Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie fijne luiers?

+32
*Lookie*
liesje
Angel1982
MissD
Coccinelle
Printje
Star007
duckie
Fearie
sheila123
chipa
Puggle
SarahKey
-Ieniemienie-
kwak
Mida4you
Muppetje
Sanne
Annemie
Tiara
Happydobby
Tania
Flip Fluitketel
studiebol
Shy
Slakje
Spring
Bruintje Beer
Bloem86
Parisienne
Susan
LDJ
36 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  MissD vr 22 jun 2012 - 0:24

Star007 schreef:Ik vind die van kruidvat het fijnste. Pampers vind ik net wat te smal ( of de buik/heupen van D. te breed Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 394967 ) , waardoor ze snel doorlekt aan de zijkanten aan de voorkant.

Mooie bijkomstigheid dat kruidvatmerk goed te betalen is. Ze krijgt trouwens ook kruidvat voeding. Prima voeding!

Zou dat het zijn Wink.... Nee denk het niet. T. had in het begin helemaal niet zulke flinke billen en buik en toen lekte ze ook al door!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 0:28

LDJ schreef:Nog even een vraag.
Sorry, ik ben echt nog niet thuis in dit soort dingen.
Is het van de pampers dan verstandig om maat 1 te kopen?
Hoe lang kunnen ze daarin en wanneer zou je van de new baby over moeten gaan op maat 2?

luiers hebben redelijk overlap, maat 1 loopt van 2 tot 5 kg en maat 2 loopt van 3 tot 6 kg. Ik zou een pak of 2, 3 in maat 1 kopen en dan maat 2, dag past de baby dan ws. al wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 0:32

LDJ schreef:Nog even een vraag.
Sorry, ik ben echt nog niet thuis in dit soort dingen.
Is het van de pampers dan verstandig om maat 1 te kopen?
Hoe lang kunnen ze daarin en wanneer zou je van de new baby over moeten gaan op maat 2?

Wij hadden 3 pakken maat 1 en daarna zijn we naar maat 2 gegaan. Inmiddels zit ze in maat 3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Happydobby vr 22 jun 2012 - 0:49

M. zat 10 weken in maat 1 maar dat was wel lang, maat 2 ook wel lang ingezeten tot 4 maanden, vanaf 4 maanden gingen we naar maat 3. Maar met 2 pakken kan je vooruit hoor.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Angel1982 vr 22 jun 2012 - 0:50

Voorheen gebruikten wij altijd pampers luiers, tegenwoordig van de kruidvat

Angel1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 25
Registratiedatum : 22-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  liesje vr 22 jun 2012 - 1:13

ik vind de pamper echt het fijnst. bij andere merken lekte mijn dochter altijd door vooral de kruidvat. maar de voeding van kruidvat vind ik heel goed. ben met mijnzoon meteen begonnen met kruidvatmerkvoeding
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  *Lookie* vr 22 jun 2012 - 1:40

Kruidvat eigen merk vind ik hele fijne luiers!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Fiwen vr 22 jun 2012 - 3:03

Altijd Pampers gebruikt en die blijven we nu ook gebruiken. Tussendoor wel eens andere gebruikt, maar daar kreeg ze vroeg of laat uitslag van. Plus ´s nachts lekte ze altijd door als ze iets anders aan had dan Pampers. Ik vind trouwens ook wel dat Pampers smal vallen maar dat is hier juist goed en waarschijnlijk ook de rede dat deze niet doorlekken bij J.uul.
J.uul heeft trouwens maar heel kort in maat 1 gezeten volgens mij maar 2 weken, maar ze was ook 3635 gram bij de geboorte en groeide heel hard in het begin.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  SarahKey vr 22 jun 2012 - 3:14

Hier heeft Siem ruim 6 weken in maat 1 gezeten. Was veel afgevallen en groeide niet hard in het begin.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  PapillonRose vr 22 jun 2012 - 7:05

Hier een echte pampersfan! Heb diverse keren andere merken geprobeerd (oa Lidl, Action, Etos, Kruidvat, Huggies), maar geen enkele luier beviel zo goed als Pampers. Deze blijft ze het langst in droog 's nachts (vrijwel nooit doorlekken), dat was met een hoop andere merken vaak natte pyama 's morgens.. En ze heeft gauw luieruitslag, en niet alle merken hadden daar een goede invloed op. Ook vind ik dat er aan een hoop merken wel iets vervelends aan de luiers is, zoals de plakstrips of zijkanten die bij sommige merken niet elastisch zijn of de luier zelf die aanvoelt als karton. Ik ga niet snel meer over op een ander merk.

Ik had in het begin trouwens 3 pakken maat 1 op voorraad, en heb later nog bijgekocht. Had er niet teveel omdat ik niet wist hoe groot ze zou zijn en wat ze zou passen, maar ze heeft uiteindelijk nog een week of 8 in maatje 1 gezeten. In maatje 2 nog veel langer, denk een maand of 4.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:18

S. heeft altijd Kruidvat luiers en ik ben daar dik tevreden over. Bij baby 2 koop ik alleen nummer 1 van Pampers en daarna stap ik ook weer over naar die van het Kruidvat

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Wennes vr 22 jun 2012 - 7:21

Wij gebruiken kruidvat.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Theezakje13 vr 22 jun 2012 - 7:30

Tot maat 3 alleen Pampers.
Vanaf maat 3 overdag kruidvat en in de nacht Pampers.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:39

M. heeft 16 weken maat 1 aan gehad. (Hij is wel geboren met 2510 gram, maatje 44).

Ik gebruik pampers. De baby dry heb ik het liefst, nu heb ik in de aanbieding de verkeerde gekocht, de acive fit, en de doos natuurlijk al open gemaakt. Dom he... nu moet ik die eerst opmaken, maar ik vind ze niet fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie fijne luiers? - Pagina 3 Empty Re: Wat vinden jullie fijne luiers?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum