Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Roxi3 wo 15 aug 2012 - 6:44

Ik weet even niet wat ik moet doen. Ik had vandaag een tweede gesprek bij een bedrijf en zonder dat ik het had verwacht ben ik aangenomen en werd er besloten om gelijk de contracten te tekenen. Nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek bij een bedrijf voor dezelfde functie alleen in een andere stad. De baan die ik heb is in mijn eigen woonplaats en voor meer uren. Zouden jullie morgen nog naar dat andere gesprek gaan? Het liefst zou ik niet gaan omdat ik zowel mijn eigen tijd als die van de leidinggevende "verspil". Aan de andere kant is het wel weer een ervaring en zou ik wel heel erg op het laatste moment afbellen omdat het gesprek al om 10:00 uur is. Wat zouden jullie doen?

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 7:01

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik zie de meerwaarde er niet van in om nog naar dat gesprek te gaan. Afbellen lijkt me altijd beter dan inderdaad elkaars tijd verdoen, want dat is het in feite.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 7:04

Ik zou gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je meerdere sollicitaties had lopen en bij een ervan aangenomen bent en je dus geen meerwaarde meer ziet van een gesprek bij het andere bedrijf.

Gefeliciteerd met je baan in ieder geval!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Roxi3 wo 15 aug 2012 - 7:10

Bedankt, ik ben er heel blij mee! Als ik mijn gevoel zou volgen had ik vanmiddag al afgezegd maar mijn vader blijft zeggen dat ik echt moet gaan en daardoor ga ik weer twijfelen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 7:22

Waarom zou je nog gaan dan? Het enige wat ik kan bedenken is dat je de baan die je nu hebt hebt aangenomen voor het geval je iets beters kan krijgen. Maar dat is niet het geval dan is dit toch verspilde moeite? Ik zou ze opbellen en het uitleggen, dat je meerdere sollicitaties had lopen en het sneller is gegaan dan verwacht en je hen in ieder geval wilt bedanken voor de interesse.

Gefeliciteerd trouwens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 7:53

Je gevoel volgen is altijd het beste is mijn ervaring, gewoon afbellen dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 8:31

Afbellen! Hun (en je eigen) tijd zitten verdoen is natuurlijk ook niet netjes naar dat bedrijf toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Roxi3 wo 15 aug 2012 - 9:01

Ik heb inmiddels besloten om af te bellen, ik ga morgenochtend gelijk bellen. Bedankt voor het advies!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 19:49

Heel veel succes bij je nieuwe baan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 22:19

Ohja, gefeliciteeerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek) Empty Re: Wat vinden jullie? (sollicitatiegesprek)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum