Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nette kleding voor jongens, waar te koop??

5 plaatsers

Ga naar beneden

Nette kleding voor jongens, waar te koop?? Empty Nette kleding voor jongens, waar te koop??

Bericht  pindaatje ma 12 maa 2012 - 9:40

Wij hebben over 3 maanden een bruiloft waar we de hele dag zijn uitgenodigd (directe familie).

Nu zoek ik voor mijn zoontje nog wat leuke kleding, maar ik weet niet waar ik moet zoeken. De winkels hier in de omgeving heb ik allemaal al gehad, maar ik kan niet vinden wat ik zoek..

Ik zoek voor mijn zoontje (dan bijna 5 maanden), en leuke broek, en wil daarbij graag een leuk blousje/overhempje met korte mouwen, en evt nog iets met lange mouwen erbij, voor als het niet zo'n mooi weer is.
Nou weet ik dat er genoeg aan blousjes en overhempjes te vinden is, maar ik wil graag de iets in het zwart/wit/grijs, aangezien wij zelf, en dochter ook in die kleuren gaan.

Wie o wie weet een winkel of een site waar ze in kleine maatjes nette kleding voor jongens verkopen??

Alvast bedankt!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nette kleding voor jongens, waar te koop?? Empty Re: Nette kleding voor jongens, waar te koop??

Bericht  Happydobby ma 12 maa 2012 - 9:46

Misschien deze:

http://www.humpiedump.nl

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nette kleding voor jongens, waar te koop?? Empty Re: Nette kleding voor jongens, waar te koop??

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 9:48

ZARA online misschien.

Daar zit vast wel iets bij wat netjes is smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nette kleding voor jongens, waar te koop?? Empty Re: Nette kleding voor jongens, waar te koop??

Bericht  Roodkapje ma 12 maa 2012 - 10:09

Ik zal eens kijken welk maat pakje ik hier nog heb...( broek, blazer, blouse en vlinderstrikje) Welke maat heb je nodig?

ik heb iig nog een overhemdromper met strikje.. mt 68 of 74..
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nette kleding voor jongens, waar te koop?? Empty Re: Nette kleding voor jongens, waar te koop??

Bericht  pindaatje ma 12 maa 2012 - 10:33

Happydobby: thanx voor die site!! Staan superleuke dingen op... zal even kijken of het ook in de goede maat is dan... zie vooral vanaf 74 gaan.

Roodkapje: ik vermoed dat hij dan in maat 68 zit, zeker niet kleiner.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nette kleding voor jongens, waar te koop?? Empty Re: Nette kleding voor jongens, waar te koop??

Bericht  Susan ma 12 maa 2012 - 10:46

Toen Ezra baby was had hij wel min of meer nette kleding van Mexx, maar niet superformeel, meer netjes met een knipoog.

Als het echt heel formeel moet zijn is dit wel een goed adres:

http://www.paulkinderkleding.nl/
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nette kleding voor jongens, waar te koop?? Empty Re: Nette kleding voor jongens, waar te koop??

Bericht  Roos ma 12 maa 2012 - 10:51

Happydobby schreef:Misschien deze:

http://www.humpiedump.nl

Hier zijn wij 2 weken geleden ook goed geslaagd voor ons zoontje angel

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nette kleding voor jongens, waar te koop?? Empty Re: Nette kleding voor jongens, waar te koop??

Bericht  pindaatje ma 12 maa 2012 - 20:11

Susan: het hoeft niet heel erg formeel zijn hoor, ik vind voor kleine kinderen netjes met een knipoog, zoals jij zegt, prima.
Het moet voor ons zoontje ook niet te ongemakkelijk worden om in te bewegen.
Die site is trouwens wel erg leuk!

Die andere site kon ik niets op vinden, bijna alles is vanaf 74, en ik denk dat zoontje dan in 68 zit..

Zal straks nog even op ZARA online kijken

En als er nog iemand is met tips, hoor ik het graag smile

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nette kleding voor jongens, waar te koop?? Empty Re: Nette kleding voor jongens, waar te koop??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum