Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wisselen van baan / salaris

2 plaatsers

Ga naar beneden

wisselen van baan / salaris Empty wisselen van baan / salaris

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 20:03

Stel je verdient bij bedrijf A 2350 euro (dicht bij huis) maar gaat wisselen naar bedrijf B wat op 45min van huis ligt en je wil er netto wat op vooruit gaan wat is dan een reeel bedrag om te vragen?

groetjes Ise

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

wisselen van baan / salaris Empty Re: wisselen van baan / salaris

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 0:16

Ise schreef:Stel je verdient bij bedrijf A 2350 euro (dicht bij huis) maar gaat wisselen naar bedrijf B wat op 45min van huis ligt en je wil er netto wat op vooruit gaan wat is dan een reeel bedrag om te vragen?

groetjes Ise

Ik zet altijd hoger in, kom je mooi uit in het midden zeg maar. Wat jij er dan bij wilt vragen moet je zelf weten, geen idee welke functie je hebt.

Groetjes Carrie.

Gast
Gast

Bericht  Bay vr 15 jun 2012 - 1:03

Wat Carrie ook al zegt, hoger inzetten. Verder is het functie afhankelijk wat je kan vragen en daarnaast wegen je secudaire arbeidsvoorwaarden natuurlijk ook mee. Zelf kijk ik altijd naar wat ik netto meer wil gaan verdienen en op basis daarvan bepaal ik hoe hoog ik inzet. Ik ben hier wel realistisch in natuurlijk!!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Rovine vr 15 jun 2012 - 1:37

Google eventjes op wat andere mensen in je functie en ervaring verdienen. Bij de Intermediair zit bijvoorbeeld een goede salariswijzer. Kijk dan ook even naar wat de mannen verdienen, die zitten vaak een tikje hoger omdat ze beter onderhandelen, dus kun je beter van hun salarissen uitgaan.
Ik heb mijn eis ook neergelegd aan de hand van die salariswijzer.

Let er ook even op dat de kilometervergoeding misschien belast gaat worden en houd daar rekening mee.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud