Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

+22
Caribbeanlover
Hoochie
SparklingEyes
Lenthe
Niekske
Janelie
silly-one
Angela_1986
Davinia
Bliss
Discordia
Oasis
Ooh La La!
RYW
Benthe
Tabbert
Susan
vlinder-2011
Rush
Phileine
Evalynn
Blond
26 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden - Pagina 2 Empty Re: NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

Bericht  Oasis vr 15 jun 2012 - 22:04

Benthe schreef:Ja, ik heb nog heel erg een zwak voor mijn ex, waar ik dus ook zoveel liefdesverdriet van had. Misschien komt het wel omdat ik de tijd van toen en vooral hem idealiseer en dat ik er anders over zou denken als ik hem weer eens zou zien. Maar ik denk eigenlijk van niet.
+1
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden - Pagina 2 Empty Re: NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden

Bericht  Discordia vr 15 jun 2012 - 22:05

Een zwak is het niet. Ik zou nooit meer een relatie met hem willen. Maar mijn exvriend zit wel enorm diep in mijn gevoel. Hij kent me beter dan wie dan ook en weet me soms erg te raken (negatief en positief). Ik ben ongelukkiger zonder hem dan met hem, andersom ook. Het is lastig.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 23:30

*

Laatst aangepast door yvonne op ma 18 jun 2012 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 16 jun 2012 - 3:50

Ik heb mijn 'zwak' al tijden niet gezien (oh ja met carnaval kwam ik hem nog tegen, maar niet gesproken), maar heb m net ff op FB opgezocht en ja, denk niet dat ik ooit van het zwak af kom. We hebben een hele geschiedenis samen, die gaat al een jaar of 12 terug, maar de laatste jaren speelt er helemaal niks meer. Ik kom hem nu 1 of 2x per jaar tegen en spreek hem nauwelijks meer en dat is ook beter. Hij heeft al heel lang een vriendin (al maakte hem dat bij zijn ex-vriendinnen niet eens uit) en ik heb nu een vriend en wil ook helemaal niks meer van hem. Toch slaat mn hart altijd ff over als ik hem zie, stom eigenlijk hoe dat werkt.

Edit: kan goed zijn dat ik nu vannacht over hem droom, heb ik wel vaker als ik hem ineens weer ergens zag. Denk verder bijna nooit meer aan hem eigenlijk, maar nu dus door dit topic.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Davinia za 16 jun 2012 - 5:52

Hier ook...
7 jaar geleden ontmoette ik hem, we hebben 2,5 jaar lang een knipperlichtrelatie gehad. Of nouja, je kon het niet eens zo noemen, want we zijn nooit echt samen geweest. Wel vaak dingen wezen doen en gezoend en kwamen bij elkaar thuis, maar kregen altijd heel snel ruzie en dan zagen we elkaar aantal weken/maanden niet.
Inmiddels ben ik al 4,5 jaar samen met vriendje maar krijg ik nog steeds knikkende knietjes als ik die jongen zie. Heb tot half jaar geleden nog veel contact met hem gehad via sms. En gelukkig al een hele tijd niet meer gezien. Maar droom nog wel eens over hem en denk regelmatig aan hem. Hij maakte het me er ook niet makkelijk op, want hij gaf nog regelmatig aan gevoelens voor mij te hebben en zei dat ie hoopte dat we ooit nog bij elkaar kwamen en ik bij m'n vriend weg ging.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Angela_1986 za 16 jun 2012 - 6:00

Ik heb 'n zwak voor 'n 'onbereikbare' man; iemand die in 'n relatie zit. Hij is er duidelijk in dat hij die niet zal opgeven maar het is ook duidelijk dat er een ontzettende chemie tussen ons hangt en als hij geen relatie had gehad dan was er ongetwijfeld wat gebeurd.

En ik heb ook wel 'n soort zwak voor iemand waar ook wel eens wat mee gebeurd... Neem me wel eens voor om hem te laten voor wat hij is aangezien het nooit meer dan wat 'rommelen' zal worden maar ja, hij kan me met 'n blik aankijken en dan vergeet ik dat weer... Embarassed Rolling Eyes
Ik denk alleen dat als ik een relatie zou hebben, mijn zwak voor deze jongen wel zal verdwijnen, bij de andere zal dat aanzienlijk wat meer moeite kosten vrees ik!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  silly-one zo 17 jun 2012 - 2:38

Ik heb ook iemand die als een rode draad door mijn leven blijft lopen. Ik heb hem 7 jaar geleden met carnaval leren kennen en er is toen niks gebeurd. Veel op msn gezetten in de maanden daarna. We hebben ook een paar keer afgesproken. De eerste keer alleen gezoend maar de laatste keer ook sex gehad.
Soms moet ik nog aan hem denken en op dat soort momenten hebben we ineens weer contact. Door dit topic heb ik deze week weer eens aan hem gedacht en gisteren avond eerst lang op FB gezetten, maar omdat dat niet werkte hebben we tot half 4 op msn gezetten. Het is vooral de afstand die er voor zorgt dat we elkaar weinig zien, anders zou het contact beter zijn denk ik.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Janelie zo 17 jun 2012 - 6:59

Ik heb een zwak voor mijn eerste vriendje. I love you Ik was toen 15, hij 17. Na een half jaar heeft hij het uitgemaakt en daar heb ik zoveel moeite mee gehad. Op mijn 21ste hebben we nog een keertje een beetje gerommeld. Inmiddels is dat 5 jaar geleden, gaat hij trouwen en heb ik hem gewoon ook niet meer gezien. En toch blijft mijn zwak wel. Ik kijk nog regelmatig op fb naar zijn profiel en mocht ik hem onverwachts toch weer eens tegen komen, sta ik aan de grond genageld, dat weet ik zeker NAV Jongens waar je een zwak voor blijft houden - Pagina 2 394967.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Niekske zo 17 jun 2012 - 22:31

Ik heb een zwak voor een oud-huisgenoot van me. We deden dezelfde studie en hij kwam toen bij ons in het studentenhuis zitten. Als studie-genoten kenden we elkaar amper, maar toen we bij elkaar in huis woonden, bleken we een enorme klik te hebben. In no-time waren we onafscheidelijk, we deelden alles met elkaar. Er was een enorme aantrekkingskracht tussen ons, maar om één of andere reden durfden we nooit er iets mee te doen. Bang om onze vriendschap stuk te maken ofzo. Terwijl we wel eens bij elkaar sliepen (zonder dat er verder ook maar iets gebeurde) en hand in hand liepen als we boodschappen gingen doen ofzo. Zo zijn er vele jaren verstreken, we kregen beide relaties, maar de aantrekkingskracht bleef. Er zijn wel eens momenten geweest dat één van ons bijna de fout in ging, maar dat hebben we weten voorkomen. We liepen elkaar steeds mis, dan had ik een relatie en dan hij weer... uiteindelijk hebben we toch een keer gezoend en het was echt waanzinnig. Alle spanning van de afgelopen jaren kwam eruit. Ondertussen ging het niet zo goed met hem, zijn vader werd erg ziek en hij kon daar erg slecht mee om gaan. Hij verwaarloosde zijn studie, kwam niet meer op de uni... hij kreeg ook weer een relatie en we zagen hem minder. Van het ene op het andere moment zei hij zijn kamer op en was vertrokken. Daarna liet hij vrij snel niks meer van zich horen. Hij had beloftes gedaan dat hij me altijd zou bellen met mijn verjaardag enzo, maar daar is dus niks van terecht gekomen. Ik heb nooit geweten hoe het met zijn vader is afgelopen en dat soort dingen, zo zonde... zonder enige aanleiding is hij gewoon vertrokken.

Met een aantal oud-huisgenootjes hadden we wilde verhalen bedacht over waar hij terecht zou zijn gekomen, tot ik hem een paar maanden geleden uit het niks ineens letterlijk tegen het lijf liep op het station. Het was zo vreemd elkaar weer te zien! Het ging goed met hem, hij was van studie geswitcht en nog steeds samen met het meisje waar hij toen iets mee kreeg. Het gesprek bleef oppervlakkig, hij moest een bus halen. Hij had met zijn verleden gebroken zei hij, hij had een nieuwe start nodig gehad. Hij was trouwens flink aangekomen, hij had een behoorlijk dikke kop gekregen laughcry ik was daarna wel even van mijn stuk gebracht. Maar hij is niet meer die jongen die toen mijn beste vriend was.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Lenthe zo 17 jun 2012 - 22:37

Ik heb een zwak voor een jongen die ik al heel wat jaren ken, maar er is nog nooit wat gebeurd tussen ons. Er hangt altijd wat in de lucht tussen ons, elkaar net te lang aankijken, als we allebei in de kroeg zijn houden we elkaar in de gaten, als een van ons dan staat te praten met iemand anders (en met harde muziek moet je wel eens in iemands oren schreeuwen, dus kijk je over de schouder van diegene) dan kijken we elkaar aan, elkaar even aanraken, etc. Hij heeft nu een vriendin, dus het is iets minder geworden, maar nog steeds niet helemaal weg.
Maar geen van ons zet de eerste stap om de ander daadwerkelijk te zoenen en ik denk dat ik dat ook eigenlijk niet wil.. Ik zou niets met hem willen, maar die spanning is soms best leuk Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Lenthe zo 17 jun 2012 - 22:42

weg

Laatst aangepast door Lenthe op ma 18 jun 2012 - 22:29; in totaal 3 keer bewerkt
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 0:22

Ik heb dat helemaal niet. Ik ben nu met mijn grote liefde en hoewel ik met mijn 3 exen een leuke tijd heb gehad (ook minder leuke tijden haha) is het niet voor niets over en zou ik niets meer met ze willen. Ik vind mijn vriend gewoon de allerleukste, zou niet weten wat ik met een ander moet.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes ma 18 jun 2012 - 0:34

Ja er zijn twee personen waar ik nog een zwak voor heb. Mijn eerste ex en de vader van een kind van mijn oude werk... Die laatste kom ik nog geregeld tegen omdat hij hier in de plaats werkt... Nu ik er over denk, de eerste ook hahaha ...

De tweede, die Heb ik een paar weken geleden weer gezien bij een recreatieplas, heb spookte gelijk weer een paar dagen door mijn hoofd. Er zal nooit iets gebeuren, maar op de een of andere manier trekt hij enorm..

De eerste..sja... Foute man, maar door alles wat we hebben meegemaakt zit hij. Toch nog wel ergens in me. Zal nooit meer wat met hem willen, maar hij is een te groot deel van mijn leven geweest om me niks meer te doen.
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Hoochie ma 18 jun 2012 - 2:13

Ik heb een zwak voor mijn ex, we zijn 3 jaar uit elkaar, soms spreken we elkaar paar weken niet, maar op de één of andere manier komen we toch weer met elkaar in contact. Het zwak dat ik voor hem heb, heeft hij voor mij dus dat maakt het extra lastig.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover ma 18 jun 2012 - 3:27

Lissa schreef:Ja, een jongen waar ik mee gerommeld heb tijdens mijn eerste relatie. Uiteindelijk hebben we een paar keer gezoend etc, maar er is nooit iets van gekomen omdat we allebei iedere keer een relatie hadden (of hij, of ik, of allebei). En toch iedere keer als ik hem zie ofzo slaat mijn hart even over. Gelukkig is hij nu verhuisd, dus kan ik hem hier in de stad niet meer tegen komen. Heb hem dan ook al anderhalf jaar ofzo niet meer gezien.

Zo jij bent lekker trouw, maar niet heus! Zulke mensen als jij kan je nooit meer 100% vertrouwen. Leuk voor als je nu een relatie heb of ooit krijgt.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 3:33

Lekker kortzichtig CBL, hoezo zou ze nooit meer te vertrouwen zijn. Ik bedoel mensen doen wel vaker stomme dingen maar dat wil niet zeggen dat ze meteen afgeschreven zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 8:21

Mja, misschien heeft Cbl ergens een punt. Ze brengt het alleen weer heerlijk ongenuanceerd. Persoon zou ik mensen ook niet meer 100% vertrouwen als ze mij zoiets flikken, dan moet ik echt gaan waken dat de achterdocht niet de overhand gaat nemen, en of ik daar gelukkig van kan worden, ieder mens verdiend zeker een 2de kans, en het is niet zo dat je bij een andere relatie opnieuw de fout ingaat, maar zoiets blijft wel altijd een moeilijk punt voor beide partners.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 8:25

Caribbeanlover schreef:
Lissa schreef:Ja, een jongen waar ik mee gerommeld heb tijdens mijn eerste relatie. Uiteindelijk hebben we een paar keer gezoend etc, maar er is nooit iets van gekomen omdat we allebei iedere keer een relatie hadden (of hij, of ik, of allebei). En toch iedere keer als ik hem zie ofzo slaat mijn hart even over. Gelukkig is hij nu verhuisd, dus kan ik hem hier in de stad niet meer tegen komen. Heb hem dan ook al anderhalf jaar ofzo niet meer gezien.

Zo jij bent lekker trouw, maar niet heus! Zulke mensen als jij kan je nooit meer 100% vertrouwen. Leuk voor als je nu een relatie heb of ooit krijgt.

Whaha jezus CBL, wat kortzichtig ben jij. Zo simpel.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 18 jun 2012 - 20:04

Ik blijf een zwak houden voor een goede vriend van mij (en van mijn vriend). Vorig jaar heb ik zo'n twee weken gehad waarin we elkaar heel veel zagen/spraken en elkaar supergoed leerden kennen. Ik zat niet lekker in mijn vel, hij ook niet, veel gepraat, enzovoorts. Ik merkte dat ik toch een beetje kriebels kreeg, maar heb er gelukkig nooit wat mee gedaan. Als ik hem nu zie, dat is niet vaak, dan slaat mijn hart ook een keertje over. Maar ik zou er nooit mijn relatie voor opgeven.

Ook blijf ik een zwak hebben voor het broertje van mijn vriend. Hij is mijn eerste echte vakantieliefde geweest. Er zit een heel lang verhaal achter wat je eigenlijk moet weten om het allemaal te begrijpen, want het klinkt vast erg raar voor jullie.. haha! Maar ik heb dus wat met hem gehad. Inmiddels ben ik al jaren samen heel gelukkig met mijn vriend en weet ik dat zijn broertje en ik niet bij elkaar horen. Hij is ook gelukkig met zijn vriendin, helemaal prima! Maar toch blijf ik wel een zwak voor hem houden, al moet ik er niet aan denken om samen met hem te zijn. Raar eigenlijk?!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Caribbeanlover ma 18 jun 2012 - 20:57

Ik ben niet kortzichtig, want de waarheid is hard! Once a cheater, always an cheater zeggen ze. Zo iemand kan je gewoon nooit meer voor 100% vertrouwen dat is nou eenmaal zo.

Ook al biecht je partner op dat hij of zij is vreemdgegaan of dat je je partner met een ander intiem hebt gezien dan is het ook fout om hetzelfde te doen en dat is gewoon kinderachtig.

Stel als een van jullie ouders of beide vreemd zou gaan. Denk niet dat jullie dat nog zo nuchter blijven in jullie reactie. Nee, als het een jonge meid betreft zoals hier moet dat maar normaal zijn................not!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:09

Kijk aan de ene kant snap ik je wel CBL maar stel je bent een jaar of 17 en gaat vreemd in een relatie, zoenen of seks met een ander. Ik kan me voorstellen dat je op die leeftijd nog wel eens stomme dingen doet.
Ook vind ik het nogal kort door de bocht om te zeggen once a cheater always a cheater, een andere/nieuwe relatie kan ook veel met mensen doen en als je al ooit eens bent vreemdgegaan wil dat niet zeggen dat je dat in een nieuwe relatie ook doet.

Gast
Gast

Bericht  Tabbert ma 18 jun 2012 - 21:12

Ik vind het wel kortzichtig Cbl! Ze is niet vreemd gegaan in haar huidige relatie ofzo. Dat ligt in haar verleden en ik vind het stom dat je zegt dat ze dan de rest van haar leven niet meer te vertrouwen is. Ik ben dan ook niet te vertrouwen aangezien ik ooit ben vreemd geweest (nu al zo'n 10 jaar terug). Kom op zeg, ik ben zo trouw als een hond. Zonder het hele verhaal, vind ik dat je niet zo moet oordelen.

Ik denk eerder dat die waarheid meer op jouw leven slaat dan op die van Lissa
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Niekske ma 18 jun 2012 - 21:13

Volgens mij geldt er niet 'once a cheater, always a cheater', maar er geldt dat één slechte actie iemand nog niet meteen een slechte persoon maakt... vertrouwen blijft lastig, maar je gaat ook geen relatie van jaren weggooien vanwege één stomme actie toch?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:28

Niekske schreef:Volgens mij geldt er niet 'once a cheater, always a cheater', maar er geldt dat één slechte actie iemand nog niet meteen een slechte persoon maakt... vertrouwen blijft lastig, maar je gaat ook geen relatie van jaren weggooien vanwege één stomme actie toch?
Eens!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:29

Ik heb ook een zwak voor een jongen met wie ik in mijn vorige relatie ben vreemdgegaan. Maar in die relatie was ik ook gewoon niet gelukkig. In mijn huidige relatie wel en het komt nu echt niet meer in mij op om vreemd te gaan. Ik denk dus niet dat je nooit meer te vertrouwen bent als je één keer bent vreemdgegaan, ik denk juist dat er moet worden gekeken naar alle omstandigheden die meespelen. Mijn ex en ik hadden gewoon geen goede basis. Ik heb bijna een jaar iets met die jongen gehad en mijn ex heeft nooit ook maar een klein vermoeden gehad. Dat vind ik ook al een blijk van een slechte relatie, dat ik zo makkelijk vreemd kon gaan zonder dat hij dit doorhad. Het is een teken dat we heel erg aparte levens leidden in de tijd dat we samen waren.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: