Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

+18
Antibes
mzcharlotte
_Lacey_
Lolly's
Rush
liqueje
Minx
Annemoontje
Sugarfall
Océane
Jeanette
Toet
Koffieleut
Caro
Feline
Lejow
Tania
Lavendel
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:56

Oh mijn god, wat zielig, Annemoontje Cry Wat ben je dan voor een gewetensloze heks, dat je je eigen onschuldige kindje niet eens meer wilt zien? Niet rot bedoeld, maar is zij zwakbegaafd ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 2:59

Met heel mijn hart een ex-collega.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Annemoontje vr 15 jun 2012 - 3:04

Youandi schreef:Oh mijn god, wat zielig, Annemoontje Cry Wat ben je dan voor een gewetensloze heks, dat je je eigen onschuldige kindje niet eens meer wilt zien? Niet rot bedoeld, maar is zij zwakbegaafd ofzo?

Ja pas veel later, ik geloof nu anderhalf jaar geleden, zijn er onderzoeken gekomen en ze blijkt inderdaad ook bepaalde stoornissen te hebben (helaas weet ik niet wat) en een laag iq.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 3:10

Annemoontje schreef:
Youandi schreef:Oh mijn god, wat zielig, Annemoontje Cry Wat ben je dan voor een gewetensloze heks, dat je je eigen onschuldige kindje niet eens meer wilt zien? Niet rot bedoeld, maar is zij zwakbegaafd ofzo?

Ja pas veel later, ik geloof nu anderhalf jaar geleden, zijn er onderzoeken gekomen en ze blijkt inderdaad ook bepaalde stoornissen te hebben (helaas weet ik niet wat) en een laag iq.

Dat verklaart iets, maar is natuurlijk geen reden om je eigen kind niet 'te willen'. Heel schrijnend. Ik kan daar zo verdrietig om worden.. Cry Ik kan me voorstellen dat je een hekel aan haar hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 3:12

Aan mijn ex-stagebegeleider, omdat zij dat jaar gewoon ontzettend voor me heeft verneukt en vergald.
Aan een ex-collega die me wegtreiterde bij mijn 1e bijbaan. Ze zette iedereen tegen me op. Nu kom ik haar nog regelmatig tegen en ze is geen steek veranderd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Rush vr 15 jun 2012 - 3:22

M'n broer, maar het blijft toch je broer he? Zondag zijn we met z`n allen uitgenodigd bij m`n ouders en hij komt met z`n nieuwe vriendin. Uit goed fatsoen ga ik wel heen, maar ik zou liever niet gaan. Evil or Very Mad
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Lolly's vr 15 jun 2012 - 3:43

Met stip, mijn schoonzus. Ik kan er boeken over schrijven, wat een vreselijk mens is dat zeg. Dat komt tussen ons ook nooit meer goed. Heel vervelend voor mijn schoonouders, maar so be it.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  _Lacey_ vr 15 jun 2012 - 4:56

Mijn bovenburen, zonder enige twijfel.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  mzcharlotte vr 15 jun 2012 - 5:04

Holland's Top Model winnares Kim. Die stém alleen al, haalt het bloed onder m'n nagels vandaan. Maar het is werkelijk nergens op gebaseerd, althans tenzij je d'r stem meetelt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Antibes vr 15 jun 2012 - 5:15

Mijn huisbazin, dat is zo'n achterbaks, hypocriet, asociaal, giftig, leugenachtig, náár mens.. Als die onder de tram zou komen, zou ik er serieus niet rouwig om zijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Antibes vr 15 jun 2012 - 5:15

mzcharlotte schreef:Holland's Top Model winnares Kim. Die stém alleen al, haalt het bloed onder m'n nagels vandaan. Maar het is werkelijk nergens op gebaseerd, althans tenzij je d'r stem meetelt.



Die is voor het andere topic.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  mzcharlotte vr 15 jun 2012 - 5:20

Ja daar kwam ik net achter. Stom Sad
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Japie vr 15 jun 2012 - 5:23

Tania schreef:Aan m'n oma. Kan er een lang verhaal van maken maar het is gewoon een achterbaks, egoistisch, schijnheilig en onaardig mens.

Hier hetzelfde inclusief mijn opa.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Ooh La La! vr 15 jun 2012 - 5:28

Aan m'n inmiddels ex-schoonzus.

Lang verhaal, maar zij heeft er voor gezorgd dat mijn broer en ik al zo'n 6 jaar geen contact meer hebben.


Laatst aangepast door Ooh La La! op vr 15 jun 2012 - 6:03; in totaal 1 keer bewerkt

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  mzcharlotte vr 15 jun 2012 - 5:30

Wat heftig OLL! nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 699888
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Ooh La La! vr 15 jun 2012 - 5:34

Dank je voor je knuffel!

Tis inderdaad best heftig. Heeft me ruim 5 jaar gekost om het enigszins te accepteren.
Maar wanneer ik haar tegen kom (als ik in de woonplaats van mijn ouders ben) dan kook ik echt van binnen. Heb m'n gevoel en emoties dan absoluut niet meer onder controle.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  mzcharlotte vr 15 jun 2012 - 5:59

Heb je nog hoop dat het ooit goed komt? Of is daarvoor teveel gebeurd?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Ooh La La! vr 15 jun 2012 - 6:02

Ik heb een aantal keren geprobeerd met hem te praten sinds ie niet meer met haar is, maar helaas krijg ik daar geen reactie op.

Ik hou de deur op een kiertje, het blijft toch je broer, maar het moet nu wel van zijn kant komen. Ik heb gedaan wat ik kon...

Vind het vooral moeilijk voor m'n ouders dat ie daar ook niks meer mee te doen wil hebben.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  mzcharlotte vr 15 jun 2012 - 6:05

Ik begrijp dat het moeilijk is inderdaad. Ik hoop dat jij je daar niet schuldig over voelt. Het is het besluit van je broer, al dan niet beinvloed, jij hebt daar geen schuld aan. Zoals vroeger zal het waarschijnlijk nooit meer worden, maar ik kan zeker begrijpen dat de deur enigszins open blijft staan. Verdrietig dat hij vooralsnog geen contact wilt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  _Lacey_ vr 15 jun 2012 - 6:08

Vind het zo naar om te lezen dat mensen een hekel hebben aan een familielid Cry



_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 7:00

De vriend van mn zus

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Ooh La La! vr 15 jun 2012 - 8:32

_Lacey_ schreef:Vind het zo naar om te lezen dat mensen een hekel hebben aan een familielid Cry



Helaas heb je sommige dingen niet in de hand... Ik had het ook echt veel liever anders gezien Sad


Laatst aangepast door Ooh La La! op vr 15 jun 2012 - 8:54; in totaal 2 keer bewerkt

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  mickey vr 15 jun 2012 - 8:33

Mn moeder. Ze is er vandoor gegaan toen ik 6 was. Kan er nog een heel verhaal over schrijven, maar ze verdient de titel "moeder" gewoon niet. Ze heeft haar kleinkinderen (mijn zoon, neefje en nichtje) ook nog nooit gezien. Als het aan mij ligt, blijft dat ook zo.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Takkie vr 15 jun 2012 - 8:52

Mijn opa. Hij kon niet van mijn tantes (zijn dochters dus) afblijven toen ze minderjarig waren. Ik vind het nog steeds een vies mannetje.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel - Pagina 2 Empty Re: nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum