Mag een voetballer zijn
+5
Prosecco
RYW
Susan
Didi
Sterre
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mag een voetballer zijn
Ja vind ik wel, alles voor de winst. Hup, slingeren met dat ding.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Het zou wel weer eens wat anders zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nou, als ze de shirt al niet meer uit mogen trekken? Zouden ze de broek dan wel mogen laten zakken?
Gast- Gast
Alleen stel dat de keeper er helemaal niet op reageert en de bal keurig tegenhoudt, dan sta je als voetballer wel letterlijk voor lul met die piemel in je hand.
Susan- Lady Post-a-lot
Whaha ik lig hier in een deuk!Didi schreef:Ja vind ik wel, alles voor de winst. Hup, slingeren met dat ding.
Gast- Gast
Susan schreef:Alleen stel dat de keeper er helemaal niet op reageert en de bal keurig tegenhoudt, dan sta je als voetballer wel letterlijk voor lul met die piemel in je hand.
Precies, als ze eraan gewend zijn na de wedstrijd samen te douchen kijken ze niet op van een loslopende piemel meer of minder
Een vrouwelijke streaker betalen, zou dat wat zijn?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Susan schreef:Alleen stel dat de keeper er helemaal niet op reageert en de bal keurig tegenhoudt, dan sta je als voetballer wel letterlijk voor lul met die piemel in je hand.
hahaha
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
RYW schreef:Susan schreef:Alleen stel dat de keeper er helemaal niet op reageert en de bal keurig tegenhoudt, dan sta je als voetballer wel letterlijk voor lul met die piemel in je hand.
Precies, als ze eraan gewend zijn na de wedstrijd samen te douchen kijken ze niet op van een loslopende piemel meer of minder
Of een paar tieten op je lichaam laten bodypainten en dan je shirt omhoog doen.
Susan- Lady Post-a-lot
Gast- Gast
Susan schreef:RYW schreef:Susan schreef:Alleen stel dat de keeper er helemaal niet op reageert en de bal keurig tegenhoudt, dan sta je als voetballer wel letterlijk voor lul met die piemel in je hand.
Ja, dat is makkelijker dan een van de vrijwilligers hier gaan invliegen. Alhoewel: ze hebben daar in de Oekraïne toch veel van die topless protestvrouwen? Zijn die niet op te stoken?
RYW- Ratel
Maar ja, als je bedenkt dat er vorig jaar twee jaar geleden al meisjes zijn opgepakt omdat ze oranje jurkjes van de verkeerde sponsor droegen... ik zou me niet aanmelden in ieder geval. Als je die bodypainter van die tieten bent kun je altijd nog ontkennen en hopen dat ze geen sporenonderzoek gaan doen.
Susan- Lady Post-a-lot
Zolang je geen concurrerend biermerk op je tieten hebt getatoeëerd lijkt het me geen probleem
RYW- Ratel
Ja, daar moet je erg voor oppassen.
Susan- Lady Post-a-lot
Precies. Voor je het weet zit je met je Bavariatieten op een Oekraïens politiebureau! Moet je toch niet aan denken
RYW- Ratel
Nou, ik zou onderhand zeggen... probeer het eens uit met die piemel.
Susan- Lady Post-a-lot
RYW schreef:Precies. Voor je het weet zit je met je Bavariatieten op een Oekraïens politiebureau! Moet je toch niet aan denken
Ik zie het al voor me!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
RYW schreef:Susan schreef:RYW schreef:Susan schreef:Alleen stel dat de keeper er helemaal niet op reageert en de bal keurig tegenhoudt, dan sta je als voetballer wel letterlijk voor lul met die piemel in je hand.
Ja, dat is makkelijker dan een van de vrijwilligers hier gaan invliegen. Alhoewel: ze hebben daar in de Oekraïne toch veel van die topless protestvrouwen? Zijn die niet op te stoken?
.. Je wilt in een land dat berucht is vanwege de sekstoerisme en gedwongen prostitutie e.d. vrouwelijke burgers opstoken om te gaan streaken?..
Bijzonder politiek correct van je.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jop schreef:RYW schreef:Susan schreef:RYW schreef:Susan schreef:Alleen stel dat de keeper er helemaal niet op reageert en de bal keurig tegenhoudt, dan sta je als voetballer wel letterlijk voor lul met die piemel in je hand.
.. Je wilt in een land dat berucht is vanwege de sekstoerisme en gedwongen prostitutie e.d. vrouwelijke burgers opstoken om te gaan streaken?..
Bijzonder politiek correct van je.
Ja, je moet er wat voor over hebben natuurlijk beetje principes overboord hier en daar doet wonderen en ik dacht, ik kan het wel maken in een topic over piemels, er is toch geen minst politiek correct-forummerslijstje
Edit: ga trouwens eens online op Facebook, mijn whatsapp is tijdelijk in coma. (kijk, wij spreken elkaar ook buiten het forum, jaja )
RYW- Ratel
Ja tuurlijk, waarom niet?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Ja tuurlijk, waarom niet?
Nouja, je weet niet hoe de regels in't buitenland zijn hè? Ik bedoel; in sommige landen mag je ook maar 3 keer aftikken na 't plassen om verwarring te voorkomen...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Nee, nee - homo's in de voetbalwereld is nog steeds taboe he. Piemels laten zien... dat kan niet.
Piemels laten voelen daarentegen...
Nee wacht...
Gast- Gast
Zero schreef:
Nee, nee - homo's in de voetbalwereld is nog steeds taboe he. Piemels laten zien... dat kan niet.
Piemels laten voelen daarentegen...
Nee wacht...
Oja. Ze storten ter aarde bij het allerlulligste contactmomentje. Als er gescoord is liggen ze elkaar af te lebberen bij de cornervlag. Ze zitten samen in de hot tub. Maar homo? Neeeeeee hoor
RYW- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
» Als jij een man zou zijn..
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» "Anders" zijn / "jezelf" zijn
» Als jij een man zou zijn..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: