happy

Er is (zoals men dat zo mooi zeg) echt een knop omgezet in mijn hoofd. Alle hoop en verwachtingen die ik had van mijn ex heb ik overboord gezet. Ik ga nu met hem om op zijn manier (vlak en zakelijk) en zo kunnen we eigenlijk best met elkaar door heen deur. Ik ben dolblij dat ik niet meer samenwoon met hem en eigenlijk weer mijn gang kan gaan zonder dat ik hem ermee kwets.

Wat goed van je! Very Happy Fijn dat je die knop om hebt kunnen zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen! Empty Re: Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum