Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Salaris-vragen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Salaris-vragen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 2:44

Wat verdien jij (bruto) per uur? En wat is jouw leeftijd?


Dit omdat ik sollicitaties heb lopen, en ik het niet altijd eens ben met het salaris in verhouding met het werk en mijn leeftijd. Dus als jullie het kwijt willen, heel graag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 2:53

Ik verdien 12,22 euro bruto.
Maar dit is nog de aanloopschaal.
Zit nl nog in (HBO)opleiding.

Edit: Ik ben trouwens 24 Wink


Laatst aangepast door PrinsesBo op do 27 jan 2011 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 2:55

Ik heb geen idee wat ik per uur verdien..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Blond do 27 jan 2011 - 2:59

Ik verdiende bij mijn bijbaantje 9,09 bruto per uur. Ik was toen 21 jaar en het was ongeschoold werk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 3:04

Ik verdiende met mijn vorige bijbaantje 11,06 bruto per uur. Ik ben 23 en het was ongeschoold werk. Ik heb ook geen idee wat ik moet vragen :S (zowel bij een uitzendburo als bij freelance niet)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Rovine do 27 jan 2011 - 3:30

Is het ook niet relevant wat je doet? Het ene beroep betaalt meer dan het andere. Je zou ook kunnen googlen op je beroep en dan salaris. Zijn verschillende sites waar je kunt vergelijken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 4:17

Isabella schreef:Wat verdien jij (bruto) per uur? En wat is jouw leeftijd?


Dit omdat ik sollicitaties heb lopen, en ik het niet altijd eens ben met het salaris in verhouding met het werk en mijn leeftijd. Dus als jullie het kwijt willen, heel graag.

Ja, nu kan ik je natuurlijk vertellen wat ik per uur verdien maar je weet niet wat en waar ik werk en bovendien hebben we een andere leeftijd, andere ervaring en andere opleiding. Dan kun je toch weinig met die informatie lijkt mij?

Als je bij een UZB loopt kun je daar gewoon een minimum opgeven. Voor minder dan dat wat ik opgegeven heb hoeven ze mij ook niet te bellen :P.

Overigens zag ik eens een superleuke functie, afwisselend, hardwerken, druk maar heel leuk. Ik was meteen enthousiast, tot ik het salaris onderop zag staan zeg... Zo weinig! Ik zei tegen mijn vriend, daar komt toch niemand zijn bed voor uit? Volgens hem was het het minimum... Stond ook totaal niet in verhouding met het werk. Ik ben er dan ook niet voor gegaan. Leuk werk is 1 ding maar ik hou graag ook nog een leuk leven over naast mijn werk en dat kost nog altijd geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 4:21

Darcy schreef:Ik verdiende met mijn vorige bijbaantje 11,06 bruto per uur. Ik ben 23 en het was ongeschoold werk. Ik heb ook geen idee wat ik moet vragen :S (zowel bij een uitzendburo als bij freelance niet)

Bij elke nieuwe baan probeer ik het een beetje op te schroeven. Bij mijn oude werkgever had ik bv ook volledige reiskostenvergoeding en een telefoonrekening die elke baand vergoed werd... Dat tel ik dan ook nog eens op bij mijn salaris en dan doe ik er nog een beetje voor mezelf bij :P. Dat geef ik dan vervolgens op als salarisindicatie. De laatste keer vroeg ik me wel af of het niet wat veel was maar vervolgens kreeg ik toen een functie aangeboden die bruto nog eens 200 euro hoger lag. Blijkbaar was het dus geen probleem :P. Ik ben altijd te lief geweest met dat soort dingen denk ik.

Het schijnt ook zo te zijn dat als je laat weten samen te wonen, ze je dan al 15% minder bieden. Of dat echt zo is weet ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Ploen do 27 jan 2011 - 5:36

Isabella schreef:Wat verdien jij (bruto) per uur? En wat is jouw leeftijd?


Dit omdat ik sollicitaties heb lopen, en ik het niet altijd eens ben met het salaris in verhouding met het werk en mijn leeftijd. Dus als jullie het kwijt willen, heel graag.

In welke sector ben je aan het solliciteren?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 4:23

ZvB, je hebt gelijk dat Isabella er nu niet heel erg veel aan heeft om ons uurloon te vragen!
Maar, aan de andere kant: bij veel vacatures staat wel een richtlijn in salaris, maar vaak valt daar ook nog wel over te praten, volgens mij zeker via UZB's!

Overigens, Isabella, ik heb een bruto uurloon van 12,69, excl vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Voor mijn functie (mbo-niveau) niet verkeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 4:16

Ik zal ook rond de 12 euro zitten. Ik ben 20.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Salaris-vragen Empty Re: Salaris-vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum