Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

+22
Caribbeanlover
Hoochie
SparklingEyes
Lenthe
Niekske
Janelie
silly-one
Angela_1986
Davinia
Bliss
Discordia
Oasis
Ooh La La!
RYW
Benthe
Tabbert
Susan
vlinder-2011
Rush
Phileine
Evalynn
Blond
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden - Pagina 3 Empty Re: NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

Bericht  Caribbeanlover ma 18 jun 2012 - 22:55

Tabbert schreef:Ik vind het wel kortzichtig Cbl! Ze is niet vreemd gegaan in haar huidige relatie ofzo. Dat ligt in haar verleden en ik vind het stom dat je zegt dat ze dan de rest van haar leven niet meer te vertrouwen is. Ik ben dan ook niet te vertrouwen aangezien ik ooit ben vreemd geweest (nu al zo'n 10 jaar terug). Kom op zeg, ik ben zo trouw als een hond. Zonder het hele verhaal, vind ik dat je niet zo moet oordelen.

Ik denk eerder dat die waarheid meer op jouw leven slaat dan op die van Lissa

Dat was toen haar huidige relatie en het doet er totaal niet toe dat het jaren geleden is.

Als ik dat flik, kan ik oprotten en terecht, want zulke mensen verdienen geen 2e kans!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden - Pagina 3 Empty Re: NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 22:59

maar even heel kort door de bocht, stel ik ga vreemd (zoen in een dronken bui met een andere man ofzo) en m`n man gaat bij me weg want ik verdien geen tweede kans, dan moet ik maar de rest van m`n leven alleen blijven doordat jou beredenering is: once a cheater always a cheater scratch

Even ik geloof wel dat mensen een tweede kans verdienen, het hangt natuurlijk ook af van wat er gebeurt is met wie e.d. En natuurlijk het vertrouwen zal wel enorm aangetast zijn maar je kan wel proberen om daaraan te werken. Dan heb je het wel geprobeert.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 23:00

Caribbeanlover schreef:
Tabbert schreef:Ik vind het wel kortzichtig Cbl! Ze is niet vreemd gegaan in haar huidige relatie ofzo. Dat ligt in haar verleden en ik vind het stom dat je zegt dat ze dan de rest van haar leven niet meer te vertrouwen is. Ik ben dan ook niet te vertrouwen aangezien ik ooit ben vreemd geweest (nu al zo'n 10 jaar terug). Kom op zeg, ik ben zo trouw als een hond. Zonder het hele verhaal, vind ik dat je niet zo moet oordelen.

Ik denk eerder dat die waarheid meer op jouw leven slaat dan op die van Lissa

Dat was toen haar huidige relatie en het doet er totaal niet toe dat het jaren geleden is.

Als ik dat flik, kan ik oprotten en terecht, want zulke mensen verdienen geen 2e kans!

Wow CBL, vanwaar jouw ontzettend harde reactie? Ik vind het altijd heel erg schokkend als mensen zo hard zijn dat ze iemand geen tweede kans bieden. Mensen maken nu eenmaal fouten, jij hebt zelf waarschijnlijk ook wel eens iets gedaan waar je spijt van hebt.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 6:46

Zoey schreef:
Wow CBL, vanwaar jouw ontzettend harde reactie? Ik vind het altijd heel erg schokkend als mensen zo hard zijn dat ze iemand geen tweede kans bieden. Mensen maken nu eenmaal fouten, jij hebt zelf waarschijnlijk ook wel eens iets gedaan waar je spijt van hebt.
Precies.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:08

Ja ik heb een zwak voor twee mannen. Dat weet ik en ik doe er niets mee maar ik vind het gewoon soms vervelend dat ik juist voor hun een zwak heb.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 19 jun 2012 - 7:18

Inderdaad CBL, waarom zo ontzettend hard oordelen? Ik vraag me nu ook af na welk soort fouten jij iemand wel een tweede kans gunt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  xxDila di 19 jun 2012 - 13:45

Ja.
Voor een oude scharrel.. Kreeg mijn eerste zoen van hem en sindsdien loopt hij bijna als een rooie draad door mijn liefdeleven. Zodra we beide vrijgezel waren zochten we elkaar op. En het was en is niks met dan seksuele spanning/aantrekkingskracht. Dus ook als ik hem nu zie. En dat terwijl ons laatste avontuurtje alweer ruim 5 jaar geleden is. Die jongen geeft gewoon iets, maar hij mistook iets. Daardoor weet ik dat wij nooit en relatie zullen krijgen. Ben dan ook niet bang dat ik de fout in zal gaan met hem als ik bijvoorbeeld dronken ben. Het is geen verliefdheid, maar meer hoe noem je dat lust ofzo?
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Slakje zo 24 jun 2012 - 0:32

Ja, ik heb een zwak voor mijn ex. Ik zie hem weleens en we wonen in dezelfde straat, maar ik spreek hem nooit meer. Hij wil een vriendschap tussen ons, maar dat weiger ik.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Burn zo 24 jun 2012 - 0:36

Ja, ik heb nog steeds een zwak voor mijn ex. Hij heeft nu een vriendin, praat niet tot nauwelijks tegen me, maar ik blijf hem leuk vinden.. Ook al heeft hij in onze relatie bijna de gehele tijd tegen me gelogen.
Ik wil hem vergeten en uit mijn hoofd zetten, maar 't lukt me maar moeilijk...

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: