Couscous
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Couscous
Dit vind ik erg lekker:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=697446&rq=couscous+israelische
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=697446&rq=couscous+israelische
Gast- Gast
Mijn moeder maakt wel eens couscous risotto. Heel lekker met tomaat en munt en ui. Supersimpel en heel lekker. Ik zal eens vragen naar het recept.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Couscous, met bouillon klaarmaken, munt, feta, veldsla, lente uitje, tomaatjes, zongedroogde tomaatjes, heerlijk!
Gast- Gast
Klinkt allemaal erg lekker. Eerder aten wij eigenlijk nooit couscous, maar ik vind het erg lekker. Volgens mij is het ook wel gezond toch?
Ik ben wel benieuwd naar het recept 2ckc2
Ik ben wel benieuwd naar het recept 2ckc2
Gast- Gast
Ik had laatst couscous met kip (met pittige paprika kruiden), paprika, tomatenblokjes, bosui en feta.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik maak weleens couscoussalade.
Dan wel ik de couscous in tuinkruidenboullion i.p.v. gewoon water, laat ik dat afkoelen en doe er een beetje citroensap en olijfolie doorheen. Verder gaan er dan kerstomaatjes, rode ui, rucola en zonnebloempitjes doorheen, wat peper en als laatste lekker veel feta er over verkruimelen. Zo maak ik hem voor bij een barbecue bijvoorbeeld, als ik het echt als maaltijd eet dan voeg ik nog blokjes gebakken of gerookte kipfilet toe.
Ook maak ik weleens de Marokkaanse gehaktballetjes van SarahKey (staat een recept ergens in het eetlijstjes topic) en dat dan met couscous.
Dan wel ik de couscous in tuinkruidenboullion i.p.v. gewoon water, laat ik dat afkoelen en doe er een beetje citroensap en olijfolie doorheen. Verder gaan er dan kerstomaatjes, rode ui, rucola en zonnebloempitjes doorheen, wat peper en als laatste lekker veel feta er over verkruimelen. Zo maak ik hem voor bij een barbecue bijvoorbeeld, als ik het echt als maaltijd eet dan voeg ik nog blokjes gebakken of gerookte kipfilet toe.
Ook maak ik weleens de Marokkaanse gehaktballetjes van SarahKey (staat een recept ergens in het eetlijstjes topic) en dat dan met couscous.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: