Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moeilijk nee durven zeggen...

+4
sanne-84
Kowalski
Silver
Linnie1985
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Moeilijk nee durven zeggen... - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk nee durven zeggen...

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 21:57

Paper Crown schreef:
Ik vind haar geen slechte zus, maar ik zou nooit liegen tegen mijn zus of tegen wie dan ook dat ik met de fiets ga omdat ik haar niet thuis wil zetten en dan doodleuk met de auto kom. Blijkbaar kan ze ook geen 'Nee..' zeggen omdat ze het niet goed kan uitleggen aan d'r zusje waarom ze het dan niet wil doen.

Ik lieg niet, ik verzin alleen een smoes om geen 'nee' te hoeven zeggen omdat je dan met 2 chagrijnen te maken krijgt. En daar heb ik geen zin in, hoe slap dat ook is laughcry
Maar ik heb inmiddels gezegd dat ik t niet doe.
Krijg gewoon onderhand t idee dat ik alleen daar goed genoeg voor ben.

Ze vraagt mn vader maar...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Moeilijk nee durven zeggen... - Pagina 2 Empty Re: Moeilijk nee durven zeggen...

Bericht  Susan do 14 jun 2012 - 21:58

Ik zou ook niet zeggen dat ik op de fiets kwam, ik zou zeggen dat ze mee kan rijden, maar dat ik niet tijdens het feest een extra keer heen en weer ga, dus dat ze mee kan als vriend en ik naar huis gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kowalski do 14 jun 2012 - 21:59

Het gaat denk ik ook vooral om alles wat er omheen gebeurt en is gebeurd en dat weten wij niet, tenminste, ik weet dat niet. PrinsesBo heeft er waarschijnlijk al een bepaald gevoel bij en dat gevoel is nu 'nee!' en daar heeft ze haar redenen voor! Het gaat er nu denk ik meer om dat ze het in bepaalde situaties (en dit als voorbeeld) moeilijk vindt om 'nee' te zeggen en hoe ze daarmee om moet gaan!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Paper Crown do 14 jun 2012 - 21:59

PrinsesBo schreef:
Paper Crown schreef:
Ik vind haar geen slechte zus, maar ik zou nooit liegen tegen mijn zus of tegen wie dan ook dat ik met de fiets ga omdat ik haar niet thuis wil zetten en dan doodleuk met de auto kom. Blijkbaar kan ze ook geen 'Nee..' zeggen omdat ze het niet goed kan uitleggen aan d'r zusje waarom ze het dan niet wil doen.

Ik lieg niet, ik verzin alleen een smoes om geen 'nee' te hoeven zeggen omdat je dan met 2 chagrijnen te maken krijgt. En daar heb ik geen zin in, hoe slap dat ook is Moeilijk nee durven zeggen... - Pagina 2 394967
Maar ik heb inmiddels gezegd dat ik t niet doe.
Krijg gewoon onderhand t idee dat ik alleen daar goed genoeg voor ben.

Ze vraagt mn vader maar...

Ik snap je nu beter! Toegegeven het is ook wel erg makkelijk als je zus je even brengt en haalt maar als je het gevoel krijgt dat dat het enige is waar je je goed genoeg voor bent, dan is dat niet helemaal eerlijk van haar het steeds ongegeneerd te vragen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 21:59

Ckc, ik heb haar echt al zoooo vaak weggebracht en opgehaald, ook al lag t totaal niet op mijn weg. Ook tussen feestjes en na feestjes. Maar ben dr beetje klaar mee.
Vind dat ze onderhand wel eens dr eigen ding mag gaan doen en niet moet proberen om van haar probleem mijn probleem te maken.
Want dan wordt t 'ja maar dan kan ik niet komen' en speelt ze t op mn schuldgevoel. Maar ze kan wel op een andere manier komen, ze wil alleen niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 22:01

Susan schreef:Ik zou ook niet zeggen dat ik op de fiets kwam

Dat ga ik ook niet meer doen vanaf nu... Laughing
Echt stom is dat ook eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 14 jun 2012 - 22:03

PrinsesBo schreef:Ckc, ik heb haar echt al zoooo vaak weggebracht en opgehaald, ook al lag t totaal niet op mijn weg. Ook tussen feestjes en na feestjes. Maar ben dr beetje klaar mee.
Vind dat ze onderhand wel eens dr eigen ding mag gaan doen en niet moet proberen om van haar probleem mijn probleem te maken.
Want dan wordt t 'ja maar dan kan ik niet komen' en speelt ze t op mn schuldgevoel. Maar ze kan wel op een andere manier komen, ze wil alleen niet.

Ik snap je. Ik vind het ook niet eerlijk dan dat ze het op jou schuift maar blijkbaar ook op je moeder, aangezien ze gebracht wordt! Wat een prinses! Ik ben benieuwd wat ze zegt, maar is dit de druppel die de emmer deed overlopen? Want ik zou het wel met haar bespreken, al eerder al maar misschien is dit net die druppel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 22:04

Ik denk dat dit inderdaad de druppel is.
En bespreken wil ik wel, al vaker geprobeerd, maar dan wordt madam boos en praat niet meer met me...... scratch

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown do 14 jun 2012 - 22:07

PrinsesBo schreef:Ik denk dat dit inderdaad de druppel is.
En bespreken wil ik wel, al vaker geprobeerd, maar dan wordt madam boos en praat niet meer met me...... scratch

Nou, dan moet ze maar snel stoppen met dat prinsessen gedrag van d'r! Het verschil is misschien wel dat mijn broertje en zusje het nooit vragen. Als ik soms thuis ben en mijn zusje moet naar tennisles en het is vreselijk weer dan vraagt ze niet of ik dr even breng maar loopt meteen al naar dr fiets en dan als ik zeg: 'Zal ik je brengen?' dan is ze heel blij en waardeert ze het ook.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lavendel do 14 jun 2012 - 22:11

Is ze bijna jarig? Ik zou haar een bijdrage leveren voor haar eerste rijles smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 22:14

Hahaha Lavendel!

Ze moet onderhand maar eens op eigen benen leren staan en stoppen met de prinses uit te hangen.

CKC, maar in zo'n geval zou ik het ook doen hoor, zeker weten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: