Goede zondagmorgen
+7
loura
Mystic
Oasis
Roze Roos
tralala
Suus
Lotus
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goede zondagmorgen
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt. Heb weer veel gedroomd en ben vaak wakker geworden. Ik ga vandaag weer sporten en huiswerk doen voor de trainingen die ik volg en verder weet ik het nog niet.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik niet echt. Heb weer veel gedroomd en ben vaak wakker geworden. Ik ga vandaag weer sporten en huiswerk doen voor de trainingen die ik volg en verder weet ik het nog niet.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goede zondagmorgen
Goedemorgen,
Goed geslapen hier, alleen weer te vroeg wakker naar mijn zin. Maar goed, nu maar lekker rustig aan opstarten
Niet echt plannen vandaag behalve nog de rommeltjes hier op ruimen en de pas gewassen dekbedovertrekken om het dekbed doen. Heerlijk voor vanavond
Lotus> vervelend dat je niet goed geslapen hebt. Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag
Goed geslapen hier, alleen weer te vroeg wakker naar mijn zin. Maar goed, nu maar lekker rustig aan opstarten
Niet echt plannen vandaag behalve nog de rommeltjes hier op ruimen en de pas gewassen dekbedovertrekken om het dekbed doen. Heerlijk voor vanavond
Lotus> vervelend dat je niet goed geslapen hebt. Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag
Gast- Gast
Ja, het is vervelend, maar ik ben het wel gewend. Ik hoop dat jij ook een fijne dag hebt en dat je vannacht lekker slaapt onder je schone dekbed!
Lotus- Ratel
Droom je zoveel ? En droom je dan vervelende dingen?
En dank je Dat gaat goed komen
En dank je Dat gaat goed komen
Gast- Gast
Nee, gelukkig droom ik meestal geen vervelende dingen. Maar ik slaap vaak erg onrustig. En het duurt soms heel lang voordat ik in slaap val, of ik word heel vroeg wakker. Gelukkig zijn er ook wel periodes dat ik wel goed slaap.
Lotus- Ratel
Gelukkig heb je er dan ook goede periodes bij zitten. Maar het lijkt mij wel vervelend als je zo onrustig en moeilijk slaapt
Gast- Gast
Ach ja, het kan altijd nog erger. Ik slaap in ieder geval iedere nacht.
Lotus- Ratel
haha lekker toch PrinsesBo Daar is het zondag voor Goedemorgen trouwens
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik lig ook nog lekker lui in bed, heerlijk geslapen, maar was dan ook heel erg moe. Straks fitnessen
Ik lig ook nog lekker lui in bed, heerlijk geslapen, maar was dan ook heel erg moe. Straks fitnessen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen, kreeg nog een verrassing vannacht. Mijn vriend was naar de kroeg met vrienden en zou bij zijn ouders slapen en om vier uur word ik ineens wakker van de sleutel in het slot. Hij had zin om naar huis te komen dus hij had niet gedronken en had de auto gepakt haha Dus nog heerlijk tegen hem aangeslapen de halve nacht. Vandaag heb ik niet echt plannen, even een stukje lopen denk ik.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen, kreeg nog een verrassing vannacht. Mijn vriend was naar de kroeg met vrienden en zou bij zijn ouders slapen en om vier uur word ik ineens wakker van de sleutel in het slot. Hij had zin om naar huis te komen dus hij had niet gedronken en had de auto gepakt haha Dus nog heerlijk tegen hem aangeslapen de halve nacht. Vandaag heb ik niet echt plannen, even een stukje lopen denk ik.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Oow wat fijn Darcy Heerlijk zo tegen elkaar aan liggen
Fijne dag vandaag!
Fijne dag vandaag!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb wel goed geslapen. Ik was alleen weer wat vroeg wakker, ik zou wel een keer weer een gat in de dag willen slapen. Vandaag heb ik een studiedag.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel goed geslapen. Ik was alleen weer wat vroeg wakker, ik zou wel een keer weer een gat in de dag willen slapen. Vandaag heb ik een studiedag.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Bij mij wordt het een hele relaxte zondag, tentamens zijn weer voorbij en morgen weer werken, dus ik geniet nog even van het 'niks doen'.
Bij mij wordt het een hele relaxte zondag, tentamens zijn weer voorbij en morgen weer werken, dus ik geniet nog even van het 'niks doen'.
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen, veel gedroomd enzo! Nu weer ff aan de studie en hopen dat mijn date zich goed genoeg voelt om af te spreken! Zo niet, dan de hele dag aan de studie.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen, veel gedroomd enzo! Nu weer ff aan de studie en hopen dat mijn date zich goed genoeg voelt om af te spreken! Zo niet, dan de hele dag aan de studie.
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen, maar ben veel te vroeg opgestaan. Helaas is dat noodzakelijk, zit nog een berg huiswerk op mij te wachten... vanavond tv kijken en vroeg naar bed!
Fijne dag!
Ik heb goed geslapen, maar ben veel te vroeg opgestaan. Helaas is dat noodzakelijk, zit nog een berg huiswerk op mij te wachten... vanavond tv kijken en vroeg naar bed!
Fijne dag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik heb lekker geslapen. Vandaag geen plannen. Lekkere luie dag!
Fijne dag allemaal.
Ik heb lekker geslapen. Vandaag geen plannen. Lekkere luie dag!
Fijne dag allemaal.
Mystic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 95
Registratiedatum : 17-11-10
Goodmorning!
Ik heb goed geslapen! Vandaag laatste werkdag van 15:00 tot 23:00 en dan lekker 2 dagen vrij! Verheug me er nu al op!
Ik heb goed geslapen! Vandaag laatste werkdag van 15:00 tot 23:00 en dan lekker 2 dagen vrij! Verheug me er nu al op!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Goedemorgen,
Gisteren niet gek laat naar bed gegaan maar ben toch helemaal kapot wakker geworden..
Gelukkig is het zondag en ga ik in de relax modus Verder niet zo veel plannen dus!
Fijne dag allemaal!
Gisteren niet gek laat naar bed gegaan maar ben toch helemaal kapot wakker geworden..
Gelukkig is het zondag en ga ik in de relax modus Verder niet zo veel plannen dus!
Fijne dag allemaal!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Theedoosje schreef:Ik ga duimen voor je RR
Dank je:), helaas geen date dus maar de hele dag aan de studie!
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Theedoosje schreef:Ik ga duimen voor je RR
Dank je:), helaas geen date dus maar de hele dag aan de studie!
aaah jammer. Ik hoop dat je hem wel gauw gaat zien en hij dus gauw beter is.
Succes met je studie.
Gast- Gast
Ah jammer Roos! Maar wel een fijne dag om even aan je studie te werken dan.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Dank jullie wel:).. Ja ik ben benieuwd, kan zelf pas woensdag weer of misschien dinsdagavond wat later, maar goed, we zullen het zien! Laat hem eerst maar eens goed uitzieken, anders is ie heel snel weer ziek! Ondertussen typ ik druk mijn onderzoeksverslag en verdiep mij in allerlei narratieve dingen
Roze Roos- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goede zondagmorgen!
» Goede zondagmorgen
» Een goede zondagmorgen!
» Goede Zondagmorgen!
» Goede zondagmorgen!
» Goede zondagmorgen