Wat voor fototoestel heb jij? Of alleen foto's met mobiel
+9
Burgemeester Julia
Zwerver
Parisienne
Fearie
Annemie
Liadan
Susan
Aimee
Mevrouw
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voor fototoestel heb jij? Of alleen foto's met mobiel
Ik maak nu alleen foto's met mijn iphone, ons fototoestel is ruim een halfjaar geleden al kapot gegaan. Ik heb nu geen enkel idee wat nou een goed toetstel is voor maximaal € 175,-, moet ook niet te groot zijn want dan neem ik hem toch niet mee en blijf ik alleen foto's met mn Iphone maken.
Maar ben ik nou de enige die voornamelijk foto's met de mobiel maak? Ik zat er aan te denken om dus een fototoestel bij te kopen voor speciale gelegenheden zoals verjaardagen en dagjes uit. Hoe doen jullie dit en wat voor toetstel heb jij?
Maar ben ik nou de enige die voornamelijk foto's met de mobiel maak? Ik zat er aan te denken om dus een fototoestel bij te kopen voor speciale gelegenheden zoals verjaardagen en dagjes uit. Hoe doen jullie dit en wat voor toetstel heb jij?
Mevrouw- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 32
Registratiedatum : 03-01-13
Re: Wat voor fototoestel heb jij? Of alleen foto's met mobiel
Ik heb wel een fototoestel, maar gebruik voornamelijk mijn telefoon. Die heb ik altijd bij de hand, en op de computer zetten is ook niet zo'n gedoe.
Ik heb een gewone simpele camera erbij:
Ik heb een gewone simpele camera erbij:
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb een Nikon D5100. Ik gebruik bijna nooit mijn mobiel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een Canon Eos 400 D en een canon ixus 50.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hebben een sony cybershot, maar in het begin maakte hij nog wel goede foto's, maar nu totaal niet meer. Wij willen voor de bevalling wel weer een nieuwe kopen. Ik maak ook voornamelijk foto's met de telefoon, maar belangrijke dingen ook met de camera.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb een Canon 1100D, die gaat overal qua uitjes en gelegenheden mee. En voor de makkelijke foto's hebben we beide een mobiel :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb een Canon 500D, welke ik meestal gebruik bij 'speciale' gelegenheden. Hij gaat niet altijd mee, maar vaak wel. Dagjes uit, weekendjes weg, verjaardagen, etc. Thuis gebruik ik meestal mijn iPhone.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik gebruik voornamelijk mijn Galaxy s3. Toestel maakt echt enrom mooie foto's. Maar als ik bijvoorbeeld op vakantie ga neem ik mijn Canon ixus mee.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom staat dit topic eigenlijk in deze pijler?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ga hem net verplaatsen, Susan
Burgemeester Julia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 356
Registratiedatum : 02-11-12
Wij hebben twee fototoestellen (we waren m afgelopen zomer vergeten dus op Schiphol er gelijk 1 bij gekocht). Ik gebruik ze eigenlijk altijd als ik foto's maak, mn mobiel alleen voor tussendoor als ik mn fototoestel niet heb. Ik vind het zoveel prettiger met een fototoestel, en de kwaliteit is ook beter (maar mijn mobiel is ook niet geweldig wat dat betreft). Wij hebben een Canon en een Sony, geen idee welke precies, de Sony is heel klein en licht en weegt echt bijna niets, en maakt goede foto's, je kunt ook panoramafoto's maken. Verder is ie heel simpel. Ik vind persoonlijk dat de Canon mooiere foto's maakt, dat wel, maar die was dan ook wel ietsje duurder en heeft meer functies. Voor de Sony hebben we bijvoorbeeld maar rond de 100 betaald (omdat we die er snel ff bij moesten halen) en die bevalt toch echt prima. Dus met jouw budget zou dat zeker moeten lukken.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb de Canon EOS 7D voor m'n professionele foto's, de 400D als back up, nog een oude Ixus en m'n iPhone camera die ik dagelijks gebruik. Ik neig er heel erg naar om eens te ga sparen voor een systeemcamera zoals de EOS M of Nikon J1. Zo'n kleinere camera maar wel met wisselbare lenzen. Ik wil m'n grote camera eigenlijk namelijk niet altijd mee op reis want het is zo'n bakbeest en ik kan me niet permitteren dat er iets mee gebeurt. Dus dat overweeg ik steeds meer om zo'n systeemcamera aan te schaffen, schijnt toch wel de camera van de toekomst te zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
als 'meeneem-camera-voor-leuke-kiekjes' heb ik een Panasonic Lumix. Niet te groot, gemakkelijk in gebruik en hij maakt snel foto's
(had hiervoor een Sony Cybershot en die moest heel lang 'laden' voor de flitser, ook al gebruikte ik de flitser niet... )
(had hiervoor een Sony Cybershot en die moest heel lang 'laden' voor de flitser, ook al gebruikte ik de flitser niet... )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Een canon eos 400D en een sony cybershot (die hadden we er al voor).
de canon maakt veeeeel mooiere foto's, zou de sony niet zomaar aanbevelen. Vaak zijn mijn foto's onscherp of verkeerd belicht, terwijl dat als ik ze met de canon maak, ze wel mooi zijn.
de canon maakt veeeeel mooiere foto's, zou de sony niet zomaar aanbevelen. Vaak zijn mijn foto's onscherp of verkeerd belicht, terwijl dat als ik ze met de canon maak, ze wel mooi zijn.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wij hebben een Canon EOS 450D en een Canon EOS 550D, twee spiegelreflexcamera's dus. En verder maken we foto's met onze mobiele telefoons.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» hmm kun je nou bijna alleen nog meer een mobiel leasen?
» Facebook pagina instellen alleen voor vrienden?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Wie staat er ook weer alleen voor?
» Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?
» Facebook pagina instellen alleen voor vrienden?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» Wie staat er ook weer alleen voor?
» Is een dresscode alleen voor s'avonds bedoeld?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: