Eten onderweg (AH to Go enzo)
+12
TukTuk
Atelier Madame
Ringling
Jade
Blond
GreenGrass
Leine
Susan
Zora
MissBlunt
girli
Marin
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Eten onderweg (AH to Go enzo)
Wat halen jullie meestal als je onderweg (in de trein bijvoorbeeld) wat moet eten? Het liefst echt als avondeten, dus iets wat een beetje zoden aan de dijk zet, en geen appelpartjes ofzo. Ga je dan naar de AH to Go, of ergens anders heen? Ik ben het hele AH to Go assortiment echt zo zat, heb voor mijn gevoel de dingen die ik lekker vind al 100x gegeten, het is altijd zo hetzelfde, pastasalade, broodje, snackfruit.. Lekker hoor, maar heb 't nou al zo vaak gehad. Ben beetje inspiratieloos en moet zo weer in de trein. Naar de Smullers of Burger King wil ik niet, sushi heb ik laatst ook al gehaald op het station, en de helft van de broodjes van AH to Go lust ik niet ivm boter, dus ik weet 't even niet. Gelukkig hebben ze onlangs het assortiment van hapjes (tapas enzo) aangepast, dat scheelt alweer, maar nog, ben ik 't alweer vrij zat. Wie weet halen jullie nét iets anders bij de AH to Go, waarvan ik denk hee, da's lekker!
Dus: Wat halen jullie bij de AH to Go of hebben jullie nog een andere goede ingeving?
Dus: Wat halen jullie bij de AH to Go of hebben jullie nog een andere goede ingeving?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Eten onderweg (AH to Go enzo)
Bij ons hebben we ook nog een Julia's. Met pasta e.d. Zelf nog nooit gehad, maar weet niet of die ook bij jullie zit?
Gast- Gast
Ja dat was lekker geweest! Nee zit hier helaas niet en hoef ook niet over te stappen dit keer.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik maak meestal lekkere broodjes voor mezelf thuis, en die neem ik dan mee... dan zijn ze tenminste naar mijn smaak
Gast- Gast
Ik haal vaak van tevoren wat bij appie o.i.d. En Julia's is lekker!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
AH To Go heeft nu ook die vers belegde broodjes, die met omelet en spek vult heel goed.
Verder haal ik eigenlijk nooit mijn avondmaaltijd op het station, wel vaak ontbijt/lunch/tussendoor.
Lekker van Ah To Go vind ik: sushi, tapas met o.a. fuet, tapas met o.a. vijgenbrood, rauwkost met yoghurtdipsaus en smoothie's. Er zijn ook nieuwe salades (die ik nog niet heb geprobeerd) maar dat zijn wel vrij kleine porties voor een avondmaaltijd.
http://www.cupngo.de/
Deze heeft kort op Sloterdijk gezeten, echt jammer dat die weg is want dat was erg lekker en ook nog gezond.
Verder haal ik eigenlijk nooit mijn avondmaaltijd op het station, wel vaak ontbijt/lunch/tussendoor.
Lekker van Ah To Go vind ik: sushi, tapas met o.a. fuet, tapas met o.a. vijgenbrood, rauwkost met yoghurtdipsaus en smoothie's. Er zijn ook nieuwe salades (die ik nog niet heb geprobeerd) maar dat zijn wel vrij kleine porties voor een avondmaaltijd.
http://www.cupngo.de/
Deze heeft kort op Sloterdijk gezeten, echt jammer dat die weg is want dat was erg lekker en ook nog gezond.
MissBlunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10
Ja die tapas zijn ook lekker. Wel jammer dat t qua prijs zo aantikt om een aantal te halen, anders zou dat ideaal zijn. Soms haal ik wel zo'n bakje met kaas en vijgenbrood als voorgerechtje.
Heb nu toch maar een kip sandwich gehaald, beetje saai maar wel lekker op zich.
Al die verse broodjes durf ik nooit aan, daar zit vaak boter bij en als ik iets niet lust...
Al die verse broodjes durf ik nooit aan, daar zit vaak boter bij en als ik iets niet lust...
Marin- Lady Post-a-lot
Op Utrecht centraal zit zo'n enorm lekkere bageltoko. Weet even niet meer hoe die heet en of ze 'm uberhaupt op andere stations ook hebben, maar YUM!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ja Utrecht heeft t voordeel dat t al groot is en dat HC er nog eens aan vast zit, dus daar zijn echt eetmogelijkheden genoeg! DH heeft niet zo veel. Amsterdam zuid nog minder :-(
Marin- Lady Post-a-lot
Vroeger haalde ik altijd een sandwich, een wrap of sushi, en dan met een frappuccino erbij, nu eet ik minder koolhydraten, dus nu is het meestal of een maaltijdsalade, eentje zonder pasta dan, of zo'n bakje tapas. Maar eigenlijk haal ik niet meer zoveel bij AH to Go, omdat ik die sandwiches en sushi toch het lekkerste vond.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Marin schreef:Ja Utrecht heeft t voordeel dat t al groot is en dat HC er nog eens aan vast zit, dus daar zijn echt eetmogelijkheden genoeg! DH heeft niet zo veel. Amsterdam zuid nog minder :-(
Amsterdam Zuid heeft wel een Julia's!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Rijswijk heeft een Subway en nog een surinaamse broodjeszaak; verder heb ik op utrecht ook wel eens een lekker belegd broodje met vlees (warm) gehaald. Meestal koop ik ook wel gewoon kale bolletjes en snoep ik daarvan...
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik neem bij de AH to Go altijd een twijster noten/rozijnen. Maar meer als tussendoortje dan als lunch/avondeten
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
In Groningen zit tegenover de AH to go een broodjeszaak (volgens mij De Broodjeszaak) en die heeft heerlijk, relatief goedkope vers belegde broodjes!
Ik reis altijd met mijn hond, en ben al meerdere keren de AH to Go uitgezet, waardoor ik nu altijd naar De Broodjeszaak, Julia's, of een andere keten op de stations ga.
Ik vind de verse broodjes bij de AH to go trouwens niet heel top! Heb het idee dat de broodjes vaak uren (buiten de koeling!) liggen. Bij de broodzaak ligt het gekoeld, niet langer dan 2 uur in de winkel (meestal redden de broodjes dat ook niet).
edit: bij de broodzaak kan je ook zelf een broodje laten beleggen (zonder boter dus).
Ik reis altijd met mijn hond, en ben al meerdere keren de AH to Go uitgezet, waardoor ik nu altijd naar De Broodjeszaak, Julia's, of een andere keten op de stations ga.
Ik vind de verse broodjes bij de AH to go trouwens niet heel top! Heb het idee dat de broodjes vaak uren (buiten de koeling!) liggen. Bij de broodzaak ligt het gekoeld, niet langer dan 2 uur in de winkel (meestal redden de broodjes dat ook niet).
edit: bij de broodzaak kan je ook zelf een broodje laten beleggen (zonder boter dus).
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Marin schreef:Ja die tapas zijn ook lekker. Wel jammer dat t qua prijs zo aantikt om een aantal te halen, anders zou dat ideaal zijn. Soms haal ik wel zo'n bakje met kaas en vijgenbrood als voorgerechtje.
Dan vraag je of ze er eentje willen maken zonder boter?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Ik vind een durum of turkse pizza altijd wel lekker
Heeft de ah to go eigenlijk een magnetron?Dan zou je er ook een opwarmmaaltijd kunnen halen.
Noodles kun je ook nog halen, zo'n bakje waar alleen warm water bij hoeft, enige is dat j e dan ook gelijk een kop thee moet kopen Of je eigen thermoskan met heet water mee
Heeft de ah to go eigenlijk een magnetron?Dan zou je er ook een opwarmmaaltijd kunnen halen.
Noodles kun je ook nog halen, zo'n bakje waar alleen warm water bij hoeft, enige is dat j e dan ook gelijk een kop thee moet kopen Of je eigen thermoskan met heet water mee
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Volgens mij hebben de meeste AH-to-go 'oude stijl' wel een magnetron. Maar ik weet niet of de 'nieuwe stijl' (zoals op Amsterdam Zuid) nog een magnetron hebben en überhaupt nog magnetronmaaltijden verkopen..
Zo'n twister neem ik ook af en toe, maar idd als ontbijt of tussendoor.
Zo'n twister neem ik ook af en toe, maar idd als ontbijt of tussendoor.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
M'n vriend neemt nu iedere dag een maaltijdsalade mee omdat hij van 10 tot 10 werkt en ook geen plek heeft om wat eten op te warmen of te maken, maar weet niet of ze die bij de Ah to go ook verkopen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Als ik een broodje wil ga ik naar de broodzaak meestal. Tenzij ik een onbelegd broodje wil dan ga ik naar de appie. Als ik echt moet avondeten haal ik vaak een salade of julia's maar ik vind dat eigenlijk echt smakeloze bende. Verder vind ik de kwaliteit van al het eten dat aangeboden wordt op het station echt om te huilen, en 9 van de 10x mega ongezond of zo geconserveerd dat het 10 weken goed blijft.
Ik probeer het dus zo min mogelijk te doen. Wat ik tegenwoordig ook wel doe is zo'n bakje yoghurt, walnootjes en druiven halen en dat gooi ik dan bij elkaar. Je hebt ook zo'n voorverpakt apparaat met fruit maar dat fruit is dus weer echt smerig. Het is gewoon lastig, onderweg eten!
Ik probeer het dus zo min mogelijk te doen. Wat ik tegenwoordig ook wel doe is zo'n bakje yoghurt, walnootjes en druiven halen en dat gooi ik dan bij elkaar. Je hebt ook zo'n voorverpakt apparaat met fruit maar dat fruit is dus weer echt smerig. Het is gewoon lastig, onderweg eten!
Gast- Gast
Kun je niet thuis wat klaar maken en dat meenemen? Lekkere broodjes bijvoorbeeld, dan doe je er gewoon geen boter op. Of een salade ofzo?
En anders, misschien kun je ter afwisseling een keer een quiche kopen bij de ah (hebben ze die ook bij de Ah to go?). Want die kun je ook koud eten. (anders kun je er ook een halen bij de gewone ah, of zelf een maken).
En anders, misschien kun je ter afwisseling een keer een quiche kopen bij de ah (hebben ze die ook bij de Ah to go?). Want die kun je ook koud eten. (anders kun je er ook een halen bij de gewone ah, of zelf een maken).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik haal een maaltijdsalade of een pasta bij Julia's
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Powerbabe schreef:Als ik een broodje wil ga ik naar de broodzaak meestal. Tenzij ik een onbelegd broodje wil dan ga ik naar de appie. Als ik echt moet avondeten haal ik vaak een salade of julia's maar ik vind dat eigenlijk echt smakeloze bende. Verder vind ik de kwaliteit van al het eten dat aangeboden wordt op het station echt om te huilen, en 9 van de 10x mega ongezond of zo geconserveerd dat het 10 weken goed blijft.
Zo mee eens! En vaak enorm zout. Dan ben ik de hele avond water aan het drinken omdat ik er zo'n dorst van krijg. Daarom, als ik honger heb neem ik de twister. En dan thuis wat gezonds eten.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Als het echt niet anders kan dan haal ik daar een maaltijdsalade. Dat vind ik dan nog wel de lekkerste optie.
Maar ik neem meestal gewoon broodjes of inderdaad een stukje hartige taart of een restje pasta/ rijst salade mee. Als ik van te voren al weet dat ik in de trein eet dan maak ik de dag ervoor vaak iets wat ik de volgende dag ook nog koud kan eten. Mijn vriend neemt dan koude pizza mee, vind hij heerlijk haha.
Maar ik neem meestal gewoon broodjes of inderdaad een stukje hartige taart of een restje pasta/ rijst salade mee. Als ik van te voren al weet dat ik in de trein eet dan maak ik de dag ervoor vaak iets wat ik de volgende dag ook nog koud kan eten. Mijn vriend neemt dan koude pizza mee, vind hij heerlijk haha.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik kocht voorheen wel eens wat bij de AH to Go, maar ik vind het zo duur allemaal. Liever neem ik zelf vers brood mee van huis en een flesje drinken, maar het is wel verleidelijk allemaal...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor onderweg meenemen, autovakantie?
» Bezorger onderweg, aflevering dinsdag?
» Slammertjestaart enzo...
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Verloskundige enzo..
» Bezorger onderweg, aflevering dinsdag?
» Slammertjestaart enzo...
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Verloskundige enzo..
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: