Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kan met mn mobiel nergens meer inloggen, Help

4 plaatsers

Ga naar beneden

kan met mn mobiel nergens meer inloggen, Help Empty kan met mn mobiel nergens meer inloggen, Help

Bericht  duckie di 21 jun 2011 - 19:09

ik heb een nokia E5 met internet, heerlijk kon altijd op mn werk in de pauze ff mn mail kijken, hyves checken en op t forum neuzen. kon heel makkelijk elke keer overal inloggen. nu heb ik sinds gister zo ingesteld dat hij automatisch mn mail binnenhaalt op de telefoon zodat ik dan niet meer elke keer hoef in te loggen op hotmail. sinds ik dat gedaan heb kan ik op sites als hyves en het forum niet meer inloggen, elke keer kom k weer op de inlogpagina terug maar ik kan mezelf niet inloggen... heb mn mailbox er weer afgegooid om te kijke of dat het was maar het wil nog steeds niet. weet iemand wat ik hier aan kan doen? heb mn mailbox er wel weer opgezet ondertussen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kan met mn mobiel nergens meer inloggen, Help Empty Re: kan met mn mobiel nergens meer inloggen, Help

Bericht  Atelier Madame di 21 jun 2011 - 20:51

Telefoon al aan en hit gezet?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

kan met mn mobiel nergens meer inloggen, Help Empty Re: kan met mn mobiel nergens meer inloggen, Help

Bericht  duckie wo 22 jun 2011 - 3:40

yep ook al geprobeerd maar t blijft....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Monkey wo 22 jun 2011 - 4:14

Hier precies hetzelfde probleem....
Monkey
Monkey
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 6
Registratiedatum : 03-06-11

Bericht  duckie wo 22 jun 2011 - 6:11

ook met een nokia e5?
baal er echt stevig van... als t niet lukt van de week ga k misschien ff naar the phonehouse hier want k wil et wel weer voormekaar hebben
dus als iemand nog tips heeft....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Lenthe wo 22 jun 2011 - 9:27

Ik kan sinds een aantal dagen ook niet meer met mijn telefoon op Hyves (Samsung Jet). Staat ineens dat ik een bladwijzer moet downloaden, maar ook al heb ik dat gedaan, doet ie het niet. Dus misschien is het van Hyves een nieuwe instelling? (verklaart natuurlijk niet waarom je niet op de andere sites kunt)
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 20:27

Ook ik kan met m`n telefoon niet meer op hyves (nokia E72) ik moet iets downloaden maar als ik dat wil doen krijg ik ook al een foutmelding :S kan wel op het forum en FB.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: