Couscous salade
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Couscous salade
Ik wil graag eens een andere soort couscous salade maken, wie heeft er nog tips?
Meestal wel ik de couscous en doe er dan zongedroogde tomaten in, komkommer, bosuitje, cherry tomaten en kruiden die ik in de kast tegen kom.
Wie heeft er een simpel recept om het een keer anders te maken?
Meestal wel ik de couscous en doe er dan zongedroogde tomaten in, komkommer, bosuitje, cherry tomaten en kruiden die ik in de kast tegen kom.
Wie heeft er een simpel recept om het een keer anders te maken?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Couscous salade
ik maak het altijd met gerookte kip , paprika (rood en geel) rode uien (gewone kan ook) dit door elkaar mengen en dan nog stukjes avocado er doorheen en als je het lekker vind nog feta of geitenkaas.
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
www.ah.nl/recepten/recept?id=486918
dit recept vnanavond gegeten, was zo lekker!
dit recept vnanavond gegeten, was zo lekker!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Couscous met Wortel/Paprika/Bosui (even in de wok), Verse Koriander, Cashewnoten en Chorizo.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik maakte het eerst vaak met van die couscous Maroc van Lassie en dan gebroken sperziebonen, blokjes feta, rode ui, kappertjes, (zongedroogde) tomaat en eventueel pijnboompitjes erdoor.
Tegenwoordig maak ik het vaker met gewone couscous met kleine gehaktballetjes, paprika, ui (dit allemaal even kort gebakken), tomaat, rucolasla, doperwtjes uit blik en kappertjes. Héérlijk!
Tegenwoordig maak ik het vaker met gewone couscous met kleine gehaktballetjes, paprika, ui (dit allemaal even kort gebakken), tomaat, rucolasla, doperwtjes uit blik en kappertjes. Héérlijk!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: