Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AAAAARGHHH frustratie!!

+2
Blond
Pompoen
6 plaatsers

Ga naar beneden

AAAAARGHHH frustratie!! Empty AAAAARGHHH frustratie!!

Bericht  Pompoen wo 13 jun 2012 - 23:54

Ergens half april hield mijn telefoon, een sony ericsson xperia x10 er zomaar ineens mee op. Hij wilde niet meer aan en hij wilde niet meer opladen. Andere oplader geprobeerd, haalde niets uit.
Aangezien het allemaal nog onder de garantie valt en ik er geen vreemde dingen mee heb gedaan zou het wel even opgelost worden.
Nou we zijn dus al dik 1,5 maand verder en nog steeds is mijn telefoon kapot!!
Hij is 3 keer opgestuurd, telkens werden er dingen gezegd over dat ik een nieuw toestel mocht uitzoeken en telkens bleek dat niet zo.
En afgelopen zaterdag kreeg ik mijn toestel voor de 3e keer terug...ongerepareerd deze keer. Ja want niet kapot en dus was het afgewezen en kreeg ik er voor de aardigheid ook nog een rekening van €39,- bij!! Witheet was ik toen maar ik had 1 probleem. Ik kon het niet checken want ik had mijn accu op een verstandige plaats opgeborgen... Ik heb me suf gezocht en uiteindelijk maandag maar een nieuwe besteld. Die kreeg ik vandaag binnen en net op het moment dat ik die in mijn telefoon stopte zag ik de andere liggen! Zucht...
Anyway... ik heb het geprobeerd, eerst ging hij wel aan, maar toen pakte die de simkaart niet. Toen heb ik 'm uitgezet en weer aan gedaan en vanaf dat moment ging mijn telefoon zelfstandig aan de slag vanzelf uit en vanzelf weer aan en later weer uit en toen weer aan. Om uiteindelijk er helemaal mee op te houden en nu wil hij niet meer aan én niet meer opgeladen worden...

Ik heb Telfort gebeld en ja hoor...ze hebben een klacht voor me gemaakt...maar het is een beetje druk op die afdeling dus ik moet nu 10 tot 12 werkdagen wachten!!!! Ze hebben me wel op urgent gezet, maar dat scheen maar een dag uit te maken door de drukte.

Potverdikkie, zit ik dus gewoon nog zo'n tijd zonder telefoon!! Oh ik ben echt zoooo kwaad he! Ik ben niet zo snel boos, maar ik vind dit echt gewoon zo slecht en zo vervelend!!

Jullie nog gouden tips om dit te versnellen? Ik heb al op twitter berichtjes gezet er over met een @ naar hun toen, wie weet.

En jullie nog frustraties?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

AAAAARGHHH frustratie!! Empty Re: AAAAARGHHH frustratie!!

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 0:06

Pompoen en telefoons gaan niet samen! :p Wel een slechte zaak zeg! Helemaal omdat je ook nog een rekening moet betalen aan iets waar jij niks aan kan doen. Misschien toch overstappen naar een andere provider of de rekening laten betalen door je eigen verzekeraar?

Gast
Gast

Bericht  Blond do 14 jun 2012 - 0:15

Jemig, wat een service zeg :O. Toen ik problemen had met mijn vorige toestel (een Nokia) mocht ik hem direct bij Vodafone achterlaten en ik had hem met 5 werkdagen weer terug.

Heb je wel tijdelijk een ander toestel? Vriendin van me heeft ook die Sony, ook best wat problemen mee. Dan gaat ze batterij ineens maar 2 uur mee, of hij valt spontaan uit.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Krullebol do 14 jun 2012 - 0:37

Ooo men, dat kan ik mij voorstellen!!! Wat een slechte service zeg. En dat ze je dan niet eens een 'leen telefoon' geven?!!! Zolang wachten nog...
Misschien naam een telfort winkel gaan en eisen om een leen telefoon ofzo? Ik zou helemaal onbereikbaar zijn als ik geen telefoon had, maar misschien heb jij wel een huistelefoon?
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Pompoen do 14 jun 2012 - 0:37

@Dropdraakje, ken ik jou? Omdat je weet dat ik niet samen ga met telefoons? Is namelijk niet de eerste keer dat ik stomme dingen heb met telefoons, alleen vorige keer was echt mijn eigen schuld.

Ik had nog een heel oud toestel liggen dat gebruik ik nu. Maar daarop kan ik niet mobiel internetten en ik moet zeggen dat ik mijn whatsapp echt enorm mis!

Verder kan ik nu op dit moment niet overstappen, dat heeft geen zin, maar ik ga als mijn abonnement verlopen is wel overstappen, ben het echt meer dan zat dit gedoe en wil bovendien geen toestel leasen.
De rekening door welke verzekeraar laten betalen trouwens? Mijn telefoon is niet verzekerd en bovendien slaat die hele rekening nergens op. Is leuk dat zij vinden dat hij niet kapot is, maar dat is ie overduidelijk wel en daar ga ik dan dus niet voor betalen!

Iemand van de winkel vertelde mij tussen neus en lippen door dat ze ongeveer elke verkochte xperia x10 al ter reparatie hadden moeten opsturen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen do 14 jun 2012 - 0:38

Ja ik gebruik dus een oud afgeragd toestel waar ik ook niet fatsoenlijk op kan sms-en, wij hebben ook een huistelefoon, maar het bellen is het grootste probleem niet. Het sms-en is dus heel lastig en whatsappen op dit toestel kan al helemaal niet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Krullebol do 14 jun 2012 - 0:40

Hm,oke. Dan ben je in ieder geval wel bereikbaar, dat scheelt. Maar over het algemeen hoor ik goede berichten over service van telfort, maar dit is wel heel erg zeg!!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Pompoen do 14 jun 2012 - 0:44

Krullebol schreef:Hm,oke. Dan ben je in ieder geval wel bereikbaar, dat scheelt. Maar over het algemeen hoor ik goede berichten over service van telfort, maar dit is wel heel erg zeg!!

Ik ben al ruim 8 jaar klant bij Telfort, nooit problemen gehad. Maar nu heb ik blijkbaar gewoon enorme dikke vette pech ofzo!
En ik ben inderdaad gelukkig bereikbaar, anders was het wel heel vervelend geweest. Vind het nu ook wel rot hoor, ik gebruikte vaak de navigatie als ik ergens de weg kwijt was, whatsappte veel, wordfeud.
Ik had zelfs al bijna ruzie met iemand die dacht dat ik boos op haar was omdat ik niet meer terug whatsappte...
't is gewoon echt een hoop gedoe zo zonder die telefoon en ik betaal dus voor internet wat ik niet eens kan gebruiken en dan die frustraties en elke keer weer naar de stad moeten fietsen om het te regelen... zucht
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 0:50

Alleen van het forum! Bedoelde het meer als een grapje, wist namelijk niet dat je al vaker telefoon problemen had.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen do 14 jun 2012 - 0:53

Dropdraakje schreef:Alleen van het forum! Bedoelde het meer als een grapje, wist namelijk niet dat je al vaker telefoon problemen had.

Nou meer een stomme actie...dat ik dacht mijn telefoon verloren te zijn onderweg, helemaal terug ben gefietst in de vrieskou, niets gevonden en toen uiteindelijk na een week maar een nieuwe telefoon heb besteld. Die had ik nét uit de verpakking gehaald en toen kwam mijn man met mijn telefoon aanzetten, die was in de schuur blijkbaar uit mijn zak gevallen en ergens onder gevallen... nerd
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen do 14 jun 2012 - 4:44

Wow, klagen op twitter werkt écht!

Ik kreeg binnen een uur reactie of ik een Direct Message wilde sturen met mijn NAW gegevens en 06-nummer en kreeg net een twee dat de klacht nu met spoed word afgehandeld en er binnen 2 werkdagen contact met me word opgenomen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 5:09

тыквашка schreef:Wow, klagen op twitter werkt écht!

Ik kreeg binnen een uur reactie of ik een Direct Message wilde sturen met mijn NAW gegevens en 06-nummer en kreeg net een twee dat de klacht nu met spoed word afgehandeld en er binnen 2 werkdagen contact met me word opgenomen!
Wauw, haha!
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, en mocht het je niet bevallen lekker weer gaan klagen op twitter Laughing

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 do 14 jun 2012 - 5:33

Ai, vervelend. Ik heb nooit problemen gehad met mn x10. Heb hem zelfs nog liggen hier. Ik heb nu een arc s, ook prima telefoon.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast do 14 jun 2012 - 5:36

Ik had dat ook met mijn x10, rotding.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 15 jun 2012 - 4:08

Nou ik werd vandaag gebeld door iemand van de "klachtencomissie", heel gesprek mee gehad. Ik heb mijn toestel nu nog een keer moeten opsturen, ze moeten namelijk nagaan wat er precies mis is gegaan. Maar hij vertelde wel dat ze me eigenlijkde de 2e keer al een vervangend toestel hadden willen geven maar dat dat om de een of andere reden niet gebeurd is.
Ik heb 'm nu dus weer opgestuurd, dit keer t.a.v. van iemand en die zou het dan uit gaan zoeken. Ik moest bovendien het bonnummer nog doorbellen aan deze man die ik gesproken had. Ik heb zijn rechtstreekse nummer gekregen dus ik mag hem altijd bellen als er nog vragen over dit probleem zijn.
En verder moest ik een hele stapel papieren meesturen.

We zullen zien, maar het is dus wel de bedoeling dat het allemaal met spoed word afgehandeld en als mijn toestel inderdaad kapot blijkt te zijn (lijkt me wel, hij doet het namelijk niet nerd) dan krijg ik een vervangend toestel. Ik geloof niet dat ik dat vervangende toestel mag uitzoeken, dat zal dan wel dezelfde of een soortgelijk toestel zijn. Ik hoop eigenlijk niet dezelfde...

Ben erg benieuwd.

Oh ja en ik krijg een maand internetkosten terug omdat ik daar nu geen gebruik van kan maken en die €39,- wordt ook verrekend dus die hoef ik niet te betalen.
Al met al is het een vervelende situatie maar wordt het nu wel netjes afgehandeld, dat is fijn!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mzcharlotte vr 15 jun 2012 - 4:14

Chapeau voor de twitter-actie. Fijn dat er nu toch schot in de zaak lijkt te komen. Kun je niet eventueel de gloednieuwe verkopen en daar een andere tel mee kopen?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Evalynn vr 15 jun 2012 - 4:25

Hier een flinke frustratie;

Mijn stagedocent had gezegd dat ik samen met mijn mede stagegenootje tot het einde van het schooljaar had om mijn opdrachten af te maken. Nadat ik van de week een mailtje stuurde met daarin dat ik over twee weken wilde afronden, kwam ze ineens met de grap dat DINSDAG alle cijfers al definitief binnen moesten zijn en het dus al te laat was.

Dus ik ben nu druk met die opdrachten, mijn stagegenootje laat amper iets van zich horen terwijl ze wel naar haar paard toe gaat en moet werken etc. Ik heb al twee van de drie opdrachten alleen gemaakt en die derde ga ik denk ik straks ook maar aan beginnen. Dan weet ik in ieder geval dat het dan rond is, maar ik ben wel gefrustreerd. Als het nu niet van één keer goed is haal ik dit schooljaar niet omdat mijn stagedocent me eerst een andere uiterlijke datum had gegeven.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: